Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha érdekel felveszel msn re és megbeszéljük!
Ha ez a kérdés nekem szólt, akkor vagy 25-30at szeretnék kapni érte így kompletten. A fúrás 3 ezerbe kerül, és akkor ott van a komplett hengered szinte újan! Úgyhogy sztem ez nemsok érte!
Engem csak a burkolat érdekelne tilisztor nélkül. És én arra gondoltam ami a karbiban van, de tű nélkül, csak
maga az alu henger
Misoc neked nincs eladó 25 ös hengered ami kopott ?
94-től vannak EVO-k. Amúgy ez nekem egy kicsit érdekesen jött le... Ha kereklámpás mitod van, attól még lehet 98 a forgalmiban, mert akkor helyezték forgalomba. De EVO idomok nem mennek rá, mert máshol vannak a fülek az idomon vagy mi. (Elmélet. ) Aztán szidjatok ha nem így van, attól csak egészségesebb leszek.
Sziasztok!A mito vázon a P8 mit jelent?Évjáratot a vázbol,hogy tudom+?A forgalmimba,és törzskönybe 98-as van!Ahogy nézem a Mitokat 1995 EVok,nem duplalámpás,mint az enyém.Ha a vázám 98-as akkor evo elejét tenném rá!Honan tudom+evo-e a vázam?A polini hengerért mit kérsz haver?
HELLOSZTOK!
CAGIVA MITO ALKATRÉSZEK ELADOK: szinte inden van ha valami kell irj. vagy hivj
érd:apriliars160@freemail.hu
telo=705377495
Sztem olyan 2500-3500 Ft körül.
hello:
fekete doboz tilisztoral együtt kell mert a képen ugy van?
gáztolatju alatt mitt értesz? kormányonlévö müanyag henger amibe akasztod a bovden végét.
karbiba kell a suber?
Nem tudjátok az evo első lámpáján lehet valahogy állítani? Úgy lefele világít hogy semmit nem látni sötétbe.
Bocsi Misoc- t akartam irni...
Micoc! akkor kérhetnék árajánlatot erre az alkatrészre, ami az előzményben van? És egy "gáztolattyú" is érdekelne
Nekem meg a 160as Pollini hengerem fejjel power nyelvvel eladó(Csak fúrni vagy hüvelyezni kell a hengert) Olcsón!
És még mindig eladó a Wiseco dugom! Vigyééétek
Elviszed h honolják leróla a felnyalt alu-t 1-3ezer ft körül megcsinálják.
Mennyibe van ? Lesz mire költeni a megtakarított pénzt x)
Ma 15 fok volt és motoroztam
am nemtud valaki olyan 125 ös hengert ami már ragadt ? mind1 hogy mien karcos és ócsóba kéne
Vagy hónoltasd meg.
Hát végülis ha megragad valamennyi ugyis oda olvad a hengerfalra...azt lelehet szedni finom csiszoló papirral attol nem lessz baja...
Hát az látszik, ahogy a dugó megragadt rajta, de semmi kis mélyedés vagy sérülés azon kívül. Azt tanácsolták hogy nagyon finom csiszolópapírral kell azt a réteget leszedni és jó is. Igaz ez?
Attol függ hogy sérült-e a henger is...ha sérült és acélhüvelyes akkor egy fúrás meg dugó és fasza...ha nikasilos és az sérült meg vagy pattanat fel akkor az már egy fokkal érdekesebb történet...akkor inkább egy uj henger..mert az ujra krómozás elég drága nem sok helyen csinálják és megbizhatóságba és minöségbe sem ugyanaz egy gyárilag krómozott henger mint egy maszek cucc...de ha nem sérült a henger akkor egy uj dugó és pöröghet tovább...
Ha megragadt a dugó akkor csak dugócsere kell, vagy a hengerrel is csinálni kell v.mit ?
Misocnak sztem van nem drága cucc.
OKs köszi, én is erre tippeltem volna, mert nekem ez hiányzik