szeva olvastam hogy nálad nmaradtak a cuccaim, azt moindtad elküldöd de semmi gondolom egymásra várunk akkor én elinditom az adásvételidet az uno-rol te meg küld el a powert üdv mindenkinek
Amugy hsskft mito-jának majd az egész powerje nálam van...elektronika,motor,bowdenek,és a mechanika komplett tengelye bowden tartóval bowden tárcsával mindennel.....ja meg a CTS-es védö gumi is.....viszont a motornak
van egy olyan hiányossága hogy a motor nincs rajta de a többi része jó!
Csá mindenkinek!
Én most raktam össze a gépem uj dugóval és nem raktam bele elöször az elektronikát mondom ugyse pörgetem még egy
darabig 7000 fölé és addig ne kalimpáljon ott felelegesen... 300 km-nél mondom belerakom...bele is tettem csak
mikor ráadom a gyujtást akkor ugygondolta hogy kapjam be és olyat csinál hogy nem hagyja abba az ellenörzést....
csak nyomja folyamatosan nyit-zár,nyit-zár......elkezdtem huzgálni a kábeleket össze vissza meg a motort és egyszer csak
abba hagyta...levettem a gyujtást...megint rányomtam és ujra nyomta megállás nélkül.....ha olyan kedve van akkor abba hagyja de ha ujra ráadom a gyujtást megint nyomja...szerintetek mi a fax baja lehet?
Megragadt a hengerem... és 2 hajszálrepedés is keletkezett benne ahogy neki préselte a falnak,mert valami idegen anyag került bele ! Ha valaki tud 125-ös hengert és dugót gyűrűkkel vagy valami ilyesmit hogy hol lehet beszerezni és milyen árban az írjon :) köszönöm
nem birja feltölteni ez a szar na mind1 ha lent leszek a szerelőnél megmutatom neki amit irtál vagy esetleg felhivhatlak és elmagyaráznád neki? gondolom ő jobban megérti mint én
hello Piötrö, sejtem mi baja lehet, nálam is csinálta ezt, van az ülés alatt az önidító relé, az index relé, meg a másik önindító relé. A műanyag kis dobozkában van egy nyomtatott áramkör, azon egy kis relé, 2 ellenállás, és egy tranzisztor. Na a tranzisztor(3 lábú kis fekete) szar be szerintem. Azt kicseréled és megy minden tovább.
Sziasztok!
Kellene nékem egy plexi a mocira (Mito II), mert az enyém a lehető legigénytelenebb módon lett kijavítva és a javításnál újra el is repedt. A szatunás plexi milyen? Tud valaki képet mutatni olyan Mitoról, amin ilyen van? Köszi!
van egy olyan hiányossága hogy a motor nincs rajta de a többi része jó!
Én most raktam össze a gépem uj dugóval és nem raktam bele elöször az elektronikát mondom ugyse pörgetem még egy
darabig 7000 fölé és addig ne kalimpáljon ott felelegesen... 300 km-nél mondom belerakom...bele is tettem csak
mikor ráadom a gyujtást akkor ugygondolta hogy kapjam be és olyat csinál hogy nem hagyja abba az ellenörzést....
csak nyomja folyamatosan nyit-zár,nyit-zár......elkezdtem huzgálni a kábeleket össze vissza meg a motort és egyszer csak
abba hagyta...levettem a gyujtást...megint rányomtam és ujra nyomta megállás nélkül.....ha olyan kedve van akkor abba hagyja de ha ujra ráadom a gyujtást megint nyomja...szerintetek mi a fax baja lehet?
Megragadt a hengerem... és 2 hajszálrepedés is keletkezett benne ahogy neki préselte a falnak,mert valami idegen anyag került bele ! Ha valaki tud 125-ös hengert és dugót gyűrűkkel vagy valami ilyesmit hogy hol lehet beszerezni és milyen árban az írjon :) köszönöm
És akkor kicsit pontosítva: valakinek plexi elfekvőben? Szatunás is érdekel.
Egyébként nekem teljesen szimpi...
Kellene nékem egy plexi a mocira (Mito II), mert az enyém a lehető legigénytelenebb módon lett kijavítva és a javításnál újra el is repedt. A szatunás plexi milyen? Tud valaki képet mutatni olyan Mitoról, amin ilyen van? Köszi!