szia!
de 15 ezret nemfogok most érte adni.. most volt rendberakva a blokkja..főtengely, csapágy,szimering,dugó,gyűrű,tömités,olaj,
új aksi,új csövek,új gumik. most egy db-ig nem akarok rákölteni.
de egy power elektronika érdekelne de nem 15e körül..
elsőlámpa bal oldali lámpabúra kéne az első! vnek sértült első lámpája és abból megmaradt egy ép bal oldali lámpabúra,
jobbos visszapillantó érdekel,kb ennyi:)
esetleg van cserecuccokba... AF1 elsőlámpa,RS 50 dugattyú(40.00)
vadi új! de a legjobb lenne ha minél olcsóbban találnék egy normális power elektronikát!
Ha karcsú neked a gyári 125ccm-től a 160, akkor vegyél 600-ast... Vagy olvass utána a teljesítményfokozás rejtelmeinek, csináld meg a sok apró módosítást, költs a motorra 200e-et és lehet fog 175-öt menni...
hello: power elektronika miadt csinálja elvileg ,én is jártam már igy egy evo mitonál,power folyamatosan ki volt nyitva és bizonyos fordulatszámba megtorpant nem akart huzzni.
Sziasztok!
Mit csináljak a motorral, hogy jobban menjen végre? Most olyan 160 körül megy, de ez eléggé karcsú.......
Gilardoni 2-es hengerem van Vertex dugóval, 34-es dell'orto karbi.
Vagy inkább üljek le a seggemre, így legalább hátha tovább bírja?
de nem csak 10ezer környékén csinálja hanem olyan 5-6e nél is van egy ilyen szaggatásszerű de utánna elkezd húzni de később magasabb fordualton csinálja ugyanazt!
meddig pörögjön 18e-ig? 10500 -nál adja le a mito a maximális teljesitményét, szóval gyanakodhatsz akármire, de csak a pénzed dobnád ki. Ha nagyobb fordulat kell akkor vegyél sor4-et.
azért kéne bele power elektronika.
ne legyen állandóan nyitva!
vagy megnézheted még a gyertyapipát.
nekem is pont volt ilyen...új gyertya de a pipa rossz volt és olyan mintha leszabályzott volna.
sziasztok!
szerintetek mi lehet a probléma?
Cagiva mito Evo..
(új főtengely,új csapágy,szimering ,tömítés,gumigyűrű)
motor indul pöccre..
fulladozik..am. a power nyitva.. (powerelektronika nincs benne kivan nyitva a power)
és mikor eléri a 10-12e környékét olyan mintha leszabályozna..
én gyújtásra gyanakszom..
gyertya is új..
Elmondva, nem megcsinálva is gány, nem kell most mentegetődzni.
Autósbolt kicsi eséllyel tart ilyet, önindítő áramköre 50-100 ampert is produkálhat, az autósboltos relé ködlámpára, meg dallamkürtre ok, az is fossá olvad egyszer csak.
Arra nem gondoltál, hogy a tanácsod alapján felgyullad valaki motorja? Az önindító áramköre nem tartalmaz biztosítékot, pont a nagy áramerősség miatt.
Vagy akkor jön a "nem mondtam, hogy meg kell csinálni" szöveg?
Nem baszogatásból, csak a szakmai pontosság kedvéért bocsi...
-láncszett(első-hátsó lánckerék+lánc)
-power mechanikánál lévő részt amibe a bowdenek mennek.
Ezek vannak. Ha együtt viszed, olcsón odaadom.
MSN-re feljösz, akkor meg is tudjuk dumálni a részleteket.Vagy mobil:20/9118041 - irj egy sms-t és visszahívlak
ácsi én nem mondtam megkell valósítani attól hogy gány nemvolt szó róla hogy hosszútváon jót is tesz....de ahogy magyar is írta így lessz a kapcsolóban lévő kis gumi kiolvad idő után meg a pogácsák megkopnak rossz esetben a kis gyenge rugó is elágyul....azéárt mondtam hogyha relé autósbolt vagy használt....
A relé egy mágneskapcsoló, amit egy másikkal hozol működésbe, és ez arra szolgál, hogy a nagy áram ne a kapcsolóba mennyen, hanem a relén keresztül. Nem véletlenül, az önindtiórelére a vezetékek 4-5 milisek, és ami a kapcsolóba van az csak 1-2 körül lehet. Szóval meg lehet oldani, de nem jó sokáig, el fog olvadni a kapcsoló, mert csak gyenge réz. Volt már itt a fórumon is téma, hogy egy srácnak elkezdett füstölni az öninditókapcsoló
MÁS: Ami a képen pirossal be van jelölve az nem az öninditóé. 3 relé van mitoba, öninditó, index és egy amivel a nagyobb fogyasztású világitásokat kapcsolod. Hallgasd csak meg, hogy ha felkapcsolod a fényszórót vagy felvillantod a féklámpát, akkor hallani lehet, hogy behúz a relé.
Ez a megoldás rövid ideig jó csak mert a relé arra szolgál hogy ne a gomb zárja utoljára az áramkört az akksi és az öninditó közt hanem a relé.mert minden inditáskor a két érintkező felület szikrázna ami miatt nem csak az érintkezők de a körülötte levő műanyag és a gomb is lassan elégne.Relével ez nem lehetséges mert a gombal zárod a relét ami zárja az áramkört és teker az öninditó...
Valaki segitsen rajtam...........nemtudom leszedni a Mitomon a kuplung alatti fogaskereket :S
Ha valaki tudna segiteni az vegyen már fel msn-re köszi
s.alex17windowslive.com
én anyit fűznék ehez hogy létezik megoldás relé nélkül is átlehet hidalni az önindító részt hogy működjön a kábel&és kapcsolón át minden.....ha jól emlékszem megy a relére egy sárga kék azt kell párhuzamba összekötni valameikel,de nem hiszem hogy a sárgával szóval ha minden igaz még lehet az is elég az egészbe hogy a két sárgát lekötöd a két maradék kábelt a 4-ből meg összehidalold....valahogy régen csináltam én is fejből nem emlékszem de ilyen vackot autoelektronikában érdemes venni 4 lábót és nem 3 lábút vagy hasonló relét szerezni bontotan már nehezen kapni....
hozzáteszem jelenleg enyémbe is bevan kötve és mégis beindul a motor,viszont járó motornál csináltam tesztet....na eredmény kúrv@ra nem csinálta a dolgát a relé....akkor hogy is van ez
de 15 ezret nemfogok most érte adni.. most volt rendberakva a blokkja..főtengely, csapágy,szimering,dugó,gyűrű,tömités,olaj,
új aksi,új csövek,új gumik. most egy db-ig nem akarok rákölteni.
de egy power elektronika érdekelne de nem 15e körül..
elsőlámpa bal oldali lámpabúra kéne az első! vnek sértült első lámpája és abból megmaradt egy ép bal oldali lámpabúra,
jobbos visszapillantó érdekel,kb ennyi:)
esetleg van cserecuccokba... AF1 elsőlámpa,RS 50 dugattyú(40.00)
vadi új! de a legjobb lenne ha minél olcsóbban találnék egy normális power elektronikát!