Ha 200M van a hengerfejre irva akkor lapostetős való bele, ha nem, akkor lehet hogy "át lett alakitva".
Meg ha jól tudom gyárinál a hengerfejbe van marva a tömités helye, amihez meg lapostetős kell (SP) annakmeg a hengerbe.
Énis épp ezt csinálom már kompletten az eleje kész, telószimering, kerékcsapágy ,tárcsa,fékbetétek ma kitakarítottam a powert, és akkor arra bukkantam hogy egy 1gyűrűs lapostetős dugó van a gilardoni 1-es hengeremben! nincs már benne túl sok kompresszió, elég ha kiveszem a dugómat kicserélem rajta a gyűrűt és visszateszem ? 9000Km-ert elmentem úgy hogy nem kellett a motorhoz nyúlni, csak tankolni plusz amennyit az előző tulaj elment, szóval jólbírja a kis szivi :) Tehát mit jelent hogy ilyen dugó van benne? vagy ebbe ez való ? előre is köszi a válaszokat :)
télire ki kell takarni a hűtőt valamivel, akár egy dobozzal, és a viz máris melegszik. Nekem nyáron csak akkor volt 80 fokos a vizem, ha sokat mentem alacsony fordulaton, ha kentem neki akkor 65-70
A kifúrós megoldást ahogy írtam én sem értem teljesen.
Hűtő letakarás novemberi hidegben nekem bejött.
Én 4000 km-t használtam a gépet és nagyon ritkán ment 60 fok fölé, emlékeim szerint 149 fahrenheitnél azaz 65 foknál nyit a termosztát, de ez így van kitalálva, nem hiszem, hogy emiatt ragadna. Egy melegebb nyári napon itt is van 35 fok és, akkor sem kúszott 65 fölé, tehát ezen nem kell görcsölni. Télen tényleg érdemes a hűtűt letakarni, de azon kívűl semmit nem kell csinálni.
hallottam olyat is hogy lekell takarni a hütőt ,de ronda megoldás,ha kifurom a termosztátot még nehezebben melegszik.Az biztos hogy nemjó ha 60 fokon üzemel a motor nemtudom mi lenne jó megoldás.Esetleg van akinek 80 fokon üzemel?
Erre írták régebben a Motor Revü használt tesztben, hogy van aki 2-3 db pár mm-es furatot csinál a termosztátra. Persze így a hengerben lévő folyadék is nehezebben melegszik fel, de talán később nyit a termosztát, mikor már a külső kör is melegebb lett kicsit. De sztem ezzel nem érdemes kísérletezni.
Lehet az volt a gond.
10W40 motorolaj volt nekem a jó (castrol actevo) az evo-ba 2002-esem volt.
Arról a 70ezres gépről küldj már nekem infót esetleg fotót.
zotyavfr@freemail.hu
Hahó skacok! Papíros vázat keresek Evo Mitohoz! Blok bilétával, vázzal, papírokkal, rendszámmal...:) mailom és msn em: mukika009@hotmail. com. forgalomból total kár miatt kivont is érdekel!
Srácok beszéljünk a váltóról ,nekemis ugyanez melegen nincs üres akadozik, a 2t szerelő is csak hűmmög ,jövöre megkell bontani a blokkot ezért vettem új kuplungot irjatok tapasztalatot.Más, :mitó tuning oldalon irták a besülés oka lehet a hogy a mitót mediterán éghajlatra tervezték ,és hidegbe azért is besülhet mivel túl nagy a hütő és kinyit a termosztát rázuditja a hidegebb vizet a henger falra.Nekem max 60 fokos a vizem még üzemi se a hőfok.Szerintem logikus gondolat.
Hát én annyira már nem szeretem Ha ki is megyek akkor is csak 1-2napra mert nem tudok mit kezdeni magammal, de ha gondolod majd jövöre összefuthatunk párszor, meg mondjuk amugyse lakok messze
Meg ha jól tudom gyárinál a hengerfejbe van marva a tömités helye, amihez meg lapostetős kell (SP) annakmeg a hengerbe.
Hűtő letakarás novemberi hidegben nekem bejött.
Én 4000 km-t használtam a gépet és nagyon ritkán ment 60 fok fölé, emlékeim szerint 149 fahrenheitnél azaz 65 foknál nyit a termosztát, de ez így van kitalálva, nem hiszem, hogy emiatt ragadna. Egy melegebb nyári napon itt is van 35 fok és, akkor sem kúszott 65 fölé, tehát ezen nem kell görcsölni. Télen tényleg érdemes a hűtűt letakarni, de azon kívűl semmit nem kell csinálni.
zotyavfr@freemail.hu
10W40 motorolaj volt nekem a jó (castrol actevo) az evo-ba 2002-esem volt.
Arról a 70ezres gépről küldj már nekem infót esetleg fotót.
zotyavfr@freemail.hu
400-800 max 7000
800-1200 max 9000 - 9000-et már csak 1000 felett inkább
1200-1500 itt már néha lehet tovább is, de csak óvatosan.
Én valahogy igy járattam, nekem jó.