Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszéltem több motorossal akinek m800 van és nekik is volt ez a cicergő hang ami a fordulat függvényében változik. azt mondták hogy a suzuki motorok hangosabbak a többbinél. Ezenkívül uj motornál lehet szelephang is ami majd állítólag elmulik. Én kérdeztem szervizbe és azt mondták h minden uj m800-nál van ez a hang, és nem tudják pontosan hogy mért vagy mi ez, szerintük semmi baja a motoronak.
A kipufogó meg nem számít a jótállásba.
Csak most olvastam a hozzászólásodat,döbbenetes milyen szerelők vannak!Én bevittem a robogómat a MÁRKASZERVIZBE gyújtás problémával és a szerelő tőlem kérdezte hogy hol van a motoron a gyertya illletve nem volt a tipushoz való spéci gyertakulcsa sem, Én adtam neki oda a saját kulcsomat!A szerelőktől mentsen meg az Isten az ellenségeimmel elbánok valahogy.
Igazából nem is a korrektséga problémám, hanem a vásárlandó termék beazonosítása.A képeken jól látszik, hogy a kipufogó tipusazonos, viszont nem látom a szonda helyét aminek hiánya problémás.
Én már több mindent vásároltam!

Általában korrekt módon lezajlik minden!
Szia!

Az enyém pont emimatt van mosz szervízben hogy kiderítsék miez!
Én a bal oldalról hallom és a fordulatszám függvényében változik!

