Sikerült belőni az alapjáratot, jó lett. A váltom még mindig nem ugrál vissza leváltásnál, de még a héten meg lesz nézve a szerelőmmel.
Egy dolog ami nekem nagyon hiányzik. a jobb oldali tanktartó gumimicsoda. Kérdeztem már, de nincs senkinek? Ideiglenesen megoldottam egy kis kitámasztással a váznál h ne csattogjon lefele a tank, de nem az igazi.
hello: központi rugostag=8000EFT
hátsó lámpa=5000eft
hátsó uj fékbetét=2000eft
fejidom tarton konzol=4000ft
déluntán beszéltünk már telon ha kell mind akkor akciossan
végleges ár=15000ft
Hello! eladó mito evo-m mert kocsijogsit szeretnék! friss karcmentes ferrari enzo piros fényezés,felujitott blokkal kb 1500 van bet 160 as polini hengerszettel ,zsir uj dunlop gumikkal,uj AP racing fékbetétek stb. rendszámos,de 50 esként is elvihető , akár ugy is h 200 ezer kp és a többiért beszámolok valamit,mond mid van alapon! 0630/894-6722 képek: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_evo-4022181
A karbin az alapjárati csavar az a nagy redőzött, kézzel is állítható csavar? El tudom téveszteni, illetve mást is ellálíthatok rajta, ha nem jó helyre nyúlok?
Hátsó kerékcsapágyat olcsóbb hza netről veszel, én 3 ezerért szereztem 1 pár koyo-t postával együtt, fékbetétet nagyvason kapsz, légszűrő szivacsot is, láncot lánckereket is, meg olajat is, motul transoil expert 10w40-et használnak a legtöbben, nekemis bevált. Fékekhez én előre AP Racinget vette, 5400Ft-ért, hátulra pedig newfren fékbetétet 1900-ért.
90 es mito-hoz kellene: hátsó központi rugóstag, első lámpa tartó konzol, hátsó lámpa, ford szám spirál, meg hátsó betét, ja és légszűrő betét. Ezért mennyit kér nél?
Ja és magába a blokkba milyen olajat javasoltok? Mert az is cserélem mielőtt használatba venném. Illetve milyen olajat használjak a keverékhez? Én anno Castrol r2 racingbike ot használtam a motoromba, az jó vagy van valami ami ehhez kimondottan bevált?
Köszi!
Gyanús, hogy valami érintkezési hiba van nálad, mert néha teljesen elmegy az elektronika. De ezen felül ha a fék - lámpa kombó nem jó együtt, akkor még zárlat is lehet valahol :S Nehéz ezt innen pontosan megmondani
Sziasztok!
Valakinek nincs polini 160-as hengerszettje Evo I-re, cserébe gyári hengerszettre? A hengerben kb. 1400 km van, Vertex dugóval, faszául bejáratva,(meg Metabonddal kezelve), de nekem kéne valami izmosabb...
Nem vagyok netközelben, akinek van és cserélne is küldjön egy SMS-t: nullahatharminc3889491
Előre is köszi!
#2
3, Hátsó kerékcsapágy, kuka.
4, Hátsó fékbetét, kuka.
5, Lágyszűrő szakadt, kuka.
6, Lánc-lánckerék, kuka.
7, Ford szám mérő bowden, kuka.
8, Lámpa tartó konzol repedt.
Ezeket leszámítva nagyon szépen néz ki a motor. És jó erőben is van. Szóval szeretném rendbe tenni, és a segítségeteket kérem!
Hol mit érdemes venni, milyen olajat rakjak a blokkba, milyen betétet érdemes a fékekhez, egyszóval nem akarok a szívópályára állni a sok szar cuccal.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Egy dolog ami nekem nagyon hiányzik. a jobb oldali tanktartó gumimicsoda. Kérdeztem már, de nincs senkinek? Ideiglenesen megoldottam egy kis kitámasztással a váznál h ne csattogjon lefele a tank, de nem az igazi.