Egyetlen dolog miatt, nem elég a 90-es utazó, iszonyat lassú. 110 mindjárt jobb lenne. Ezen kívül semmi más problémám nincs. Sőt egy Mátráig fel szerintem még 90-el sem merném nyomatni mer lehet addig szét is hullana.
Jól van haver oké. A másik amit még akarok kérdezni, jelenleg van-e otthon neked egy kis loctite tömítő amiről beszéltél? Inkább kérnék valakitől egy keveset mert erre az 1 oldaldeklire nem szeretnék 1 nagy tubus cuccot venni. Kisebb kiszerelésbe meg gondolom nem lehet kapni.
Ha nagyon beáll a sáros szezon azon nyomban. Csak attől félek ahhoz a lánckerékhez tuti kell hosszabb lánc. Pedig ezerrel szeretnék spórolni, jövőre lehet kéne vennem vagy egy drz 400-at vagy egy Husqvarna sm 610-et (a régebbi duplakipust)
Hát ezaz látod hogy 30 méterre ment tőlem haver a dr-el én 1 helyben álltam és van a kipu hangja meg a blokk hangja. Az erdősáv meg olyat víz hangzott a dobtól mint állat. Hihetetlen mennyit jelentett a gyapot. Majd valami jó kameraféleséggel megpróbálok vidit csinázni róla ha nem jöttök. Ha meg eljöttök Jocókával majd itt meghallgatjátok.
hát ha szerelő beállította a hézagot meg új a vezlánc is sztem akkor nincs ott gond. esetleg még a feszítő.. de csak látta volna ha gond van vele. hát egy motorozás biztos rám férne már
Na igen ilyen ciripelő hang, bár szerelő mondta hogy a beállítás után lett egy kis szelephangja. Ezért nem tudom eldönteni hogy eddig is volt-e és csak nem figyeltem vagy mostanában lett-e és ezért hallom. Nem hogy eljönnétek Jocókával vonattal oszt motoroznátok a dokival egy jót.
hát innen elég nehéz mondani a hangjáról bármit is
eddig nem hallottad? vagy mi, ezt nem értem. mert ha réghez képest most erősebb a blokk hang, akkor ott vmi csak van sztem. hát ilyen ciripelő hang megmaradt nekem is szelepállítás meg új vezérműlánc után is, de az se vészes. más hangja nemigazán volt az enyémnek
Ugye..mi megmondtuk.. Amúgy örülök, hogy fasza a gép...nemsokára el si megyek egy próbakörért Kabára...sztem egy endurózás során majd...Gabi lenne kedved gyünni? GPS-el terepen Kabáig?
Szóval...jó sokat motoroztam ma a dr-el és érdekes de semikor sehol nem állt le és meg sem csuklott a hangja. Namost 2 dolog miatt lehet, vagy az ugye hogy meg lett tömve a dob és ezáltal kap némi fojtást a gép vagy pedig az alacsonyabb hőmérséklet. Viszont ami zavar (de lehet csak paranoia) hogy mikor mész a géppel rendesen hallani a blokk hangját. Ez sima működési zaj lehet a lég olaj hűtésből fakadóan vagy valami nem lenne okés? Haverom szerint normál működési zaj, nekik volt régen egy gsxf lég-olajos és az is így vagy még hangosabban ketyegett. Józsi foglalj állást ez ügyben kérlek. A MOL láncspray pedig egy császárság bazze, rajta van a láncon mint állat, felnin semmi. Nem gondoltam volna hogy valóban létezik normális láncspray.
Jaceknek: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr400-5043141
kimegyünk a vak4-re, aztán lehet bohóckodni
eddig nem hallottad? vagy mi, ezt nem értem. mert ha réghez képest most erősebb a blokk hang, akkor ott vmi csak van sztem. hát ilyen ciripelő hang megmaradt nekem is szelepállítás meg új vezérműlánc után is, de az se vészes. más hangja nemigazán volt az enyémnek