Egyről beszélünk? Ezek szerint lehet, hogy nem is baj ?
Köszönöm a segítséget
Nem, de biztos erre is van fórum, amiben leírják a működését. Keress rá, hátha.
Köszi! Te már vásároltál itt? Nem igazán értem a működést, és hogy hogyan tudom pontosítani tipust.
Az enyémnek is van egy rezgő hangja, ami lehet arendszám tábla is.Éppen ma kezdtem rá gyanakodni, és holnap meg is nézem. A kipufogóval kacsolatban annyit, hogy amíg garis nemszívesen piszkálnék bele.Ezt javasolták a későbbi esetleges viták elkerülése végett.Ha más nem lesz a szezon után készítek egyet.Láttam ugyan használtakat is jó áron, de azokat is alkítani kellene.
nekem is, csak fekete
ilyenem van:)
Köszi de lemondtam a kipufogó vételről. Meg majd fogom nyittatni a kipu végé, de most csak 3300km van benne. Kivágják a szűkítőt ezáltal öblösebb hangja lesz, de a katalizátorhoz nem nyulnak. Én nagyjából meg vagyok elégedve a nagykanizsai suzuki szervizzel, 1 óra alatt megvan a kötelező szerviz, mindent megcsinálnak ezalatt és letörlik a olajat is a motorrról.
Ti M800-atoknak is van egy érdekes cicergő-zizergő hangja menet közben?
mit értessz sport kipufogón? Ha nyitottat azt tudok, de bazi drága.Egyébként engem is érdekelne normális áron.
Nekem is van egy M800-om, és nekem sincs jó tapasztalatom amárkaszervízekről.Szerintem alulfizetett hozzánemértő szakbarbárok dolgoznak ott.(bocs a kivételektől!) A véleményem több szervízes tapasztalaton múlik. A szervíznek az a fontos, hogy az olaj ki legyen cserélve és az előírás szerinti idő elteljen.Arra már nincs idő, hogy az olajcseppeket letöröljék a motor aljáról.Ezenkívül nem tudnak egy fényszórót beállítani, egy féket beállítani.Arra már gondolni sem merek ,hogy mi történik komolyabb probléma esetén. Talán ott kell hagyni a motort, és hívnak egy SZERELŐT.Amikor elhozom tudatják velem, hogy mindenről én tehetek és fizessek "X"-tizezer forintot.
Tartós fogyasztási cikkre kötelező a jótállás, persze nem km, hanem idő, asszem most min. 6 hó, ami alatt neki kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerűen használtad az eszközt. Aztán a szavatosság 2 év, de ezalatt már a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba gyártásból ered.
Én keresgélnék a neten, a nekem tetsző dolgokat kinyomtatnám, s azzal visszamennék. A sértődéssel nem érsz semmit, meg azt lehet utána is. Javíttassa meg a sisakot, vagy adjon újat! Ilyesmi 10 000 Ft-os gagyival sem fordulhat elő. Én még a termékfelelősséggel is megfenyegetném őket. Mi van ha emiatt baleset ér? Akármennyit rájuk lehet húzni akkor.
Még hogy Te esztergáltass, ez röhej!
Ja és a panaszkönyvbe beírni. Ha jól tudom a boltnak be kell mutatni a felügyeleti szervnek a bejegyzést.
Fogyasztóvédelem! Ezt a bűvös szót kellett volna megemlíteni a "kedves" dolgozónak.
úgy látom, van még hová fejlődni kerseskedőink/szervizeseinknek
Szép napot nektek...
Képzeljétek pár napja vettem egy IXS márkájú sisakot a Yamahában. Azt nem is kell mondanom, hohg nem volt olcsó..Kb. 400 km után menet közben 120 nál szétesett a sisak. Egy csavar elszllt belőlle oldalról ami a plexit és a siltet tartja.Vissza mentem de persze nem találtam meg a csavart. A yamahában reklamáltam azt mondták,hogy esztergáltassak egyet az elveszett helyett. De mondtam, hogy rendeljék meg mert az legalább egyforma lessz. Hiszen azért vettem két egyforma sisakot. De nem tudják mibe fog kerülni amit persze nekem kellene kifizetnem. Közöltem velük, hogy ez volt az utólsó,hogy ott vásároltam pedig a motoromat is tőlük vette és minden felszerelést rá..több mill.náluk hagytam.. Azt mondták sajnos nem az Ő hibájuk a dolog ez nem reklamációs alap. Hát az én hibám, hogy szétesett. Nem volt a használati utasításban,hogy 100 km enként a csavarokat utánna húzni. Hát ez van nem jó üzleti szellem szerintem. Hát nagyon mérges voltam aztán elhúztam mint a vadlibák...
sziasztok!
ha esetleg érdekel valakit, eladnám a szerelmem.
vl1500 lc
Azért ez nem semmi!
a Yamahával én sem voltam elégedett Nyíregyházán, de ekkora lúzerek még azok sem voltak.
Én nem is merném otthagyni ezek után. Ha egy rutinfeladatot nem tudnak, akkor mit vársz tőlük egy nehezebb feladatnál? Meg mit keresnek, ha ők nem hallják? Vagy mégis hallják? Tróger banda!
Ha nem találnak semmit , Te fizetsz? Figyeld meg, hogy nem fognak találni!
Bevíttem ma a mocit 12.000-es szervízre (Suzuki M800), meg mondtam, hogy keressék meg az általad is említett fura zaj eredetét is. Reggel a srác meghalgatta (alapjáraton) és azt mondta, hogy most úgyis kell szelephézagot állítani, s azzal el fog múlni. Elkezdték lecserélni az olajat, gyertyát kicserélték. Aztán vártuk, hogy lehülljön a blokk. Dél körül elkezdték a szelepeket beállítani, 2 óra múlva kész is volt! Motor beindít. Tényleg nem hallottam azt a fura hangot már, de csak azért, mert olyan csattogó hangja lett szegénynek, hogy minden más hangot elnyomott! A szerelő arcára is kiült a döbbenet és gyorsan leállította.
Később kiderült, hogy az ábrát fejjel lefelé nézte (!) és a főtengelyt pont ellentétes helyre állította be. Újabb szelephézagállítás következett. (Nagyjából vissza lett állítva oda, ahol először volt. Motor indít, csattogás megszünt, de az általunk hallott hang továbbra is megmaradt. Csak az a baj, hogy szerintük viszont eltünt!
Most ott maradt, azt mondták megkeresik a zaj forrását és ha találnak valamit ők fizetik az órákat, ha nem, akkor én!

Vélemény? Tapasztalat?
Jogos a két pont!

Kawasaki EN500, 98as évjárat.

Üdv:

Gombi