Kilóméter órát hogy lehet szakszerűen szétszedni? komplett műszerfal a kezemben, kiszedtem a csavarokat, már csak a kilóméter óra van a kezemben, de a fehér részt hogy szedjem ki a fekete tokból ? :S a napi számláló nullázója befeszül
valaki használt már 160-as hátsó gumit?
érdekelne hogy el fér-e rendesen , meg hogy hogyan viselkedik vele a Mito EVO
a méret lenne a lényeg, de ha vkinek van slick-el kapcsolatban tapasztalata, azt is szívesen várom
A bendix a blokk alatt van az önindítóban, amit az ülés alatt meg kéne nézned, az a relé, kocogtasd meg, nézd át a vezetékeket az önindítóig! Másnak is volt ilyen problémája és ilyen módszerekkel sikerült helyrehozni.
Gázbovden szakadásom nekem is volt, nekem konkrétan fennakadt és 9000 lett az alapjárat, most télen még a kuplung bovdent is cseréld ki, ha rossz az állapota, különösen a blokknál szokott elszálasodni!
nézd meg a bendixet,(általában ülés alatt)lehet az a rossz,vagy csak vizet kapott,és oxidálódott.abban az esetben kontaktspré.de azis lehet hogy az önindító motorod adta fel a szolgálatot.megoldás:szakember
sziasztok 2hete mitós lettem én is. megvételnél minden stimmelt, hazahoztam a gépet első utam gáz bowden szakadás megcsináltuk....... 2dik út nem működik az önindító ebben kérnék tanácsot tőletek hogy mi lehet a hiba egyik napról a másikra nem indul az aksija teljesen jó előre is köszönöm üdv
2004-es mito evo 6 sebességes
Még mindíg plexit vadászok . Ha van valakinél elfekvőben egyből vevő vagyok rá.
érdekelne hogy el fér-e rendesen , meg hogy hogyan viselkedik vele a Mito EVO
a méret lenne a lényeg, de ha vkinek van slick-el kapcsolatban tapasztalata, azt is szívesen várom
előre is kösz
Gázbovden szakadásom nekem is volt, nekem konkrétan fennakadt és 9000 lett az alapjárat, most télen még a kuplung bovdent is cseréld ki, ha rossz az állapota, különösen a blokknál szokott elszálasodni!