ennyi jár a vételárért
régi cégemnél a kondigépek egy viszonylag drága árképzésűek voltak
és ugyanolyan gagyi 100 forintos csapágy volt bennük mint a kínai társaikban
ellenben sokkal szebb volt, formailag is és festés is
nagyon magas szintű porfestésük van, láttam több cég munkáját, sehol nincsenek hozzá
olyan előkezelő-szennyvízkezelő van hogy az országban nincs 5 ilyen
Nézz be egyszer az Új Suzuki Swift csoportba Facebookon: egy-két éves - japán gyártású - új Swiftekról a legapróbb kavicstól hullik le a festék pöttyökben.
Az én xaromon meg alig lehet észrevenni, mikor legelső debreceni utamon 110-es tempóval elgázoltam egy kutyát. A fekete natúr műanyag hűtőrácsom több helyen eltört (én ragasztgattam össze), de a fényezett elemeken szinte nyoma sincs, pedig a lökhárító is kapott rendesen belőle.
Később olvastam, hogy YouTube, tehát külföldi, úgyhogy de….
Az eredeti írásban ez nem volt benne… bocs
Mondjuk ha hol tudom nem teljes, csak az alap vmi 71%-a után…
a tiéd kár lenne polírozni
de ha lenne rajta 4 réteg festék erre kap egy tükör polírt aztán még mindig több marad kint neked a gyári
amúgy az europai nem tud jól festeni
a japó simán fest 100 mikron alatt, németnél már a 130 alatti is ritka
szóval azt mondod fizet a gyereknek a youtube 6 millát és nem a gyereknek kell befizetni a 3 milla feletti plusz adót hanem a youtube perkál a nav-nak?
egy tévét nézünk báttya? 😂
Ilyenünk volt csak nem fényezéssel, nej megtörte a wagon r-t és elvittük jó szakikhoz, megcsinálták csak pingvinezve szabadkoztak a végén, hogy azom az oldalon amit javítottak tökéletesek lettek a hézagok az ajtónál, sárvédőnél míg a túloldalon a gyári csálébb volt. 😁
Mondtam nem értesz hozzá. Narancsos fényezést levegő nyomással és festék viszkozitással szabályzok legfőképpen. De neked ez magas, aztán még állítok anyag hozamot és szórásképet. Na ez az utolsó dolog amit egy iwata sosem fog úgy tudni mint egy sata.
Motorban már kellene rá a korlátlan!
A januári igazi suicid hajlamokat ébreszt 😂
https://index.hu/mindekozben/p...
régi cégemnél a kondigépek egy viszonylag drága árképzésűek voltak
és ugyanolyan gagyi 100 forintos csapágy volt bennük mint a kínai társaikban
ellenben sokkal szebb volt, formailag is és festés is
nagyon magas szintű porfestésük van, láttam több cég munkáját, sehol nincsenek hozzá
olyan előkezelő-szennyvízkezelő van hogy az országban nincs 5 ilyen
azon van fasza lakk, ami többet ér minden festéktől
vagy 2k festék buzi vastagon de akkor tényleg ragya az egész
szar az előkezelés
Nézz be egyszer az Új Suzuki Swift csoportba Facebookon: egy-két éves - japán gyártású - új Swiftekról a legapróbb kavicstól hullik le a festék pöttyökben.
Az én xaromon meg alig lehet észrevenni, mikor legelső debreceni utamon 110-es tempóval elgázoltam egy kutyát. A fekete natúr műanyag hűtőrácsom több helyen eltört (én ragasztgattam össze), de a fényezett elemeken szinte nyoma sincs, pedig a lökhárító is kapott rendesen belőle.
Az eredeti írásban ez nem volt benne… bocs
Mondjuk ha hol tudom nem teljes, csak az alap vmi 71%-a után…
japót 0 percesen el kell vinni alvázvédelemre, csak ne a jóska tuninghoz mert összeragassza a kipufogót a hővédő lemezzel 😂
de ha lenne rajta 4 réteg festék erre kap egy tükör polírt aztán még mindig több marad kint neked a gyári
amúgy az europai nem tud jól festeni
a japó simán fest 100 mikron alatt, németnél már a 130 alatti is ritka
egy tévét nézünk báttya? 😂
Akkómeg minek a nemhasznált sata?