esetleg nem e lennél benne egy cserébe adom ezt a lendkereket.. és te adsz egy erre valót.. ?(postát természetesen én fizetem oda is és vissza)
de majd csinálok holnap képet róla!
ugynez csak a belső átmérője nagyobb az enyimnek!:(
és az egész főtengely kúp kisebb amit küldtél főtengelyt.
mérhetően kisebb.. 1-2mm kb a külömbség! holnap emgmérem pontosan..
azt motort néztem én is bontásba, összes volt törve rendesen:váznyaknál jobb oldalt meg van hegesztve,fejidomtartókonzol eltörve,lámpa betörve,üvegszálas pályaidom az egész motoron,váltó-fékkar le törve. egyedül 2db faxa gumi van rajta.
nincs olyan hogy ,nem ugyan olyan kup! összes mitonak egyforma fötengelye-és lendkereke.
valószinüleg a legkerék belselye a kup megvan repedve,vagy ségülve az szokodt tipikus gondja lenni, vagy nem megfelelöen lett lehuzva kupról és megsérült, mert vannak olyanok akik le ütik vágóval. Ha nem sérült lendkerék polir papiral fémtisztára takaritsd fel és egy gyári ékkel rakd össze.
Ezek alapján dolgoztam régen neten találtam!
Ugye úgy van hogy generátortól feljön két sárga az ketté oszlik
generátortól magyarán elmegy egyik kábel egy csatlakozóhoz amiből fut a feszabra és fut a relére! a másik is feszab és relé!
kötés gyári nem nyúltam hozzá elvben működnie kellene....
Amúgy made in italy :)....gyári relé az biztos majd csinálok képet róla,viszont az önindító relém ilyen kör alakú volt és......egyik napról másikra nem ment,azóta kocsiét használom....azzal
Zsámbok...
onnan vettem!
és lenne egy olyna problémám hogy amit küldtél főtengelyt.. annak a lendkerék oldalán a kúp.. az kisebb mint az eredeti főtengelyen..
és ezért a lendkerék nem fekszik normálisan fel elnyírja az éket.. és a gyújtás nem oda esik ahová kell és ez okozza a szaggatást!
ha valakinek lenne bontottba olyan lendkerék ami nekem jólenne elcserélné velem! (teljesen hibátlan lendkerék csak nekem nagy a kúpra)
postát persze kifizetem oda is és vissza is
Na akkor lassan szót értünk.
Az a relé valószínűleg azért nem működik, mert bár kívűlről ugyanaz, a belső kapcsolása nem egyezik.
A rajzot nézegetve azt lehet kivenni, hogy a generátor is be van kötve, az a két sárga "Y" vezeték. A működés elve talán az, hogy a generátor forgó főtengely mellett termel áramot, és ezt a relé érzékelve nem enged indítani.
Ha semmiképp nem akarod a gyári relét, kitalálhatunk valami helyettesítő megoldást, amihez talán két egyszerű autósboltos relé kombinációja megfelelne.
Az önindító relé, ha szétszedhető, elméletileg javítható, hibától függően.
Valakinek elfekvőben ilyen?
Amúgy bocsi ellet írva az ábrán.... elnézést....
akkor még egyszer jó én elismerem legyen hülye ötlet de akkor magyarázza el valaki nekem a következőt....Mostmár sz.etném tudni tényleg!nekem is az a kör alakú behúzó relém van de nem működik egyik pillanatról a másikra megadta magát...kicseréltem egy autóséra azzal jó viszont én úgy tudom az a kis kocka relé nekem máshol van mint mitokon felelős részben azért hogy járó motornál,ne lehessen ráindítózni a motorra....namármost ha ez a relé nem működik akkor elvileg önindítózni se lenne tudnom?Lecsó akkor megkérlek ha van időd türelmed magyarázd el a folyamatot! linkelem a képeket:1 önindító relé 2.a bizonyos relé amiről szóvan 3feszab 4 index relé remélem jól írtam mindent.miért van az akkor hogy nekem nem működik a járó motornál nem indítgatható funkció?:( amúgy az önindító behúzó reléje szétszedhető,én így kaptam már hogfy szétvolt nyitva pereménél szóval ez javítható?
15-20 éves motoroknál azért már várható legalább egy relé csere, szóval az idő vas foga...
A lényeg, hogy öninditó relé legyen, egy Ford Escort ö.i. relé 70A-es, szóval akármilyen jármű 40-100A között vesz fel. (persze van 1-2 kivétel)
Nem azzal van baj, hogy autósboltos, hanem hogy nem tudja az ampert.
200. Igen. Meg annál is több. Nézz utána, milyen indítási áramokat kell tudnia egy autós aksinak. Dieselről nem is beszélve.
Csak anyit hogy tudtomal egy 125-ös motornak az önindítója és a kocsié igen más na ha motorra 50-100A-ros kell kocsira meg majd 200? Séma hogyan is függne össze az egész
De mind1 nem is érdekel,mert olyat hogy Made in Italy már úgyse lessz csak használtan az meg anyira lessz jó mint a gyári made in italy....tudni kéne miért ment ki a relé....mert lehet vesz egy "újat" vagy egy használtat...ami már önmagában az élettartama bizonytalan
És most kötekszek ez a relé se különb pl egy index relénél,csak itt nagyobb áram megy át....indexrelére ugye olvastuk már: éelttartam van írva hogy hányezer behúzást bír....még mindig nem tudom mi a baj a "sz@R" autós relékkel mert a cagiva húde tuti részemről enyit mindenki szűrje le a következtetést...
Lecsó írd már le a teljes folyamatot mire lessz ott szükség,jaj de bírom okoskodni mindenki tud szidni az autóscuccokat keressünk már rá elektronikai oldalakra google.hu segítségével....Mostmár akkor a sok +segítség után várnán"k-m" a tuti biztos 120%ékos megoldást mert ugye az a gyári relé mekkora űber szuper hogy megadta magát!
(Én legalább képes vok valamit írni,a többi meg a másikéra ráírni,nem mondtam hogy tuti a tippem de ezer bocsánat!)
mostmár eladóvá vált! mert nemhiszem hogy megfogom venni rá a cuccokat..