Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van AP Racing Alig használt(2-300km)még a csomagja is megvan nincs is rajta mérhető kopás tehát lényegébe uj...1es mitoba való.
16ezer vmennyi mitokhoz.
sziasztok a blokkba milyen olajat ajánlotok és mennyi kell bele?(super city 125)
nagyvas.hu-n van lamella hozzá, kb 10 körül lehet. Rshez onnan szoktam Lucast venni, 9ezer ft a kopólamellaszett.. Rugók pedig 3-4e.
Itt az msn cimem ha esetleg ott könnyebben tudunk beszélni:
neodejan@hotmail.com
Oké,mennyiért adod?
Szia!
Nekem van eladó első betétem. Vadi új, bontatlan AP Racing.

Ehhez a motorípusokhoz való:

Aprilia: *RX 125 91*RX 125 91-92*125 Tuareg Rally 90-*
RX 125 90-*350 Tuareg Wind 90-* 350 Tuareg 88-89*
600 Pegaso 90-*600 Tuareg Wind 90-*600 Tuareg 88-*

Cagiva: *50 Super City 93-*80 Super City94-*125 W 8 96-*
N1 125 96-*125 Freccia C 12 R 91-*125 Mito 91-92*K7 125 91* N90 125 91-*350 W 12 92-*600 W 16 95*

Moto-Morini: *350 Dart 90-*400 Dart 90-*

Akit érdekel az írjon! Olcsóbb, mint ha neten vennéd...
Hello,Cagiva Mito 1991-re milyen fékbetétek kellenek?Valaki irjon Pls.Üdv
ha lamellaszett kell azt tudok adni.
üdv
még annyi érdekelne h kb mennyibe fáj 1 kuplung felújítás
és hol tudok alkatrészt beszerezni hozzá
Puff neki...
Nekem már mitom sincs vagy 2 éve. Nekem is venni kellett bele régen, mert beszart.
Szevasz DZSÍ!
Neked sincs powerelektronikád?
Jó estét Tanár Úr!
Igen, oda cseréltem el. Am a hirdetésben a csávó mikor eladta, egyrészt az én képeimmel hirdette, másrészt egy halom hülyeséget odaírt, hogy ez cserélve meg az, amit én biztos nem csináltam meg. Szóval ha ő nem nyúlt hozzá, akkor sok kamu volt benne. Én a blokkon annyit csináltam, hogy kapott új hengert, új dugót, meg új tűgörgőt. Mikor nálam volt, főtengelyt nem kellett újítani, a hajtókar nem kotyogott. A hirdetésében láttam hogy főtengelyfelújítást írt, vagy cserét, már nemis tudom. Meg ő írt láncszett cserét is, miközben csak a hátsó lánckerék volt cserélve. Ezekre emlékszem így hirtelen.
Most akkor van power eletronikád, vagy nincs?
Az előző tag is azt kereste, te meg berakod a motort
Mit szólsz?

Gyári a rézlemez...
de ha nincs kikopva, akkor nem kellene utána hézagolgatni, az újnál se kelett, passzos volt :)
Egy kemény menés után nézd meg a dugó oldalát. Ott vannak a kis karistok.
Hurkafej.
A centírozásnak semmi köze a hézagoláshoz.
Érdekes. Én kismotorban(robogó) használom a felület érdesítésére. Pl.: Blokk forgattyúsházában, henger felömlőiben.. No meg a hajtás részénél is: Variátor+külsőtárcsa+hátsó szíjtárcsa érdesítésére(jobb tapadás) , és a kuplung harang érdesítésére.(jobb tapadás) Több motort készítettem(készítettünk) már versenyre is, és még egyiknél sem volt ilyen probléma.
A pozitiv gondolkodás szerint és a vadonatúj hajtókar + tűgörgő szett miatt sem gyári. Egy főtengelyt ki kell faszán centiroztatni, nemcsak belevágni ollóval valami lemezt, hogy na, igy nem lóg 3 milit a hajtókar, hanem feszes... Nameg ha valami egy perc alatt több mint 10.000szer átfordulhat, akkor már azértse csinálnám úgy, hanem kiadnám a pénzt az új hajtókarra.
Ha Te ózdra adtad el akkor én attól a csávótól vettem. Azért irtam, hogy szerintem ő nem nyúlt hozzá, mivel adta hozzá az olajak kupáját is, a teló olajba még van (az Agip amit még te raktál bele asszem), adott 1 rossz power eltronikát, meg pár kacatot is :) És a bal indexnél meg volt törve az idom, szóval szerintem az utánad következő tulajtól vettem :)
De mostmár legalább jó a motor
A homok beleverődik a felületbe, és működés közben meleg, meg a rezgés hatására elkezd kijönni.
Hidd el, sok meghibásodás vezethető erre vissza.
A rézlemez elég szokványos dolog. Itt nem gyári tartozék?