akkor valószínűleg rosszul lett összerakva, és kicsire sikerült a préstáv. gyújtásprobléma ilyet nem okozhat, ha szar a gyújtás akkor dadog, vagy fullad, vagy leáll, ill. be se indul :D
a gyertya ugyan olyan volt minden tökéletesen müködött. rendesen összelett rakva amugy:) de nemértem miért csinálta én arra is gondoltam hogy olajat nemkapott
ha a préssáv volt a gond, akkor összerakásnál nem lett megmérve, hogy mekkora hely van a dugó és a hengerfej között. Ha túl kicsi, akkor párezer km után detonál a motor.
A gyertya ugyanolyan volt? Mert ha kicsi hőértékű, akkor szerintem akár meg is csöppenhetett.
Azt takarja egyébként, hogy túl kicsi volt az a tér, amire összesűríti a benzint a dugód (préstáv 1-1.5mm körül kéne lennie talán?),és így öngyulladás vagy elő ill. utó égés lép fel..
Szerintem. De lehet hogy van itt nálam okosabb, majd az kiokít minket.
Egyébként Google a te barátod :)
Ott le van írva szépen.
helo: kormánytelo=10000eft
ezzek a csapágy szett ami a képen van blokkban lévő összes csapágy benne van=vadi ujak=10000eft koyo
uj ára boltban 18000eft
A gyertya ugyanolyan volt? Mert ha kicsi hőértékű, akkor szerintem akár meg is csöppenhetett.
Azt takarja egyébként, hogy túl kicsi volt az a tér, amire összesűríti a benzint a dugód (préstáv 1-1.5mm körül kéne lennie talán?),és így öngyulladás vagy elő ill. utó égés lép fel..
Szerintem. De lehet hogy van itt nálam okosabb, majd az kiokít minket.
Egyébként Google a te barátod :)
Ott le van írva szépen.
ezzek a csapágy szett ami a képen van blokkban lévő összes csapágy benne van=vadi ujak=10000eft koyo
uj ára boltban 18000eft