nagyon szimpatikusakat írnak róla! ha már kapható lesz, szivesen kipróbálnám, mert nekem is a nagyobb túrákra alkalmas gépek jönnek be.
és nem igaz az a tévhit, hogy a szélvédelem, meg egyebek nem fontos, dehogynem, különösen, napi többszáz km-megtételekor!
Most akkor gixerről ültél át egy intruderra? Ez már annyira más, hogy nem is lehet hasonlitani? A sportmotor tudása nem hiányzik, döntögetés stb? Vagy túl nagy volt a kisértés a sportmotornál
sziasztok voltam megnézni az intudert valami eszméletlen .nagyon jó kis vételnek tünik remélem meg is fogja érni az árát (szegény gixxer ott gubbaszt benn nálluk)
hát az ismerős privátba hozott be nem is tom vagy 10 motort, és ami kicsit sérült azok lettek megcsinálva tutira. amúgy nem gáz a hangja. kellett ránézni a szelepekre, karbikra, de sima ügy volt. eleve V-max blokk.. szal mechanikusan valszeg sok közös alkatrész van, így nem para. na meg e-bay is léteziik. ekkora motorra meg milyen gari kell? soha nem megy tönkre.
Van-e M.o.-on olyan megbízható cég, aki behozatallal foglalkozik, illetve ha már behozza, garanciát vállal-e rá?
Ugyanitt tesztmotorozásra lehetőség? Szervíz háttér?
Olajcsere intervallum, alkatrész ellátás (gondolom Amcsiból olcsóbb rendelni), esetleges típushiba?
Eddigi tapasztalatok?
Köszi a válaszokat!
nagybátyámnak ilyen van. 3 misiért vette, de asszem van még egy eladó, imserős hozta őket amcsiból. mit szeretnél tudni róla? párszor már hajtottam meg..
Ezzel az "UFO"-val lehet messzi túrákat eszközölni. kényelmes, erős, csodás szélvédelem, zene. Az ára pedig az Electra Glide-hoz képest, elenyésző. Egy baja van, de az tényleg nem ok., mégpedig, hogy V4-es és nem 2-es.:-(
Itt az én "szívfájdalmam"!
17.200 usd, 2,7 M Ft körül.
Egyébként a környezetvédelmi normák miatt sem jöhetnek be európába ezen motorok, ezért szűnt meg pl. a VTX-ek forgalmazása is.
Csak tipp, nem biztos, hogy igaz: Az EU-ban már csak befecskendezős motorokat lehet üzembehelyezni. Ha ezek nem azok, akkor ez is az ok! Meg az árképzés!
Mégis van 650 köbcentis Yamaha, (bár gyanús, hogy ez visszamaradt Drag Star, és nem az új V Star) csak 6400 $-t magyarra nem úgy fordítják, hogy 1.056 eFt, hanem valamiért úgy, hogy 1.979 eFt ... :(
Lehet hogy azért nem, mert horror összegeget raknak rá mire a szalonokba kerül (regadó, stb) És akkor már eltünik a külömbség a nagyobb ccm-hez képest- nálunk szerintem
Sziasztok!
Tudja valaki a választ erre a rejtélyre? Miért van az hogy a cruiser gyártók bojkottálják az európai piacot a 250 köbcenti feletti termékeikkel, csak literes körüli, vagy nagyobb motorokat vásárolhatunk?
Miért nem kapható nálunk az 580 köbcentis Honda Shadow VLX ? 5500$-os árával igen szimpatikos darab lenne…(900 eFt) Honda Shadow VLX
Vagy talán nem élne meg az európai piacon a 600 köbcentis Suzuki Boulevard S40-e, 4400$-os árával? (726 eFt!) Suzuki Boulevard S40
Vagy utálnánk ha szitén egy millió alatti áron lehetne miénk egy vadi új 500 köbcentis Kawasaki Vulcan 500 LTD ? Kawasaki Vulcan 500 LTD
És miért nem vehetek a kereskedőknél új 650 köbcentis Yamaha V Star Classic –ot? Yamaha V Star Classic
Attól tartanak, ha egyedüli gyártóként megtörnék az „embargót”, túl nagyot kaszálnának a tátongó piaci rés betöltésével?
Miért, miért miért? Miért nem létezik ez a motor kategória nálunk, sőt, Európában?
és nem igaz az a tévhit, hogy a szélvédelem, meg egyebek nem fontos, dehogynem, különösen, napi többszáz km-megtételekor!
most meg én nem tudok menni...
épp az imént mondtam le egy hétvégi motoros bulit. sajsnos összejöttek dolgok...
Vasárnap gurulunk már végre, 11 körül indulunk egy chopperes cimborával. Van kedved velünk tartani?
Azért az árára kíváncsi leszek nagyon.
Link 2
Ugyanitt tesztmotorozásra lehetőség? Szervíz háttér?
Olajcsere intervallum, alkatrész ellátás (gondolom Amcsiból olcsóbb rendelni), esetleges típushiba?
Eddigi tapasztalatok?
Köszi a válaszokat!
Egyébként meg üdv mindenkinek, még egy hét választ el az A kategóriától :)
Állított már Vmelyikőtök fényszórót a motorján?
Gyönyörű kis masina a maga nemében...
De Neked nem furcsa, hogy egy UFÓ ötvözete egy klasszikus csopperrel?
Egyébként a magyarázatokat köszönöm, ha valamit értünk legalább könnyebb elfogadni...
17.200 usd, 2,7 M Ft körül.
Egyébként a környezetvédelmi normák miatt sem jöhetnek be európába ezen motorok, ezért szűnt meg pl. a VTX-ek forgalmazása is.
Mégis van 650 köbcentis Yamaha, (bár gyanús, hogy ez visszamaradt Drag Star, és nem az új V Star) csak 6400 $-t magyarra nem úgy fordítják, hogy 1.056 eFt, hanem valamiért úgy, hogy 1.979 eFt ... :(
Tudja valaki a választ erre a rejtélyre? Miért van az hogy a cruiser gyártók bojkottálják az európai piacot a 250 köbcenti feletti termékeikkel, csak literes körüli, vagy nagyobb motorokat vásárolhatunk?
Miért nem kapható nálunk az 580 köbcentis Honda Shadow VLX ? 5500$-os árával igen szimpatikos darab lenne…(900 eFt)
Honda Shadow VLX
Vagy talán nem élne meg az európai piacon a 600 köbcentis Suzuki Boulevard S40-e, 4400$-os árával? (726 eFt!)
Suzuki Boulevard S40
Vagy utálnánk ha szitén egy millió alatti áron lehetne miénk egy vadi új 500 köbcentis Kawasaki Vulcan 500 LTD ?
Kawasaki Vulcan 500 LTD
És miért nem vehetek a kereskedőknél új 650 köbcentis Yamaha V Star Classic –ot?
Yamaha V Star Classic
Attól tartanak, ha egyedüli gyártóként megtörnék az „embargót”, túl nagyot kaszálnának a tátongó piaci rés betöltésével?
Miért, miért miért? Miért nem létezik ez a motor kategória nálunk, sőt, Európában?