sziasztok srácok! lenne egy kérdésem!
a cagiva super city 125-ös motorról a fejidom burkolata hogy van csatlakoztatva? le lehet szedni úgy, hogy a hűtőidomok fentmaradjanak, vagy le kell vágni róla? pls segítsetek, nagyon megtetszett ez a motor és csak cserét tudnék ajánlani, de csak akkor érdekel engem a cagiva, ha megoldható, hpgy az eleje a kormánnyal forduljon tehát ne legyen burkolt! köszi! üdv mindenkinek!
fogod a régi bovdent leméred a hosszát nézel egy pl 250etz kuplungbovdent levágod a diót a végéről méretre vágod befűzöd a mito bovdenkülsőbe 1es fúróval átfúrod csinálsz egy kis sülyesztést a bovden végét ónnal befuttatod túlhúzod a diótól pár milire ráütöd a befutattot végét rákalapálod és melegíted ónt adsz rá úgy h teljesen átfusson a furat és bovden közt a rákalapálás miatt nem tud kicsúszni elreszeled h be tudd szerelni kicsit gépészkedni kell de megoldható és 500forintból megvan viszont savazni kell semmi szennyeződés nem lehet mert csak lepattan róla
CSaáóó valaki nem tudja h a 2004 es évjárat körüli mitokon milyen karbi van és mekkora meg a főfúvóka mekkora benne!és milyen folytások vannak benne kipu vagy elektronika ?köszzi elöre
Ilyen bowdent hogyan tudnék kivitelezni nagyon olcsón úgy hogy fogjon is rendesen.... nagyon szükséges lenne az ónpaszta bowden készítésnél igaz?
itt a link ami alapján akarnék javítani bowdent... http://pancsimania.atw.hu/bowd...
Menyire megbízható(hisz gyárilag is "ráolvasztják"...a végeket stb stb....legalábbis a HOGYAN készültbe láttam videót is
dehogy!
azt hittem a lendkerék ék ment el és amiatt nemindul a gép!
közbe rájöttem nem amiatt hanem a henger és a dugó.. kuka.. dugó szétment és ennyi..
A c12R frecciáé teljesen stimmel, henger is passzol rá, de nem ugyan az.