Na meg most így néz ki a motorom....
Eddig még nem sok dolgom volt vele...
a kormánynál a két szár között volt egy 45 fokos vízszintes eltérés mert az előző tulaj esett vele...
a hengerrel is voltak már gondjaim...
a kipufogó csavarjai be voltak rohadva...az első fékmunkahengerből a kettőből csak 1 működött...ahogy az előző tulaj mondta: "...valamiért csak az egyik fékpofa kopik..."
jelenleg úgy 70km/h-t bír, de az nekem még pont jó:D
jah...pont ez a baj, hogy szinte nincs hozzá aLKATRÉSZ, de a derbi sendák alkatrészeinek kb 40%-val koptabilis a gépem, legutóbb egy bontott 2006-os sendáról szereztem meg a hátsó féknyerget ami tökéletesen jó volt előre nekem:D
Nemrég találtam rá kipufogót is rá, mert ami most rajta van az szét van lyuggatva teljesen feleslegesen...
Sziasztok!
Van egy 1998-as Derbi Fenix-em!
(gyárilag Derbi Rabasa blokkja van mint a régi Sendáknak is dellorto phva 14-es karbivel)
Olyan oldalakat tudnátok-e adni ahol alkatrészt lehet hozzá találni.
Jelenleg a következő dolgokat keresek rá:
Kmórahajtó (ami lent van a keréknél!)
Hátsó lábtartó jobb és baloldali !
Bármi amivel meg tudom növelni a teljesítményét...(karbi, blokk, sebességváltó alaktrészei!)
a pajor.gergo@citromail.hu -ra várom üzeneteiteket!
Derbi Senda X-treme 50 kis enduróról szeretnék kérdezni. Mik a típushibái, mire kell odafigyelni jobban mint más motornál vétel esetén? A kiszemeltem egy 2003-as évjáratú kicsit leamortizált gép.
Jobbhoz nem nagyon tudok fordulni ilyen kérdéssel mint a Derbis fórumozókhoz.
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
polini evo 1 aluminium hengerszett derbire 50e
polini verseny főtengely 40e
technigass kipuf rendszer 30e
malossi szívó rendszer-13e
polini kuplung lamella 10e
teleszkópok idomok(régi senda)
váz felnik minden eladó posta ok
Helló ugyan ez volt nekem is a gondom azt a 1 lamellát meg nem felejtetek ki aki rakta össze hanem a 98 előtti sendákban csak 3 lamella van ha beleakarod a rakni akkor kell 1 másik olyan kiemelő tányér ami a képen be van karikázva mert ami a 4 lamelláshoz való az fél centivel vékonyabb én is kicseréltem azt és beletudtam rakni a 4 lamellát és a 3 lemezt
Tudom volt már kérdés, de az a gondom, hogy ha belerakom a négy kuppluntárcsát és kopra húzom a rugós csavart akkor meg sem moccan a kupplungar. Sőt elforog a tengejen ami elvileg húzná. A csavarokat nem kel koppra húzni? Vagy mi a bánat lehet?
CSásztok nem tudná emg mondani az miért van h. 1 es fokba hiába huzom neki a gázt lehőrög de egy idő mulva elmulik és aztán megint elő jön ha zsinorba sokat motorozok és teljesen lefulladok és be se tudom utána inditani :S
Szétkaptam a mocit, mert gyanus volt a kupplung. Vajon miért csúszik. Mikor szembesültem a ténnyel, még a hajam is égnek ált!
Hát mit ad isten, az a rendes ember aki összerakta egyszer a blokkot, kifelejtett belőle egy lamellát és egy fémlamellát. Négy hejett csak három bakelit lamella volt benne illetve három fémlamella hejett csak kettő.
Nem baj szerezem egy carbonos lamella szettet öt rugóval és este már bele is varázsolom a gépezetbe.
Szia. Énis pár hónapja vettem a derbimre olyat ami oldalt is zárt. én azt csináltam hogy a markolatvégét kivágtam körbe. és igy jó. de a kézvédötől mégse látszik h kilett vágva.
Eddig még nem sok dolgom volt vele...
a kormánynál a két szár között volt egy 45 fokos vízszintes eltérés mert az előző tulaj esett vele...
a hengerrel is voltak már gondjaim...
a kipufogó csavarjai be voltak rohadva...az első fékmunkahengerből a kettőből csak 1 működött...ahogy az előző tulaj mondta: "...valamiért csak az egyik fékpofa kopik..."
jelenleg úgy 70km/h-t bír, de az nekem még pont jó:D
Nemrég találtam rá kipufogót is rá, mert ami most rajta van az szét van lyuggatva teljesen feleslegesen...
bontókba probálkozz
Van egy 1998-as Derbi Fenix-em!
(gyárilag Derbi Rabasa blokkja van mint a régi Sendáknak is dellorto phva 14-es karbivel)
Olyan oldalakat tudnátok-e adni ahol alkatrészt lehet hozzá találni.
Jelenleg a következő dolgokat keresek rá:
Kmórahajtó (ami lent van a keréknél!)
Hátsó lábtartó jobb és baloldali !
Bármi amivel meg tudom növelni a teljesítményét...(karbi, blokk, sebességváltó alaktrészei!)
a pajor.gergo@citromail.hu -ra várom üzeneteiteket!
Erősített főtengelyed nincs véletlen?
Derbi Senda X-treme 50 kis enduróról szeretnék kérdezni. Mik a típushibái, mire kell odafigyelni jobban mint más motornál vétel esetén? A kiszemeltem egy 2003-as évjáratú kicsit leamortizált gép.
Jobbhoz nem nagyon tudok fordulni ilyen kérdéssel mint a Derbis fórumozókhoz.
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
km meghajtót mennyibe tudnád adni? És hanyas kerékhez van ha van, vagy mi van az aljába beleütve?
na jo nem:D
faszák az alkatrészek!
polini verseny főtengely 40e
technigass kipuf rendszer 30e
malossi szívó rendszer-13e
polini kuplung lamella 10e
teleszkópok idomok(régi senda)
váz felnik minden eladó posta ok
gondolom a kézvédővel együtt adtak oda felfogatást.
Hát mit ad isten, az a rendes ember aki összerakta egyszer a blokkot, kifelejtett belőle egy lamellát és egy fémlamellát. Négy hejett csak három bakelit lamella volt benne illetve három fémlamella hejett csak kettő.
Nem baj szerezem egy carbonos lamella szettet öt rugóval és este már bele is varázsolom a gépezetbe.
Airsal 70 mindennel komplett 52000
Barikitt erősített tengő 16rpm 32000
Dellorto 21mm racing edition black 21k
Összes szimering 5k összes tömítés 5k.
Kuplung ELKELT !
hebo Beömlő 21k mindennel kevlár lapokkal gumiharanggal.
http://kepesmotor.hu/motorblok...