Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy a 7speed-es mitomnak szerintetek nem túl hosszú az áttétele? 6.ban 150nél pontossan 10et forog 7.et nem igen lehet már felrakni.vélemény?
Az üreset az összes mito nehezebben veszi, vagy épp nehezebben találni meg. Illetve ha megkér a vevő hogy menj vele egy karikát, johogy azért kihuzatgatod, elvégre sportmotor meg akkor látszik hogy megy, hogy forog, miylen hangja van felső tartományba (persze midnezt üzemmeleg motornál). Nem hiszem hogy Te 5-6ezer körül mászkálsz a motorral.
Szerintem jó állapotú evot 400 ezer körül lehet kapni, ami 300 körül van annak sztem baja van. Mert 300 -ért jó 1-es v 2-es mitot lehet kapni szerintem
Az a sárga amit linkeltél hát nem tudom: " dupla tárcsafék elöl" " 5 sebességes", ( szimpla van elöl és 6 sebesség) aki azt sem tudja mit ad el annál nem lehet jóra számítani. A második (piros) így képekről nem tűnt rossznak, de ez csak mindig a helyszínen derül ki milyen is valójában. Pl. lehet valami 4-5 évvel ezelőtti képet rakott ki róla. Az egyik motort amit megnéztem anno, képről hibátlan volt, amikor élőben megláttam, rosszul lettem, hogy szegény motort ilyen állapotban használják .
Nézz meg annyit amennyit csak tudsz.
én 365 ért vettem 99-es és rendszámosan szerintem egész korrekt gianelli rezóval és végdobbal 35000 km-el egy kicsit sok de hát már csak 10 éves mondta az eladó hogy le lett fényezve és matricázva a héten kell rá költeni kb.vagy 40.000-et a power aksi meg a fogaskerekek be állitása miatt szerelési költséggel eggyütt szal ezek meg lesznek szerdára és lehet csapatni
Köszönöm a jótanácsokat mindenképp megfogadom őket ezer hála
Szerinted a pár hozzászolásall elöbb amiket linkeltem mocik azok megérik az árukat szerinted így első ránézésre?
1., Legyen abszolút hibátlan, mert ha már nézéskor találsz rajta hibát és úgy gondolod magadba, hogy "óó ugyan ezt leszámítva meg azt leszámítva nincs baja tehát jó lesz és majd megcsináltatod", akkor mikor hazaviszed, az addig ismert hibákon felül 95%, hogy még jópárat felfedezel vagy előjön az első héten, és akkor a 300ezres motor máris 500-ba van pedig 500-ból 3-4 évvel fiatalabbat is vehettél volna, ami sokkal jobb állapotban van.
(Én kocsi vásárlásnál jártam így. A 200ezres kocsi 500-ba jött ki). Ezért tanultam hibámból és motor vásárlásnál már nem követtem el ezt a hibát.
2., Ne vedd meg egyből az elsőt, akármilyen jónak is tűnik, hidd el lesz jobb is!
3., Próbáld ki, menj vele, nézd át az utolsó csavarig. ( kormányt engedd el nem hú-e félre, terhelés alatt pörgesd maxig, hogy meddig forog ki, villát, hátsó lengőkard mozgasd meg nincs-e kikopva, ne füstöljön mint a 50éves UAZ-ok, és szerintem az egyik legfontosabb ne legyen kikötve a különolajozás, mert ott már megragadás vagy egyéb gyanús dolog is lehet. Fékek jók legyenek, váltó ne váltson félre, könnyen találja meg az üreset )
4., Ha az eladóról már egy kicsit is érzed, hogy titkol valamit vagy nem engedi, hogy megnézd/úgy próbáld ki ahogy szeretnéd hagyd a francba!
5., Csakis magyar rendszámosat vegyél, a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett.
6., Figyeld meg az eladó, hogyan mutatja be neked a motort! Például volt olyan motor, amit néztem amibe új henger és dugattyú volt és bejáratósan 10ezer ford/percen kezdte nekem melegíteni a motorját. Ültesd rá őt is mondván meg szeretnéd hallgatni a hangját. Ilyenkor megnézheted, hogyan használja a tulaj a motort. Én esetemben előfordult olyan, hogy 9 ezer alá nem is engedte, hogy megmutassa milyen májer gyerek is ő és nagy valószínűséggel állandóan így használta.
