Hát én nemtudom hogy te kitől vetted, de amikor én eladtam, még a blokk biztos hogy nem ilyen állapotban volt. Mikor mi összeraktuk, nemvolt benne se rézlemez, se pontozóval buzerálás. A menesztőről tudtam hogy szar, meg a láncnak se volt már sok hátra mikor eladtam,de még nem volt szétnyúlva.Nemtudom te mikor vetted, de miután én eladtam, rá pár hónapra tudom hogy az új gazdája is továbbadott rajta. Amúgy én mielőtt eladtam, kb 200at költöttem az egész motorra(blokk,festés, egyebek), viszont hallottam hogy akinek eladtam, az meg is törte az idomot. Sajnálom ha így elbasztak vele, de legalább mostmár jó kezekben van ha jóllátom
Amikor megvettem kénytelen voltam megnézni, hogy milyen módon lett felújitva a gép, hát nem volt szép látvány. A hatókar és a tűgörgők között réz lemez volt, hogy ne lötyögjön annyira... A csapágyak a főtengelyre úgy voltak rátéve, hogy pontozóval meg legyen ütögetve, hogy ne csússzon le róla, de még a csapágyházba is belesett igy, szóval nagyon kókányul csinálta meg az aki csinálta!A képek magukért beszélnek. 100ezer felett költöttem a blokkjára eme profi szerelés miatt, valamint még jópár dologra költeni kellett, például a szétnyúlt lánc, vagy a szanaszét tört menesztő, ami csak úgy bele volt rakva a kerékbe, mintha nem lenne feladata... És még ilyen apróságokról lehetne beszélni, mint a méretben egyeltalán nem passzoló gumik stb... Az a tulaj akitől én vettem nem nyúlt hozzá 1 ujjal se az biztos, szóval ezek a kókány szerelések nem nála jöttek elő.
Segítsetek! Mit csináljak a váltóval, ha leváltásnál nem ugrik vissza, és csak úgy tudok mégegyet leváltani, ha felhúzom kicsit a lábammal, és utána megint le? Mi lehet a probléma.
+Apróbb problémák: Tanksapka fedő kis felnyitható micsoda rugója megadta magát, és nagyon laza lett + keresném azt a tanktartó kis gumi micsodád, ami a vázra van rögzítve mindkét oldalt, hogy a tank de koppanjon a vázon.
Szevasztok! Mostanában nem jártam erre, de most látom hogy a volt mitom most nálad van Tolj már fel róla pár képet, hagy lássam mi történt az elmúlt 2 évben vele!
ha a nagy kánikulába se megy 50 fok fölé, akkor termosztát hiba szerintem, legalábbis nekem hidegbe 60, nagy meleg 70-75 körül van a hőmérséklete a viznek.
Én csiszoltam fel finoman vízpapírral mivel feketére volt égve a legfelső felület a kopólamellákon, mást nem tudsz vele csinálni, ha jár egy kicsit úgyis javulni fog, de ha megvan égve akkor pedig csúszik, szóval egyik helyzet se jobb. új lamella talán megoldja.
Ja és bocs még 1 kérdés hogy a hőfokmérőőő sehogy se megy a kék föléé ilyen 50 fok kb a kék végénél van de annál feljebb soha nem megy?ez nem baj nem ,?
Sziasztok .. őő kérnék 1 kis segítséget tőletek ... hogy a kormánystabilizátorom lötyög a 2 felfüggesztésnél sztem kikopott vlmi gumi persej vagy vlmi . nem tom hogy mi és így nem sokat puhit a kormányzáson mert lötyög össze vissza ..lécci segítsetek hogy hól kapok oda vlmit vagy eggyáltalán mi kell oda.. Most vettem nem rég a mitóm és nem tudok még pár dolgot.. lécci segítsetek.. köszii... előre is
Hidegen rosszabb melegen jobb.Hidegen kicsit még sürübb az olaj és jobban ragasztja öket melegen már kicsit hígul és akkor nem annyira.Ezért van hogy egyszer jobb máskor rosszabb.
Az lett a baj...hogy fel lettek csiszolva.Elég sok ember elköveti ezt a hibát pedig nem szabad.Igy kevesebb lesz rá az esély végülis hogy megcsúszik de mint az a tieddel is történt mostmár nem is old szét rendesen és 3x olyan gyorsan eszi a lamellákat.
üdv
most esett át az evo-m 1 teljes felújításon és olyan problémám lenne
hogy mikor sebességbe teszem elkezd gyengén előre menni(nem túlzottan erősen csak kicsit)) és hiába állítgatom a bowdent nem ér szart se de viszont ha elér 1 bizonyos fordulatot kb 4e akkor megáll
szarok a lamelláim?vagy amiatt h sokat állt? vagy mert fel lettek csiszolva és össze kell még kopniuk?
válaszokért előre is köszi
Segítsetek! Mit csináljak a váltóval, ha leváltásnál nem ugrik vissza, és csak úgy tudok mégegyet leváltani, ha felhúzom kicsit a lábammal, és utána megint le? Mi lehet a probléma.
+Apróbb problémák: Tanksapka fedő kis felnyitható micsoda rugója megadta magát, és nagyon laza lett + keresném azt a tanktartó kis gumi micsodád, ami a vázra van rögzítve mindkét oldalt, hogy a tank de koppanjon a vázon.
Előre is kösz: Pityke
hát majd csak lesz valahogy
csavard el a kormány és meglátod hogy muszály mozogni egy kicsit
akkor ez a probléma nem igazán fog megszűnni?
mert van amikor jobb van amikor rosszabb
most esett át az evo-m 1 teljes felújításon és olyan problémám lenne
hogy mikor sebességbe teszem elkezd gyengén előre menni(nem túlzottan erősen csak kicsit)) és hiába állítgatom a bowdent nem ér szart se de viszont ha elér 1 bizonyos fordulatot kb 4e akkor megáll
szarok a lamelláim?vagy amiatt h sokat állt? vagy mert fel lettek csiszolva és össze kell még kopniuk?
válaszokért előre is köszi
mikuni? megvan még?