Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor valószínűleg rosszul lett összerakva, és kicsire sikerült a préstáv. gyújtásprobléma ilyet nem okozhat, ha szar a gyújtás akkor dadog, vagy fullad, vagy leáll, ill. be se indul :D
dehát eddig meg jovolt nemlehet hogy gyujtás baj?
oké, vegyél akkor enyiért ha találsz máshol.
ngkb9es volt az enyémben katalogusbol lett kinézve
rossz hőérték, elcsöppent a gyertya vége...
Champion N2C
Ha olaj probléma lett volna, akkor a gyűrűt keni rá a henger falára
a gyertya ugyan olyan volt minden tökéletesen müködött. rendesen összelett rakva amugy:) de nemértem miért csinálta én arra is gondoltam hogy olajat nemkapott
Amúgy ha már itt tartunk, ti milyen gyertyát ajánlotok Mitoba?
ha a préssáv volt a gond, akkor összerakásnál nem lett megmérve, hogy mekkora hely van a dugó és a hengerfej között. Ha túl kicsi, akkor párezer km után detonál a motor.
A gyertya ugyanolyan volt? Mert ha kicsi hőértékű, akkor szerintem akár meg is csöppenhetett.
Én is 4k-ra gondoltam, csak nem darabra, hanem párra, az első kettőre karral :)
rossz hőértékű gyertya vagy rossz karburálás.
Indulj el egy motorszerelőhöz, ő megoldja :)

Azt takarja egyébként, hogy túl kicsi volt az a tér, amire összesűríti a benzint a dugód (préstáv 1-1.5mm körül kéne lennie talán?),és így öngyulladás vagy elő ill. utó égés lép fel..
Szerintem. De lehet hogy van itt nálam okosabb, majd az kiokít minket.
Egyébként Google a te barátod :)
Ott le van írva szépen.
és az mit takar hogy kicsi préssáv? mert zsir ujj gyertya volt:S
kicsi préssáv
valaki tudna nekem segíten hogy miért éghetett el a gyertya vége? azt kijukasztotta a dugot:S:S:S
Adj valami elérhetőséget, és megbeszéljük!
Csaó. Szerintem nézd meg a power-t elsőnek ha ott rendben van minden akkor gyertyacsere. A sorrendet felcserélheted. Nem UHM212 a rendszámod?
gyujtásod rossz. gyertyát cseréltél már? Írták lejjebb hogy cseréld ki..Esetleg gyertyakábel.
A video hogy mit művel gép! Segítsetek ha tudtok hogy mi lehet vele!
hello: meg vannak de külön nem adom el öket, vagy sárvédővel együtt, vagy teloval.
helo: lábtartokonzol=4000ft/db
helo: kormánytelo=10000eft
ezzek a csapágy szett ami a képen van blokkban lévő összes csapágy benne van=vadi ujak=10000eft koyo
uj ára boltban 18000eft
Próbáltam másikkal de nem jóó de teszek fel vidit és ott akkor lehet hallani hogy mit művel nemtudom mi lehet
Gyertya terhelés alatt nem megfelelően működik! Elsődleges hibalehetőség!