7., Reális árak: 94-98 350.000-400.000Ft, 98-2002: 400.000-450.000Ft, 2002-2005 500.000-550.000Ft, 2005 felett: 550.000-től
Az utóbbi fél évben legalább 30 motort néztem meg, hidd el tudom miről beszélek.
Pl. Az én Mito-mat 3 órán keresztül vizsgálgattuk, az ára 520.000 volt ami korrekt, 9500km volt benne, ami szerintem megfelel az állapotához képest, 2004-es évvégi, 2005-ös modell, 2006-os forgalomba helyezés. 1 hónapja vettem.
Remélem sokat segítettem, a legfontosabbat sose felejtsd el!: Ne siettesd mert kialakul az magától egy idő után.
Evot akar venni EVO hát mindenképpen próbáld ki mielőtt meg veszed úgy értem hogy nem csak úgy egy utca meg vissza hanem egy pár km-ert mert most amit meg vettem nekem azt mondta a csávó hogy zsaruk vannak ne vigyem ki meg ilyenek és elég rövid távon próbáltam ki viszont a hangja nagyon megfogott szép tiszta volt nem csörgött csak hát most derült ki hogy power elektronikát kell cserélni meg aksit meg be kell álitani a fogaskerekeket mert nagyon rázott jah és mindenképpen rendszámost vegyél én olasz papirost vettem de szerencsére nem nekünk kellet utána járni hanem egy csávónak ha neked kell majd az elég sok időt vesz igénybe nekem mikor már rendszámosan átvettem egy elég vaskos papir köteget adtak át a különbőző hivatalok által ha rendszám nélkülit veszel számolj rá egy 2hetet mire meg lesz minden hát én eddig itt tartok ilyen tapasztalataim vannak remélem tudtam segiteni
Nézz meg annyit amennyit csak tudsz.
Szerinted a pár hozzászolásall elöbb amiket linkeltem mocik azok megérik az árukat szerinted így első ránézésre?
(Én kocsi vásárlásnál jártam így. A 200ezres kocsi 500-ba jött ki). Ezért tanultam hibámból és motor vásárlásnál már nem követtem el ezt a hibát.
2., Ne vedd meg egyből az elsőt, akármilyen jónak is tűnik, hidd el lesz jobb is!
3., Próbáld ki, menj vele, nézd át az utolsó csavarig. ( kormányt engedd el nem hú-e félre, terhelés alatt pörgesd maxig, hogy meddig forog ki, villát, hátsó lengőkard mozgasd meg nincs-e kikopva, ne füstöljön mint a 50éves UAZ-ok, és szerintem az egyik legfontosabb ne legyen kikötve a különolajozás, mert ott már megragadás vagy egyéb gyanús dolog is lehet. Fékek jók legyenek, váltó ne váltson félre, könnyen találja meg az üreset )
4., Ha az eladóról már egy kicsit is érzed, hogy titkol valamit vagy nem engedi, hogy megnézd/úgy próbáld ki ahogy szeretnéd hagyd a francba!
5., Csakis magyar rendszámosat vegyél, a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett.
6., Figyeld meg az eladó, hogyan mutatja be neked a motort! Például volt olyan motor, amit néztem amibe új henger és dugattyú volt és bejáratósan 10ezer ford/percen kezdte nekem melegíteni a motorját. Ültesd rá őt is mondván meg szeretnéd hallgatni a hangját. Ilyenkor megnézheted, hogyan használja a tulaj a motort. Én esetemben előfordult olyan, hogy 9 ezer alá nem is engedte, hogy megmutassa milyen májer gyerek is ő és nagy valószínűséggel állandóan így használta.
7., Reális árak: 94-98 350.000-400.000Ft, 98-2002: 400.000-450.000Ft, 2002-2005 500.000-550.000Ft, 2005 felett: 550.000-től
Az utóbbi fél évben legalább 30 motort néztem meg, hidd el tudom miről beszélek.
Pl. Az én Mito-mat 3 órán keresztül vizsgálgattuk, az ára 520.000 volt ami korrekt, 9500km volt benne, ami szerintem megfelel az állapotához képest, 2004-es évvégi, 2005-ös modell, 2006-os forgalomba helyezés. 1 hónapja vettem.
Remélem sokat segítettem, a legfontosabbat sose felejtsd el!: Ne siettesd mert kialakul az magától egy idő után.
1.
2.
Vélemény?
Mito
Ez normális mito hang mert nekem elég gyanús a hangja