Hááát, igazából hidegen is meg melegen is. Tegnap gurultam vele egyet a környéken (3 km) uras tempóban max 40 kmh. De utánna sem mondhatnám, hogy melegen jobb lett volna.
Engedjek le mondjuk kb 1 dl-t?
Tegnap lecseréltem az olajat az ajánlott Motul Transoil expert ( 0,88 litert raktam bele, ahogy írja a service manual) re.
Azóta baromira nem emel ki a kuplung rendesen, és egyesbe rakva lefullad, hacsak nem "löksz" egy kicsit magadon. Ötlet? A bowdent állítgattam, de nem sok minden, meg az üres is baromira nehezen megy, állóban szinte lehetetlen lábbal.
Köszi!
Egyelőre megpróbálom egyben eladni, bontás talán jobb, de több idő, sok dolog rajtam maradhat.És amennyit szoptam az út szélén a mito miatt, annyit is hülyéskedtünk haverral a nagy bánat ellenére :D:
Ismerős a helyzet... Csak engem nem átbasztak, hanem eljött az ideje a nagy felújitásnak, 2ezer km múlva ragadás, ez egy ilyen sport, már vhol 6kilónál tartok, de ezvan.
Amúgy az enyém eladó volt szorulva 170ért.
Értem, és nem jó, hogy téged is átbasztak, de ez a mai világ. Azért szerintem érdemes lett volna rendesen bejáratni, legalábbis én 700km-ig 5000 fölé nem pörgettem, és kis olajat nyomattam a benzinhez is. A felújitásnál érdemes lett volna megnézni, hogy előzőleg mi akasztotta meg a motort, és akkor most menne, de ha nagyon kevés olaj volt például a tartályba akkor döntésnél vagy nagyobb fékezésnél le tud levegősödni, bár ritka.
Használt, de hibátlan henger volt és valszeg olaj, mert az olajcsőből nem jött már semmi. Igazából mindegy hogy miért állt meg. a lényeg h összekuporgattam a pénzt egy felújításra, 1 hete hogy kész lett a motor... egyetlen napot akartam motorozni normálisan ezen a nyáron... nem sikerült. Tehát úgy döntöttem, ha nem lesz pénzem egy új 4t nagymotorra, akkor addig nem is motorozok, mert felesleges. Megutáltam a 2-t, elegem van a mitobol, papíros volt, átíritam, leműszakiztattam, felújítattam, több mint 100ezret költöttem arra a motorra, amivel már a vételnél eléggé átbasztak, mert nem tudtam várni 1 éve, hogy találjak egy jobbat, és megvettem a szar állapotút sok pénzé... Lenyeltem... hiába mondtam a srácnak h aznap megállt alattam, az adásvételiben nem volt leírva, hogy mi lett volna ilyenkor... de hogy ráköltöm az összes pénzemet, és hogy ezek után is szopat ez a rohadt motor, az már nekem is sok... Az én pofámra meg nem fér rá, hogy átbasszak vele valakit, hogy full minden fel van rajta újítva, aztán meg megálljon alatta is a rossz motor. Túl naív voltam... most kb 150ezer bukó az egész, hacsak nem több, de már látni sem akarom...
Így van. De ezt így nem igazán szabadna használni! Szerintem nem is megy rendesen a motorod ilyen szakadt\áteresztő membránnal. Nekem van mindkettő, küldtem mail-t a címedre. Kérlek majd írj vissza!
Amúgy attól nincs alapjáratod, meg tényleg jo lenne belenézni a motorba merre van az a kis darabka. Illetve teljesen felesleges volt össze szilozni a membránt, a torokkal. Egy papir tömités is elég oda....
Hellóó Mindenkinek!
Egy membránra és a hozzátartozó gumitalpra vagy mire lenne szükségem. Persze csak jó állapotú érdekel. És szerintetek ha a műanyagból hiányzik egy kis rész attól lehet, hogy nincs alapjáratom?(lásd a képen) Köszönöm
Fura, h mindenkinek az olajpumpa miatt ragad meg
Nem egy bonyolult szerkezet ami csak ugy tönkre megy és nem nyomja az olajat... Nekem megvolt törve a cső és fellevegősödött a rendszer, azért szorult, de a pumpa az müködik ugyan ugy...
hello: hengerben lévő rész az a Mechanika része a powernek.
power elektronika
powermotor le van tesztelve 100000000% hogy tökéletessen müködik.
ha kell küldj email:ktmktm@freemail.hu -ra és oda küldök képet is.
Engedjek le mondjuk kb 1 dl-t?
Hossz: 82 cm
Hollanderek : M12, M16
sztender jó vastag mág a tajpa nincs elkopva=3eft
lábartó konzolok=4eft/db
maga a lábatratok=3eft/db
Tegnap lecseréltem az olajat az ajánlott Motul Transoil expert ( 0,88 litert raktam bele, ahogy írja a service manual) re.
Azóta baromira nem emel ki a kuplung rendesen, és egyesbe rakva lefullad, hacsak nem "löksz" egy kicsit magadon. Ötlet? A bowdent állítgattam, de nem sok minden, meg az üres is baromira nehezen megy, állóban szinte lehetetlen lábbal.
Köszi!
Amúgy az enyém eladó volt szorulva 170ért.
Egy membránra és a hozzátartozó gumitalpra vagy mire lenne szükségem. Persze csak jó állapotú érdekel. És szerintetek ha a műanyagból hiányzik egy kis rész attól lehet, hogy nincs alapjáratom?(lásd a képen) Köszönöm
Nem egy bonyolult szerkezet ami csak ugy tönkre megy és nem nyomja az olajat... Nekem megvolt törve a cső és fellevegősödött a rendszer, azért szorult, de a pumpa az müködik ugyan ugy...
Tegnap óta próbállak hívni... Ma is vagy 10x, de semmi. Nem aktuális, vagy mégis mire számítsak?
power elektronika
powermotor le van tesztelve 100000000% hogy tökéletessen müködik.
ha kell küldj email:ktmktm@freemail.hu -ra és oda küldök képet is.