Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsi vagyok rá hogy ál!
pár kép!
Szia

Igen a párom motorja, épp most rakom össze. egész jól néz ki :D
A sárhányó úton. Ez egy hölgynek a motorja lesz?
Minden esetre délután megnézem.
Ha olajosabb keveréket szeretnél mint amit a szivattyú adagol, akkor nem kell kikötni azért. Csak annyi a dolgod, hogy minden tankolásnál raksz bele plussz olajat. Ehhez a Repsol Sintetico-t ajánlom, mert könnyen keveredik a benzinnel. Más olajat igaz nem ismerek, de erröl tudom, hogy jó külön olajzáshoz is. Én annó a Sendámba tettem külön mert abban ki volt kötve az olajzás. De saját meglátásod szerint cselekedj.
Az enyém elszakadt. Nem tudom még hogy oldom meg, de szeretném hogy működjön. Ettől még a külön olajozás megy korrektül, de akkor is...
Így van! A króm felülre megy! De nekem L-karnisú a felső gyűrűm és az megy felülre, szal ha L alakú az egyik, akkor azt rakd felülre, más különben a felső a króm.
Azt szeretném kérdezni hogy mennyiben befolyásolja a motor teljesítményét ha nem nicasilozott henger hanem egyszerű vashenger lenne rajta ? Konkrétan egy ilyenre gondoltam:
http://mail.kepesmotor.hu/moto...

A másik kérdésem az lenne hogy mi a véleményetek a különolajozás kiiktatásáról ? Ha egyszer összejönne és működne ez a motor új hengerrel és dugattyúval benne, én egy darabig szívem szerint valami olajosabb keveréket töltenék a motornak mint amit ő keverne saját magának. Ez nem tudom mennyire rossz vagy jó ötlet :-/
A fényes felülre a fekete alulra. ez így helyes?
azaz a dugattyú-ra
Sziasztok

Hengerre a gyűrűk hogy mennek sorrendbe, van gy teljesen fekete, és van egy aminek fényes az oldala gondolom az a króm.
melyik megy alulra, és melyik felülre.
Szia!

Sajnos mint az egyik képen látható is, nem elszakadt hanem elvágták . Hogy miért jutott erre akárki is nem tudom de, hogy nem volt észnél az biztos. A különolajzás ki volt kötve, de ha simán csak feltöltötte volna a tartájt és bedugózza a csövet akkor nem világított volna az olajvisszajelző. Sőt a km óra fenn sem volt a motoron. Úgy hogy nem tudom miért vágta el akárki is.
Zsotty, az olajszintmérő megvan még egyben? Mármint a kábel nem szakadt még ki belőle?
Hát ez a dugó überkemény! A hengerfej még használható, de azzal magában még nem mész sokra! Reméljük a hirdetésre válaszolnak, mert kompletten egy ilyen jobb lenne.
Megnéztem a kábelt. Hogy ez most a km vagy a fordszámspirál nem tudom, mert az egyik oldalát a km órára a másikat pedig a fordszám mérőre lehet fogatni. A kivezetés másik végét már nem tudtam leellenőrizni.
Nem a karbi fűtés kábele?
erre én is kíváncsi lennék :DDDDDDDD
Szia

Egy Derbi rabasa hengerem nekem is van, ha érdekel.
Vaterán megtalálod:
http://auto-motor.vatera.hu/al...
http://www.jofogas.hu/budapest...

http://www.jofogas.hu/vas/Derb...


Ennek a kettőnek már tuti írtam, remélem válaszolnak. Írtam hogy lehetőleg küldjenek képet mindenféle szögből, meg persze személyesen is megnézném.
Megnézem.
Ha neked a fejidom nem kell akkor 5000+posta(1400-1500 nem tudom de e körül van). Ha kell akkor 10000 postával együtt. A spirál ha meg van akkor azt belerakom a csomagba.
Szia!

A henger az ratyi!
A hengerfej viszont szerintem jó. Ha 50-es hengert keresel akkor érdemes fojtatlant keresni.
hát hogy kell e a felyidom az az ártól függ. tudom már írtad hogy 4ezer, de a spirál, és az alaplap fontossab lenne.
még a fordulatszámmérő spirált is megnéznéd?
Itt nem jeleníti meg a képeket, szóval ha valakit érdekel, feltöltöttem az adatlapomra !
Hát sajnos a hónolás után is változatlan a helyzet. Elvittem egy másik motorszerelőhöz aki azt mondta hogy el lehet még így vele menni 10-15 ezer kilométert (?), de nem igazán győzött meg.
Viszont a hengerfejnek úgy gondolom nincsen túl sok baja.

Itt van pár kép:
Ha meg van a km spirál akkor azt hozzá adom a gyújtás állórészével. A fejidom akkor mégsem kell?