Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyíregyházán valaki hirdet egy piros kör Mitot 265-ért véletlenűl nem fórumozik?
Beindítod és akkor egy kis zizgést kell hallanod. Ha zizeg akkor jó, de úgy is jó ha mész vele egy gurigát.
Poveren mit kell nézni? Ha megyek vele nyisson és jó nem?
Hello,
megoldódott a problémám, az power-elektronikának semmi baja, csak hát a kedves kollégák egy kissé hanyagul csatlakoztatták a testkábelt , de azért köszi az infókat és próba lehetőségét
Elég sok mindenre... mindent nézz át rajta. Powertől a telókig mindent
Köszönöm misoc!

De szerencsére megoldódott! csak a pipa volt a baj! mindenre gondoltam, de ez nemjutott volna eszembe! Ma már egésznap motoroztunk fáj is mindenem nagyon elszoktam a motorozástol de legalább szép helyeken jártunk, miskolc, eger,parád,......de azért kössz, és mindenkinek a tanácsokat! Még kb 1 hétig vagyok itthon , utánna kb 3 hónapig nem! majd jelentkezem.........
Üdv.
Most állok Mito vásárlása elött,(körlámpás Mito) mi a véleményetek róla? Mire kell odafigyelni vételkor? Előre is köszönöm.
I-es Mitora keresek plexit és bal oldali tükröt (meg valszeg gyujtáskapcsolót). Akinek van valamelyik az írjon egy mailt árral!

mantaniro@gmail.com
Nagyon keveset használt AP racing első fékbetétek eladók Mito1-be.
7.5 mili vastagok
Ja és a régi kereklámpás mitorol van szó.
Sziasztok!

Keresem 1-es mitohoz az alábbi alkatrészeket:
Kuplungbowden, fordulatszámmérő spirál, és henger.
A henger leginkább dugattyúval kéne jó állapotban.
Ha van egyéb alkatrész, az sem hátrány.
Mivel nem tudok mostanában interneten lenni, így megkérném azt akinek van, hogy dobjon egy sms-t a számomra, és majd felhívom.(valszeg egy másik számról)
A számom 20/4649675

Előre is köszönöm!
Ha ad szikrát akkor van gyújtásod, csak nem biztos hogy jó értékre állítottad az előgyújtást. Meg nem tudom, hogy mértél-e préssávot amikor hengert cseréltél? Mert ha az is ökör értéken van akkor is durroghat, illetve még akkor szokott olyan lenni mintha leszabályozna, ha nem nyit ki a power. ÉN a gyújtásos részt kihagynám a körből ezek tudatában, hogy belemásztál.
Misoc!Köszi a választ a blokkra kb 60-70 körül vannak,de látom nálad akad néha mindig.Ha befejeztem kérot kiderül mennyi maradt a Mitomra.Tény gondoltam komlet blokkra,de ahhoz áttirási költcség plusz.Ja kivéve,ha bilétát átteszem
.A blokkom hengere nem rossz dugo kell bele,mert gyenge sajnos.Ha kell más is jelzem köszi.
Van egy pár cucc mito evo-hoz.
Elérhetőség az adatlapomon.
Neten pár helyen fent van a kereklámpásé, ami elég részletes.
De javítom magam, nem találtam erre vonatkozó pontos rajzot benne.
A lényeg, hogy 3 csavar fogja az alaplapot, ezeket fellazítva el tudod kb 5-5 fokot balra-jobbra mozgatni. A próbálghatáshoz érdemes egy lendkeréklehúzót gyártani.
ennyit csak - csak konyítok talán hozzá,hogy leszedem és megnézem.csak egy kérdés lett volna.
hello: ha kell van gyujtásom mito evo-hoz.
alaplap=12eft
cdi=12eft
trafó=4eft
hello: nekem van powerelektronikám=15000ft
Köszönöm Randy!
Probálgatok, állítgatni rajta de milyen a gyári service manual?
Goofy usernek produkált ugyanilyen 2 üteműtől szokatlan tiltás hangot, gyújtással volt neki a gond emlékeim szerint. Alaplapot állítgasd kicsit a gyári service manual alapján, hátha az előgyújtásod felül már nem jó neki. Ha nem ok, akkor elektronika csere.
Valamennyire értek hozzá zotyavfr!

Mert mindent itthon csináltam rajta kuplungcsere, karburálás,másikhenger,dugó,csere,lánc lánckerék, kuplungbovden, volt vele munka! !agyon pukkant volt! De az elektronikához, nemnagyonkonyítok, nemtudom eggyáltalán hogy hogyszokták azt kimérni? Ha te tudod zotyavfr akkor segiiiittttsssss!
Helló pippo90!

Érdekelne a gumi mindenképp, sajna nincs msn-m.

Messze lax Debrecentöl? Mert esetleg érteszaladnék!?

Vagy csörgess meg, és visszahívlak! 20/9430811

Jah a gyertyakábelt, már kicseréltem, vagy a pipa is lehet baj?
De azért kössz a tanácsot!
lebontod és megnézed:D
AZ idomok alatt még van egy kis müanyag védőburkolat szürke színű és 3 csavar fogja (ahova megy a lánc)
a gyári áttétele 14 41 szal lehet hogy az elsőt hagyták és csak a hátsót cserélték 43 ra hogy jobban gyrsuljon
valaki segítsen már . egy 2004es mito evo 2 ről van szó.
hátsó fogaskerék gyárilag 43mas.
gyári első lánckerék száma kellene amelyet a 43mashoz raktak előre.
valaki helpelhetne,köszi
Powerelektronikát keresek akinek van szoljon!