Hello,
megoldódott a problémám, az power-elektronikának semmi baja, csak hát a kedves kollégák egy kissé hanyagul csatlakoztatták a testkábelt , de azért köszi az infókat és próba lehetőségét
De szerencsére megoldódott! csak a pipa volt a baj! mindenre gondoltam, de ez nemjutott volna eszembe! Ma már egésznap motoroztunk fáj is mindenem nagyon elszoktam a motorozástol de legalább szép helyeken jártunk, miskolc, eger,parád,......de azért kössz, és mindenkinek a tanácsokat! Még kb 1 hétig vagyok itthon , utánna kb 3 hónapig nem! majd jelentkezem.........
Keresem 1-es mitohoz az alábbi alkatrészeket:
Kuplungbowden, fordulatszámmérő spirál, és henger.
A henger leginkább dugattyúval kéne jó állapotban.
Ha van egyéb alkatrész, az sem hátrány.
Mivel nem tudok mostanában interneten lenni, így megkérném azt akinek van, hogy dobjon egy sms-t a számomra, és majd felhívom.(valszeg egy másik számról)
A számom 20/4649675
Ha ad szikrát akkor van gyújtásod, csak nem biztos hogy jó értékre állítottad az előgyújtást. Meg nem tudom, hogy mértél-e préssávot amikor hengert cseréltél? Mert ha az is ökör értéken van akkor is durroghat, illetve még akkor szokott olyan lenni mintha leszabályozna, ha nem nyit ki a power. ÉN a gyújtásos részt kihagynám a körből ezek tudatában, hogy belemásztál.
Misoc!Köszi a választ a blokkra kb 60-70 körül vannak,de látom nálad akad néha mindig.Ha befejeztem kérot kiderül mennyi maradt a Mitomra.Tény gondoltam komlet blokkra,de ahhoz áttirási költcség plusz.Ja kivéve,ha bilétát átteszem
.A blokkom hengere nem rossz dugo kell bele,mert gyenge sajnos.Ha kell más is jelzem köszi.
Neten pár helyen fent van a kereklámpásé, ami elég részletes.
De javítom magam, nem találtam erre vonatkozó pontos rajzot benne.
A lényeg, hogy 3 csavar fogja az alaplapot, ezeket fellazítva el tudod kb 5-5 fokot balra-jobbra mozgatni. A próbálghatáshoz érdemes egy lendkeréklehúzót gyártani.
Goofy usernek produkált ugyanilyen 2 üteműtől szokatlan tiltás hangot, gyújtással volt neki a gond emlékeim szerint. Alaplapot állítgasd kicsit a gyári service manual alapján, hátha az előgyújtásod felül már nem jó neki. Ha nem ok, akkor elektronika csere.
Mert mindent itthon csináltam rajta kuplungcsere, karburálás,másikhenger,dugó,csere,lánc lánckerék, kuplungbovden, volt vele munka! !agyon pukkant volt! De az elektronikához, nemnagyonkonyítok, nemtudom eggyáltalán hogy hogyszokták azt kimérni? Ha te tudod zotyavfr akkor segiiiittttsssss!
lebontod és megnézed:D
AZ idomok alatt még van egy kis müanyag védőburkolat szürke színű és 3 csavar fogja (ahova megy a lánc)
a gyári áttétele 14 41 szal lehet hogy az elsőt hagyták és csak a hátsót cserélték 43 ra hogy jobban gyrsuljon
valaki segítsen már . egy 2004es mito evo 2 ről van szó.
hátsó fogaskerék gyárilag 43mas.
gyári első lánckerék száma kellene amelyet a 43mashoz raktak előre.
valaki helpelhetne,köszi
megoldódott a problémám, az power-elektronikának semmi baja, csak hát a kedves kollégák egy kissé hanyagul csatlakoztatták a testkábelt , de azért köszi az infókat és próba lehetőségét
De szerencsére megoldódott! csak a pipa volt a baj! mindenre gondoltam, de ez nemjutott volna eszembe! Ma már egésznap motoroztunk fáj is mindenem nagyon elszoktam a motorozástol de legalább szép helyeken jártunk, miskolc, eger,parád,......de azért kössz, és mindenkinek a tanácsokat! Még kb 1 hétig vagyok itthon , utánna kb 3 hónapig nem! majd jelentkezem.........
Most állok Mito vásárlása elött,(körlámpás Mito) mi a véleményetek róla? Mire kell odafigyelni vételkor? Előre is köszönöm.
mantaniro@gmail.com
7.5 mili vastagok
Keresem 1-es mitohoz az alábbi alkatrészeket:
Kuplungbowden, fordulatszámmérő spirál, és henger.
A henger leginkább dugattyúval kéne jó állapotban.
Ha van egyéb alkatrész, az sem hátrány.
Mivel nem tudok mostanában interneten lenni, így megkérném azt akinek van, hogy dobjon egy sms-t a számomra, és majd felhívom.(valszeg egy másik számról)
A számom 20/4649675
Előre is köszönöm!
.A blokkom hengere nem rossz dugo kell bele,mert gyenge sajnos.Ha kell más is jelzem köszi.
Elérhetőség az adatlapomon.
De javítom magam, nem találtam erre vonatkozó pontos rajzot benne.
A lényeg, hogy 3 csavar fogja az alaplapot, ezeket fellazítva el tudod kb 5-5 fokot balra-jobbra mozgatni. A próbálghatáshoz érdemes egy lendkeréklehúzót gyártani.
alaplap=12eft
cdi=12eft
trafó=4eft
Probálgatok, állítgatni rajta de milyen a gyári service manual?
Mert mindent itthon csináltam rajta kuplungcsere, karburálás,másikhenger,dugó,csere,lánc lánckerék, kuplungbovden, volt vele munka! !agyon pukkant volt! De az elektronikához, nemnagyonkonyítok, nemtudom eggyáltalán hogy hogyszokták azt kimérni? Ha te tudod zotyavfr akkor segiiiittttsssss!
Érdekelne a gumi mindenképp, sajna nincs msn-m.
Messze lax Debrecentöl? Mert esetleg érteszaladnék!?
Vagy csörgess meg, és visszahívlak! 20/9430811
Jah a gyertyakábelt, már kicseréltem, vagy a pipa is lehet baj?
De azért kössz a tanácsot!
AZ idomok alatt még van egy kis müanyag védőburkolat szürke színű és 3 csavar fogja (ahova megy a lánc)
a gyári áttétele 14 41 szal lehet hogy az elsőt hagyták és csak a hátsót cserélték 43 ra hogy jobban gyrsuljon
hátsó fogaskerék gyárilag 43mas.
gyári első lánckerék száma kellene amelyet a 43mashoz raktak előre.
valaki helpelhetne,köszi