De azt ne feledd, hogy egy motornál mekkora igénybevétel van, sokszorosa pl egy autóénak, így a karbantartási periódusok is töredékére zsugorodnak. Ha itt bármelyik mito tulaj elé tennéd a gyártó által kiírt periódusokat fél fórum könnyesre sírná a párnáját éjjel :) :)
Multkor pl egy MTX tulajt húztunk haza, FÉL CM-es gyűrűhézagja volt, a berugókart kb a rugó tartotta a helyén, nem törtek el a gyűrűk, alapjárat már régen nem volt, de fordulaton ment. Szerinte a végén gyújtásgond miatt nem indult.
Karbantartás Magyarország 2010.
Legyünk realisták. Magyarországon karbantartás a motorosok, autósok körében gyakorlatilag nem létezik. (tisztelet az ezredszázaléknyi kivételnek)
Gyűrűhézagot mikor szokták ellenőrizgetni a 2t tulajok? meg mikor cserélgeted előírás szerint a kopó alkatrészeket? De 4t sem különb, szelephézag állítás is általában jobb esetben akkor szokott lenni, ha már elviselhetetlen hangja van, rosszabb esetben akkor amikor már képtelen menni a motor.
Ez a baj hogy sokan megvárják még összeszakad majd csak akkor csinálják meg.Pedig elötte sokkal jobb lenne.Pl hallod hogy kopog a főtengely de nem baj majd ha megáll majd megcsinálom.Összeszakad haza vágja a hengert,dugót felszántja a forgattyúsházat.Tehát henger,dugó,fötengely csere/felujitás.Ha elötte szétszeded meg uszod egy főtengely felujitással...azért mégse ugyanaz.
Kisebb préssávnál nem feltétlen a túl nagy préssebesség, közeli él miatt következhet be a detonáció. Ne feledjük, hogy ha a préssávot csökkentjük, akkor csökkentjük vele az égéstér térfogatát. És ha pont amiatt detonál be, nem feltétlen körbe a préssáv peremén kezd, ugyanúgy felizzhat tőle a gyertya és lyukaszthatja a közepét.
De persze akár szar előgyújtás, szegény keverék , falsch, tömődött fuvi, vagy döglött benya is lehet a bűnös.
Az mitoba valo kb, mert hosszúmenető. Simsonban BxHS kell. :)
Az R-es egyébként is zavarszűrős, ha meg mitoba jó kb a B9ES-t ajánlanak, akkor gondolom zavarszűrős a pipa és kb b10EG kellene bele.
De jobb helyeken nem EG-set kapnak a simsonok, hanem hvx-et :)
bár most hogy mondod, van hosszúmenetű cimcony is itthon.. mik vannak, hát ebbe lám pont b10eg kell :) :)
Az faszság h frissen felújítva...igazolja számlával,dátummal...ez akkora kamu duma h a falra mászok tőle ha jó a gép akkor minek kellett felújítani?:S meg ha rákölt minek adja el,,szóval gáz...én nem akarok se szart eladni 160ba,se fullosat mert az meg kevés lenne...egy jó állapotú,üzemképes és esztétikus mito sztem megér 160-at....csak nem akarom 100ba kiárulni,a többi meg mehet a kukába mert nem kel el...mit kezdjek egy tankal,meg pár idommal vagy cuccal....egybe csak elkél olcsóba ha jó nem?:S...nemtom mi lenne jobb....
Nem sok, de jót nemis fogsz kapni annyiért. 220-ba kaphatsz már normális rendszámosat, talán. Hasonlits össze egy olyan kétkörlámpás mitot amit 160-ért, és amit 200+ért árulnak. Ég és föld különbség van már álltalába a külselyükön is, a blokkjára meg jóhogy azt irja, hogy felújitott, mert miértis ne...
Nincs ára most a motoroknak nem csak a Mitonak egyiknek se...ha szétbontod a henger,blokk,kerekek,power gyorsan elkel aztán a többit csak bagóért tudod eladni lassacskán tehát kiárulsz belöle vagy 100-120ezret közbe mész vagy ezerszer a postára,csomagolsz stb ugyhogy az se igazán éri meg.
konkrétan annyi baja van a motornak h a henger az vagy persely kéne,mert nicasil az offos benne és ebbe dugó,gyűrű méret szerint,vagy kompletten....minden más okés rajta,természetesen szépíteni való van rajta a felől kezeskedem,de mindenképp sztem 20ból meglehetne oldani ha találnék rá hengert....vagy az eddigit javítani ami nemtudom mennyibe lenne:S
150-160 papirossan sztem az reális .. de fenn van sok ilyen lehetetlenség ilyen 265 ért meg 250 ért 90 es kereklámpások . Az evó meg olyan 3 kilóba megy 280 kb így.. szal az evó meg a kereklámpás között azért meg van külömbség ... hát ha nem sok pénzedbe lenen akkór csináld meg papirossan polirra igényesen és úgy azért jobbban megéri mint bontottan .. de ha viszont sokat kell rákölcs akk add el bontottan mert felesleges rákölteni..
DE MOSTANSÁG MIK A REÁLIS ÁRAK?, EGY JÓ ÁLLAPOTÚ RENDSZÁMOS,TÖRZSKÖNYVES 90-ES I-es MITOért 160-180e az sok? mi lenne a reális ár? (én most csinálok egy ilyet,eladásra gondoltam,de nemtudom hogy érné meg jobban,azért kérdezem)
szerintem bontani jobban megérné most .... alkatrész az jobban kell főleg szezon végén téli felujítások stb... hát nem kelendőek mert csillagos árakat kérnek értük....
Sziasztok srácok!
Csak érdeklődnék hogy mostanság ennyire nem kelendőek a MITOk?
Egy csomót látok neten ami nagyon nem akar elkelni:S Érdemes inkább szétbontani és alkatrészként kiárulni szerintetek?....Csak félek hogy rajtam marad pár cucc:S
blokkban lévő uj Koyo csapágy szett=10eft
uj bloktömités szett=8eft
szimering szett=5eft
Mikuni karbi 35mm=13eft
powerelektronika=13eft
powermotor=8eft
idomok,lámpák,f