amúgy most hogy mondtátok én is tapasztaltam ezt a rázást és zsibbadást de egy 10 perc után már nem éreztem lehetséges ez már mint az hogy abba hagyja vagy ilyesmi
Magyarnál a videok közt megtalálod. De annyi az egész hogy a főtengelyen lévő jel a kuplungtengelyre nézzen, az alsó segédfogaskeréken van két jelzés- aközött legyen a kiegyenlitő tengely jelzése, a felső segédfogaskerék jelzése is a kuplung tengelyre nézen.mikor teszed vissza a kuplungkosarat ellenörizd nehogy elmozduljon. vagy pedig a dugot felső holtpontba állitod, az ék lefele nézzen, kiegyenlitő tengely marad ahogy van, a segéd fogaskereket pedig beilleszted és ennyi.
Amúgy én összeraktam a videó alapján, vszinüleg vmit félre tehettem picit,mert 5ezertől kicsit ráz (vagy csakén szoktam el a mitotól:D) Ugy h kövhéten vszinüleg szétszedem, aztán maradok a felső holtpontos beállitásnál. Hátha
Nekem is olyan problémám lenni, hogy nem tudom hogy az elektronikával van-e a baj, ha Szarvas közelében akad egy segítőkész Mito-s, akkor betesztelhetnénk
http://sportmotor.hu/motoros_v...
34-es dellorto karbi=15eft
blok=20-30eft
idomszett=20-30eft
kipufogo
=15eft
........stb érd:705377495
Köszi