Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyújtás ráad-power elekotrinka küldi a jelet a power motornak ami csinál egy kontrol ellenőrzést ezt te hallhatod is jellegzetes oda-vissza zümmögő hang----nemárt néha kipucolni a power motort is új friss zsírozást adni és figyelni a bowden beállítására...mertha rossz a beállítás hajlamos néha megrekedni és akkor folyamatos zizegést hallani (kis elektromotortól jön a hang) visszatérve,azon kívül hogy hallod látod is ha a fedőkupakot ugye leveszed hengernél és a tárcsán lévő két nyíl(kezdő és végállás) jelhez stimmel.ha ez gyújtásnál megtörténik már fél siker!
2.sorban üresben igen kikéne nyitnia a motornak semmi köze hogy sebességben van e vagy sem!
az hogy mikor nyit attól függ hogy maga a power nyelv hogy van beálítva(bowdenezésen lehet állítgatni)
Lásd ellehet térni a gyári jelölésektől persze nem túlságosan, de nemvéletlen menetes az a két bowdenállító,nemcsak azért mert az évek alatt nyúlik a bowden.... szóval szebben nem tudom mondani adj egy kövérebb gázt,persze azért nem tiltásig de kikéne nyitnia.
Elsősorban ha gyújtásráadásnál ez megy akkor nincs szorulása.....
viszont MEGTÉVESZTŐ HOGY látja hallja az ember hogy forog a tárcsa meg zümmög a motor ugyanis belelátsz a powerba? :)lásd ilyen is előfordulhat :)Remélem segítettem nem ártottam!
az lesz az,..az a kör csatlakozó,..mindjárt kimegyek megnézem...
Nekem a hőfok max 50-60fokra megy fel, ez baj?
Hát kéne neki...van ilyen lehetőség is hogy a power tesztet meg csinálja de fordulaton nem nyit ez az elektronika hibája.De lehet hogy csak a CDI-böl jövö kábelt nem dugtad össze...3 csati van 2 műanyag és egy kör csatlakozós külön(ez adja neki fordulaton a jelet)
Hiába mész normálisan ismeretlen zsandár ugyis bebasz mert látja hogy nem 50es.
Ha pl két város közti utvonalon mész ahol nincs semmi "búvóhely" hova menekülsz?125 össel nem hagyod le a focust vagy az octavia-t...100 szónak is 1 a vége:Nem éri meg.
köszi szépen,... ma próbáltam a power motort , ha elcsavarom a kulcsot,akkor jelez, húz egyet ,aztán vissza enged,de 7000-ig felgázoltam , hogy üresben volt, úgy nem mozgott a powden húzó tárcsa,...kéne nyitnia ilyenkor is, ha üresben van a motor?
1. Ha normálisan mész nem geciznem a rendőrök.
2. Amíg nem jönnek utánad helikopterrel, addig nincs gáz lehet menekülni, én mindig így csinálom.
3. Mitot fölösleges 50-ként használni, ez a legnagyobb testű 125-ös motor...

Sajnálom...
ha esetleg belefolyna víz vagy ilyesmi az ott kijön
Üdv urak! eladó! kicsit szar a kép!
Nem láttál még kreidler van veent szólni, a kis ötvenes kecsóringi egyenesben együtt ment a 250-es RD-kkel :)
Sziasztok! légyszi a Mito power motorjából jön ki egy cső, az mire való konkrétan?
Alvázszám, motorszám... És ebből a műszaki analfabéta rendőr is tudja mi újság a motorral. Ezt a dolgot 100x leírták már itt a fórumon is....
senkise mondta, hogy úgy vegyél mitot, alapból nagyobbnak nézik, egy 50-es motor elférne a tankja alatt most komolyan, meg a hangja, már messziről meg lehet mondani, hogy mekkora a motor. Valamint akinek rendszámos az fizet rá súlyadót és drága biztositást, kezdő bónusszal félévi 10ezer körül van, szóval amit elkövettél az biztositási csalás is.
Én például igyekszem karban tartani a motort, de azért szét se szedem állandóan. Eddig szerencsémre még semmi gond nem volt vele, leszámitva az előző tulaj sarát...
A kobcentit is ki lehet venni a motor blokk szamabol nem raktak semmit a gyertya hejere sem a kipufogora csak az alvazszamot olvastak le es a bokknak a szamat es mar tudtak h hany kobcentis gyarilag az a motor es igy tudtak a zsaruk ramhuzni a vizeslepedot
Ies mitohoz keresek gázbovdent, nem össze vissza- szétcibáltat.
Ennyi sajna igy jártál..lejárt a papir nélküli 125 ösök ideje egyre jobban rá mennek erre.
Üdv Forum"lakók"
Kérlek ha tudok segítsetek mondjatok egy olyan oldalt ahonnét egy motornak az alváz számát letudom ellenőrizni pontosabban van pl egy
simsonak az alvázszáma ami így fest
WSU2M00V1VS014421
tudom kéne ebből kiolvasni évjáratot hol készült gyártót stb
nagyon fontos lenne mert még lenne ezen kívül 2db alvázszámom is de egyel se boldogulok neten -google....kulcsszavakkal se.....
hát sajnálom de erről csak te tehetsz... mások nem
Ennyit a 125/50 mocihasznalatrol............ vasarnap este megcsiptek a zsaruk es nem csak 125-osnek veltek a mitomat hanem nagyobnak igyhat el is koboztak tolem ma hozhattam haza levizsgaztattak es kiderult h 125-os es igy szopok egy jo nagyot akar ket ev felfuggesztetet is kaphatok vagy 60napig be is zarhatnak meg egy jo vaskos birsag is melle ez mid az ugyesz joindulatan fugg h mi is lessz.........
Sziasztok!
Mito 1hez keresek hengert dúgó,gyűrűvel,vagy olyat aki hengert javít!
Aki tud kérem szóljon,elérhetőségeim az adatlapomon!
Előre i köszönöm!
Pedig nagyon olyannak tűnik, kapkodós nagyon a pilóta a motoron, de hát késő van. :)
De ha már detonálás.
Javított hengerfel - gyertya nem fogja tudni leadni úgy a hőt, mint korábban. Azonos konfigban javított fejjel észrevehetően fehérebbre égett ki már több esetben a gyertya.
Nincs gyorsítva, nokiás telefonos felvétel. Széria hengerfej, csak javítva lett gyertyamenet és hosszúmeneteshez lett csinálva:)
A videódon, amiben elfüstölöd a gumit, (szerintem valamelyest gyorsítva is van) abban sima gyári fej van fenn. Vagy van másik maszek hengerfejed is?