Köszi a válaszokat!
Nekem sokáig szárazon ment a szivatyu sztem, de most megnéztem, kaptam olajat bele, és nyomta "rendesen" nem tom milyennek kell lenie, olyan lüktetésszerű volt kis fordulaton, és nem eresztett. De most csináltam egy kis kört, öszekötöttem a kimenő ágát a bemenővel, és feltöltöttem olajal. Amugy ahol neked le van dugozva a karbi, nekem ott nemhiszem hogy van csőcsonk, lehet beletörték. Amugy lehet ott folyik a benzin, mert legutóbb eresztett valahonnan.
Más: az úszószint befolyásolja hogy mennyi benzin jut egy ütemkor a hengerbe?
csak olyankor nem keni semmi a pumpát, és azt szerintem ujra nem lehetne már használni. sztem egyszerübb egy csövet belevezetni a tartályba, és legyen egy zárt rendszere, és kész. a karbit meg le lehet dugozni ugy ahogy mutattad.
Kiveszed a müszerfalat leveszed a burát, lecsavarod a hátulján a csavart, kiveszed maga az órát, aztán mutatot leszeded, meg sztem fogja egy két csavar, hogy aszámlapot eltudd venni.
Valaki azt hiszem olajjal kapcsolatban múltkor írt! megoldás ha kivan kötve pl a különolajzás szivatyút se muszály ám kikötni maradhat benn,csak ott is a karbira menő csövet így kéne lezárni,tartályba meg ugye nulla olaj!
Hello!
Lenne egy kérdésem
Valaki megtudná mondani hogy a mito-n ova kell bekötni a fordulatszámmérőt? honnan kapja a jelet?
2000-es évjáratú
köszönöm előre is
hello . azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet szétszedni a km órát hogy a hátlapot kitudjam belöle venni ugy hogy ne törjön szét. seggítsetek nekem mitos barátok
Pinkben van Athena, adnak egyből.
De méret alapján lehet akár SKF-et is venni Dózsakertben, vagy FAG-ot az OMW-vel szemben, de a pinkes az spéci motor szimering.
Talán: 52×40×10,5 vmi ilyesmi a mérete.
Azt hiszem ezt már egyszer kitárgyaltuk, de úgy látszik azért is bebeszélik hogy mito blokk
ON: a jobboldali teló szimeringem ( a motorban persze ) elkezdett szivárogni, gondolom nagy szopás lesz kiszedni az egész első villát, meg szétszedni.... a szimering valami spéci méret vagy mezei szimeringes boltban kapható?
Üdv!
Hello! A csőcsatlakozások tényleg nem felelnek meg a Mitoénak, emiatt nem lehet illeszteni. Az eredetileg kipufogószelepes motoroknál a tuninghengerben is szokott hely lenni a szelepnek, itt nincs. A jobb dekli is - ugyan nem sokban,de - más. A 6-os váltó pedig a 2000 utáni Evokban volt, de ez a blokk gondolom jóval azelőtti. A Mito blokk elődje a C10-es Freccia blokk volt, de azon is volt már mechanikus szelep.
A lényeg: talán a felfogatási pontok stimmelnek, de a hűtőrendszer miatt ezt a blokkot nem lehet Mitoba rakni.
Nekem sokáig szárazon ment a szivatyu sztem, de most megnéztem, kaptam olajat bele, és nyomta "rendesen" nem tom milyennek kell lenie, olyan lüktetésszerű volt kis fordulaton, és nem eresztett. De most csináltam egy kis kört, öszekötöttem a kimenő ágát a bemenővel, és feltöltöttem olajal. Amugy ahol neked le van dugozva a karbi, nekem ott nemhiszem hogy van csőcsonk, lehet beletörték. Amugy lehet ott folyik a benzin, mert legutóbb eresztett valahonnan.
Más: az úszószint befolyásolja hogy mennyi benzin jut egy ütemkor a hengerbe?