Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyujtás jol lett visszarakva? Esetleg préssávot mérj hogy mennyivel lett összrakva. Vegyél bele egy normális gyertyát.
Gyertyát már am nézted? Bár azt én is néztem annó mégsem vettem semmit észre. Ugyan ezt csinálta a super city-m!
Bejáratáskor mindent úgy kell csinálni, mint, ha normálisan közlekednél.
Tehát nem nyélgázas gyorsaítás, nem hosszas motorfék, nem nyelezés égfordultra, és nem tötymörgés a nyomatéksáv alatt.

Tehát normál közlekedés.
hát igen olyan 6000-es fordulatig pörgetni max! 9000-10000 hát kb ha 1500Km van benne
sajna nem lehet szerkeszteni a hozzászólást, ezért írok még1-et:
hogyan járassam jól? power alatt guruljak vele? mert mindenkik mást mond.
az a kérdésem lenne hogy a 160-as alapméretes hengernek mekkora az átmérője?
ja a kérdésedre nem válaszoltam. olyan mintha kihagyna egy ütemet:D fordulatszámmérő is visszaugrik és mintha megállna, de utána meg ha elváltok és alacsonyabb a fordulat akkor meg pörög. majd ha jó idő lesz és még járatom akkor videó készül :)
nemtudom hogy honnan folyik a benzin, de valahonnan a karbitól. végülis ez a problémája már megszűnt. felújításnál dugó lett cserélve, meg csapágyak, tűgörgők. még járatom, nem pörgetem.

a gyertya is lehet az oka, mert 8as NGk van benne.
fahee:
fenyves az jó hely..de csak nyáron :D
Az én super city-im is ugyan ezt csinálta és kb 100Km-el utána megszorult a hajtókar és a dugót is szépen meghúzta + elcsöppent a gyertyám! Hát hogy milyen sorrendben volt az jó kérdés egyszerre jött ki minden. Hát a bejáratásnak köze van hozzá én szerintem lehet hogy a dugó lessz az! Nézd meg vagy pedig gyertya (gyújtás)!
am. milett felujtiva rajta? gyujtáshoz nyultatok, milyen gyertya van benne, rángat vagy ráz is? Am. Bfenyvesen van pont nyaralónk
A benzin a karbitól folyik el, vagy valahol a csőnél?
A kuplunglamellák hajlamosak összeragadni egy kicsit, és ezért kell húzogatni a kuplungot.
Ha 400 km-el ezelőtt lett felújitva akkor be kellene járatni, nem pedig 9000-en próbálgatni. De ha a henger nem volt piszkálva akkor lehet hogy elkokszosodott a power nyelv.
sziasztok!
nekem is Mito-m van és van vele pár probléma.
1:
elfolyik belőle a benzin. este elzártam a benzincsapot és másnap egy benzintócsa volt alatta. utána mentem vele 1 karikát és azóta nem folyik olyan látványosan, de nagyon fogy (10 l volt benne és 60 km-t mentem vele kb és üres)
2:
néha amikor nincs beindítva és ki akarom tolni a garázsból, nem emel ki a kuplung, csak sokadik húzásra. eddig menetközben alacsony fordulaton nem vette a kettest, de olajcsere óta mentem vele 400 km-t és így egyre jobb.
3:
400 km-rel ezelőtt lett felújítva. járatgatom szépen, a benzinbe is raktam olajat, és így a kipuff eléggé köpködte, főleg a felnire. na végülis nem ez a gond, lemostam és már jobb. hanem hogy ha pörgetem, 7000-nél nyit a power, és 9000-nél meg elkezd szaggatni és ugrálni a motor. gondoltam gyertya hibára, meg arra, hogy koszos a power de ebben nem vagyok szaki, így a szakik segítségét kérem. néha 10ezerig is tudom pörgeti és akkor kezd el durrogni, és ugrálni

bocsi hgoy ennyit írtam, de még hideg van, van idő módosításokat végrehajtani a motoron.
de remélem hamarosan tavasz lesz és be lesz járatva hogy tudjak menni már vele.
Sztem ahonnan jön ab enzin az elsz a tulfoyló, a 2 másik levegőztető, az különolajé meg a szivotorok csalakozás elött van.
Helo
A köv, kérdésem lenne: Ugye a karburátor legalján, az a vékony csőcsonk a különolajzásé. De nekem ki van kötve a különolajzás, és ott néha folyt a benzin, amikor megemelkedett a karbiban a benzinszint. Akkor azt a csövet zárjam le légmentesen hogy ne szivjon falsot, vagy csak vezessem föl hogy ne folyon? Meg a karbi két oldalán is van 2 vékony cső, ha jól tudom túlfolyó, azokat is csak simán egy csövel a karbi fölé vezetni?

Ja és van egy hibátlan mito 1 vázam, jó skf csapágyakkal, tanktartó gumikkal. Iá: 10e
Hahó skacok! Papíros vázat keresek Evo Mitohoz! Blok bilétával, vázzal, papírokkal, rendszámmal...:) mailom és msn em adatlapomon;)
Ha arra gondolsz ami pásztón van akkor tárgytalan az már az enyém
Jah lehet érdekel
Infót tudsz róla mondani? Hol található stb...
Heló engem lehet érdekelne itt az e-mail címem ide írj bővebb infót róla!
pistols15@citromail.hu
űr

nekem pont ez a problémám,hogy olyan mintha nehéz lenne a váltóm,az üreset alig találom meg benne,és valamikor csúszkál is a kuplungom. a lamelláim jók,kuplungbowdent is faszául be lehet spanoli mert vettem egy újat,szal tuti olaj baja van.

leírnád nekem pontosan az olaj teljes nevét? Köszi :)

sanyee
Nekem olyan gondom lenne hogy a blokkbol középröl csöpög az olaj. pár csepp olaj miatt nincs kedvem szétszedni az egészet. nincs vmi ötletetek?
Hát pár miton már én is megfordultam, de az üres az mindegyiknél "nehézkes" volt, pedig nem e transolil volt bennük...
köszy meg jött
ürest nem is kell találni,max a boxutcában!
Nem 1 Miton ültem. Mind1iknek kemény, akadós volt a váltója. Nehéz volt az üreset megtalálni (nem a kuplung miatt).
Milyen problémákra érted azt, hogy megszűntek?