Hello! Az olajpumpáról tudnál feltenni képet! Lehet hogy megvenném és be lesz kötve a külön olajozás mert mégsem az nyírta ki a motor hanem egy szerelési hiba!
Leírnád pontosan akkor mit tervezel mert olvastam a forumon most új blokk?Vagy mi a terved?
Ha érdekel van olajpumpám vadi új!
Főtengelyem elkelt,hengerem meg van de azt külön kaptam,és hibás...
Csoki
Ha jól láttam a videon akkor van víztartálykupakod meg különoljazáshoz menő bowdened. Ezek kellenének meg az első fékhez azok a gumik, ami a csapszegre mennek rá ami tartja a féknyerget.
Valakinek van cagiva magy Mito feliratú matricája? Vagy ti honnan szereztetek?
Azt szeretném kérdezni hogy vannak ezek a Cagiva Mitok.
aztán én szolnok megyei vagyok és van de ezzel hogy lehet menni rendszám nélkül.nézek a kínálatokat 125/50es. dehát 140es 150es gumi van hátul ez hogy megy el kismotornak?
csak azért kérdem tegnap ajánlottak nekem egy ien mitot 50esként használják.
Nekem ki van kötve a különolajzás igaz hogy nekem Elephantom van de ebbe is ugyan az a motor van mint a Mitoba.Én mikor megvettem és hazahoztam már le is kötöttem mert egyik haveromnak menet közbe bemondta az unalmast a szivattyú és újra kellett hüvelyezni a hengerét ami nem volt olcsó mutatvány.
Honnan tudom meg hogy jó e a szivattyú? Amikor összeraktam nyomta az olajat de mégis besült! Hogyan tudom beállítani hogy elég olajat nyomjon? Vagy hogy kezdjek hozzá, mert most veszek egy új hengerszettet az is ugyan így be fog állni ha nem jövök rá arra hogy mennyi olajat kellene nyomnia! Ha tudsz akkor válaszolj! Nagyon megköszönöm!
sehogy nem nélkülözhető Nem szabad azt kikötni nem hülye emberek találták azt ki.És ha rossz lenne nyilván nem raknák mai napig a motorokba de az uj 2t-k 99% a igy jön ki a gyárbol hogy különolajzásos.
Hello
Olyan gondom van a mitoval(1.es),hogy ha 8000 fordulat fölött pörög,és engedem vissza a gázt,leáll,aztán pár mp mulva inditom és mintha mi sem történt volna,mi lehet a baj? ,külön olajozás be van kötve. és máskor tényleg nem ,csak ha 8000 felett pörgött
Hello! Érdekel a blokk! Megpróbálok minél előbb pénzt keríteni rá! Remélem már a hétvégén lesz annyi pénzem és akkor írok lehet hogy hétfőn fel is adhatod! Mindet köszönök!
hello: helló téleg jó állapotu blok, 1 gyürüs lapos dugoval van evo mito nyitott hengeréhez gyárilag ez van. akkár elhozzod a motorod be is dugjuk inditani belle teszük ha kell, üzemképes motorból le ki bontva 2000-km futott felujitás otta. az ár komplet blok(gyujtás-karbi-öninditó nélkül értendö ahogy a képen is van)
érd:705377495
Körlámpás Mitot 95 ben NEM gyártottak max akkor helyezték forgalomba.2 es mito kat 93-94ben gyártottak.94 ben sem végig mert 94 végén már kiadták az evo kat.
Ha érdekel van olajpumpám vadi új!
Főtengelyem elkelt,hengerem meg van de azt külön kaptam,és hibás...
Ha jól láttam a videon akkor van víztartálykupakod meg különoljazáshoz menő bowdened. Ezek kellenének meg az első fékhez azok a gumik, ami a csapszegre mennek rá ami tartja a féknyerget.
Valakinek van cagiva magy Mito feliratú matricája? Vagy ti honnan szereztetek?
tedd le a jogsit és vegyél rendszámosat mert az "50-es" megoldás már nem fog müködni sokáig
Azt szeretném kérdezni hogy vannak ezek a Cagiva Mitok.
aztán én szolnok megyei vagyok és van de ezzel hogy lehet menni rendszám nélkül.nézek a kínálatokat 125/50es. dehát 140es 150es gumi van hátul ez hogy megy el kismotornak?
csak azért kérdem tegnap ajánlottak nekem egy ien mitot 50esként használják.
Olyan gondom van a mitoval(1.es),hogy ha 8000 fordulat fölött pörög,és engedem vissza a gázt,leáll,aztán pár mp mulva inditom és mintha mi sem történt volna,mi lehet a baj? ,külön olajozás be van kötve. és máskor tényleg nem ,csak ha 8000 felett pörgött
http://sportmotor.hu/motoros_v...
nem találok konzolt sehol.még csak az újat sem tudom honnan lehetne rendelni
érd:705377495