Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a dolgozó nyilvános megalázása - szólok neki, hogy különös kegyetlenségedért jelentsen fel a TASZ-nál.
Aztakúrva, hány köbcentis lett ez a szemöldök gilf!
Motorban már kellene rá a korlátlan!
😆
Természetesen ki is kell raknia… 😂
A januári igazi suicid hajlamokat ébreszt 😂
Ez keményebb, mintha felmondanál neki. 😂
Minden évben megveszem egy kolleganak karácsonyi ajándékként 😂 megállja röhögés nélkül, de a hagyomány az hagyomány 😂
Mert megérdemlitek! 😆

https://index.hu/mindekozben/p...
ennyi jár a vételárért
régi cégemnél a kondigépek egy viszonylag drága árképzésűek voltak
és ugyanolyan gagyi 100 forintos csapágy volt bennük mint a kínai társaikban
ellenben sokkal szebb volt, formailag is és festés is
nagyon magas szintű porfestésük van, láttam több cég munkáját, sehol nincsenek hozzá
olyan előkezelő-szennyvízkezelő van hogy az országban nincs 5 ilyen
Metálfényről beszéltem - a Swiftek esetében is. Biztos a környezetbarát festékük / lakkjuk ilyen hitvány.
metálfényt kell venni
azon van fasza lakk, ami többet ér minden festéktől
vagy 2k festék buzi vastagon de akkor tényleg ragya az egész
Pedig Made in Japan, és a gyártó tud róla - 2017 óta mindegyik ilyen, nem javították.
az nem azért potyog mert 120 mikron helyett csak 95 van
szar az előkezelés
Ja, és a hazai gyártású Vitara sem sokkal különb. A mostaniak - mert a pár évvel ezelőttiekkel még nem volt ilyen gond, azokra még jutott festék.
"A japó simán fest 100 mikron alatt..."

Nézz be egyszer az Új Suzuki Swift csoportba Facebookon: egy-két éves - japán gyártású - új Swiftekról a legapróbb kavicstól hullik le a festék pöttyökben.

Az én xaromon meg alig lehet észrevenni, mikor legelső debreceni utamon 110-es tempóval elgázoltam egy kutyát. A fekete natúr műanyag hűtőrácsom több helyen eltört (én ragasztgattam össze), de a fényezett elemeken szinte nyoma sincs, pedig a lökhárító is kapott rendesen belőle.
Később olvastam, hogy YouTube, tehát külföldi, úgyhogy de….
Az eredeti írásban ez nem volt benne… bocs
Mondjuk ha hol tudom nem teljes, csak az alap vmi 71%-a után…
Baromság. 130felett az van ami festett. Most 90-100-110 körül vannak a gyáriak,márkafüggő, de 130 feletti még 20éve sem volt jellemző.
ez ilyen játék....
japót 0 percesen el kell vinni alvázvédelemre, csak ne a jóska tuninghoz mert összeragassza a kipufogót a hővédő lemezzel 😂
Le is rohad az allja,mert oda már nem jut semmi.
a tiéd kár lenne polírozni
de ha lenne rajta 4 réteg festék erre kap egy tükör polírt aztán még mindig több marad kint neked a gyári
amúgy az europai nem tud jól festeni
a japó simán fest 100 mikron alatt, németnél már a 130 alatti is ritka
szóval azt mondod fizet a gyereknek a youtube 6 millát és nem a gyereknek kell befizetni a 3 milla feletti plusz adót hanem a youtube perkál a nav-nak?
egy tévét nézünk báttya? 😂
Jó szögből fotózva aranyat ér.
Ilyenünk volt csak nem fényezéssel, nej megtörte a wagon r-t és elvittük jó szakikhoz, megcsinálták csak pingvinezve szabadkoztak a végén, hogy azom az oldalon amit javítottak tökéletesek lettek a hézagok az ajtónál, sárvédőnél míg a túloldalon a gyári csálébb volt. 😁
Mondtam nem értesz hozzá. Narancsos fényezést levegő nyomással és festék viszkozitással szabályzok legfőképpen. De neked ez magas, aztán még állítok anyag hozamot és szórásképet. Na ez az utolsó dolog amit egy iwata sosem fog úgy tudni mint egy sata.
Netedd mert elfogy mint a szappan. 😆
Ja,de ő hoki iwatával is tud gyárit nem?
Akkómeg minek a nemhasznált sata?