Bejáratáskor mindent úgy kell csinálni, mint, ha normálisan közlekednél.
Tehát nem nyélgázas gyorsaítás, nem hosszas motorfék, nem nyelezés égfordultra, és nem tötymörgés a nyomatéksáv alatt.
ja a kérdésedre nem válaszoltam. olyan mintha kihagyna egy ütemet:D fordulatszámmérő is visszaugrik és mintha megállna, de utána meg ha elváltok és alacsonyabb a fordulat akkor meg pörög. majd ha jó idő lesz és még járatom akkor videó készül :)
nemtudom hogy honnan folyik a benzin, de valahonnan a karbitól. végülis ez a problémája már megszűnt. felújításnál dugó lett cserélve, meg csapágyak, tűgörgők. még járatom, nem pörgetem.
a gyertya is lehet az oka, mert 8as NGk van benne.
fahee:
fenyves az jó hely..de csak nyáron :D
Az én super city-im is ugyan ezt csinálta és kb 100Km-el utána megszorult a hajtókar és a dugót is szépen meghúzta + elcsöppent a gyertyám! Hát hogy milyen sorrendben volt az jó kérdés egyszerre jött ki minden. Hát a bejáratásnak köze van hozzá én szerintem lehet hogy a dugó lessz az! Nézd meg vagy pedig gyertya (gyújtás)!
A benzin a karbitól folyik el, vagy valahol a csőnél?
A kuplunglamellák hajlamosak összeragadni egy kicsit, és ezért kell húzogatni a kuplungot.
Ha 400 km-el ezelőtt lett felújitva akkor be kellene járatni, nem pedig 9000-en próbálgatni. De ha a henger nem volt piszkálva akkor lehet hogy elkokszosodott a power nyelv.
sziasztok!
nekem is Mito-m van és van vele pár probléma.
1:
elfolyik belőle a benzin. este elzártam a benzincsapot és másnap egy benzintócsa volt alatta. utána mentem vele 1 karikát és azóta nem folyik olyan látványosan, de nagyon fogy (10 l volt benne és 60 km-t mentem vele kb és üres)
2:
néha amikor nincs beindítva és ki akarom tolni a garázsból, nem emel ki a kuplung, csak sokadik húzásra. eddig menetközben alacsony fordulaton nem vette a kettest, de olajcsere óta mentem vele 400 km-t és így egyre jobb.
3:
400 km-rel ezelőtt lett felújítva. járatgatom szépen, a benzinbe is raktam olajat, és így a kipuff eléggé köpködte, főleg a felnire. na végülis nem ez a gond, lemostam és már jobb. hanem hogy ha pörgetem, 7000-nél nyit a power, és 9000-nél meg elkezd szaggatni és ugrálni a motor. gondoltam gyertya hibára, meg arra, hogy koszos a power de ebben nem vagyok szaki, így a szakik segítségét kérem. néha 10ezerig is tudom pörgeti és akkor kezd el durrogni, és ugrálni
bocsi hgoy ennyit írtam, de még hideg van, van idő módosításokat végrehajtani a motoron.
de remélem hamarosan tavasz lesz és be lesz járatva hogy tudjak menni már vele.
Helo
A köv, kérdésem lenne: Ugye a karburátor legalján, az a vékony csőcsonk a különolajzásé. De nekem ki van kötve a különolajzás, és ott néha folyt a benzin, amikor megemelkedett a karbiban a benzinszint. Akkor azt a csövet zárjam le légmentesen hogy ne szivjon falsot, vagy csak vezessem föl hogy ne folyon? Meg a karbi két oldalán is van 2 vékony cső, ha jól tudom túlfolyó, azokat is csak simán egy csövel a karbi fölé vezetni?
Ja és van egy hibátlan mito 1 vázam, jó skf csapágyakkal, tanktartó gumikkal. Iá: 10e
nekem pont ez a problémám,hogy olyan mintha nehéz lenne a váltóm,az üreset alig találom meg benne,és valamikor csúszkál is a kuplungom. a lamelláim jók,kuplungbowdent is faszául be lehet spanoli mert vettem egy újat,szal tuti olaj baja van.
leírnád nekem pontosan az olaj teljes nevét? Köszi :)
Tehát nem nyélgázas gyorsaítás, nem hosszas motorfék, nem nyelezés égfordultra, és nem tötymörgés a nyomatéksáv alatt.
Tehát normál közlekedés.
hogyan járassam jól? power alatt guruljak vele? mert mindenkik mást mond.
a gyertya is lehet az oka, mert 8as NGk van benne.
fahee:
fenyves az jó hely..de csak nyáron :D
A kuplunglamellák hajlamosak összeragadni egy kicsit, és ezért kell húzogatni a kuplungot.
Ha 400 km-el ezelőtt lett felújitva akkor be kellene járatni, nem pedig 9000-en próbálgatni. De ha a henger nem volt piszkálva akkor lehet hogy elkokszosodott a power nyelv.
nekem is Mito-m van és van vele pár probléma.
1:
elfolyik belőle a benzin. este elzártam a benzincsapot és másnap egy benzintócsa volt alatta. utána mentem vele 1 karikát és azóta nem folyik olyan látványosan, de nagyon fogy (10 l volt benne és 60 km-t mentem vele kb és üres)
2:
néha amikor nincs beindítva és ki akarom tolni a garázsból, nem emel ki a kuplung, csak sokadik húzásra. eddig menetközben alacsony fordulaton nem vette a kettest, de olajcsere óta mentem vele 400 km-t és így egyre jobb.
3:
400 km-rel ezelőtt lett felújítva. járatgatom szépen, a benzinbe is raktam olajat, és így a kipuff eléggé köpködte, főleg a felnire. na végülis nem ez a gond, lemostam és már jobb. hanem hogy ha pörgetem, 7000-nél nyit a power, és 9000-nél meg elkezd szaggatni és ugrálni a motor. gondoltam gyertya hibára, meg arra, hogy koszos a power de ebben nem vagyok szaki, így a szakik segítségét kérem. néha 10ezerig is tudom pörgeti és akkor kezd el durrogni, és ugrálni
bocsi hgoy ennyit írtam, de még hideg van, van idő módosításokat végrehajtani a motoron.
de remélem hamarosan tavasz lesz és be lesz járatva hogy tudjak menni már vele.
A köv, kérdésem lenne: Ugye a karburátor legalján, az a vékony csőcsonk a különolajzásé. De nekem ki van kötve a különolajzás, és ott néha folyt a benzin, amikor megemelkedett a karbiban a benzinszint. Akkor azt a csövet zárjam le légmentesen hogy ne szivjon falsot, vagy csak vezessem föl hogy ne folyon? Meg a karbi két oldalán is van 2 vékony cső, ha jól tudom túlfolyó, azokat is csak simán egy csövel a karbi fölé vezetni?
Ja és van egy hibátlan mito 1 vázam, jó skf csapágyakkal, tanktartó gumikkal. Iá: 10e
Infót tudsz róla mondani? Hol található stb...
pistols15@citromail.hu
nekem pont ez a problémám,hogy olyan mintha nehéz lenne a váltóm,az üreset alig találom meg benne,és valamikor csúszkál is a kuplungom. a lamelláim jók,kuplungbowdent is faszául be lehet spanoli mert vettem egy újat,szal tuti olaj baja van.
leírnád nekem pontosan az olaj teljes nevét? Köszi :)
sanyee