Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem álitható a töltő és csak 3.5amberrel tud tölteni ak azzal ne tölcsd,az kocsi aksihoz van ak...nekünk 1000éves töltőnk van az automatán álitja a töltést
9Ah akksit 900mA-el kell tölteni... Legalábbis azt szokták mondani az amperóra 10%-val a legideálisabb.
Akkor most mivan?
Asszem 9Ah-s akksi!
az optimális töltés így nézne ki: 10amperes akksit,10órán át 1 amperrel.
az arány osztódik,de egy 7amperes akksit azért én nem bombáznék 3 amperrel.
Aha!
Akkor azzal mehet?
4amper? Dehogy sok az elég kevés
A miénk nem állítható.
4 amperos és 3.5-elet vesz fel az akksi.
Ezt onnan tom hogy van 4 led.
Minden led 1 amper és a 4. csak félig világít
Ez gondolom sok neki.
na lefényképeztem.. ere gondolok én,ez az index reléje nem?
Csoki! Nem kell vkinek egy tökéletes állapotú arrow rendszer? Féláron odaadom Ára: 50 000ft.- ár tartalamazza a post díját is!
Persze! én havonta 24órára szoktam feltenni! Jah meg esetleg ha nem automatán állitja be magának a dolgokat akkor neked kell, mert stönkre vágod az akksit---
szedd szét nézd meg melyik kettő a szélső cseréld meg, aztán meglátod mi lesz
baloldalt van az a kerek fém relé az az önindítóé, és az ülés alatt van még elvileg 2 fekete kis doboz, azok közül az az indexrelé amelyiken 3 csatlakozó van
áh inklefényképezem
és meik 2 vezeték a szélső a potméteren? áh monyuk minde1 szétszedem meginés megnézem,azon az 5percen ne muljon de azé érdekesnek tartom ezt a megcseréllés dolgot na midn1,megláőssuk mi lesz
am azt az indexes témát igy mindenkitől kérdeztem,h vki válaszol rá.. na de ak az index relé amit itam,me vki itt fekete kockát ir,de hát az az önindito behuzo reléje
Ti mivel szoktátok tölteni az akkumulátort?
Sima autós akksitöltő jó hozzá?
Én mindig elzártam és mindig indult, persze kell neki iylenkor kis idő még elér a karbiig
Az index relé az egy kocka aminek 3 iylen "lába" van és ha jól emléxem 2vezeték megy rá...
az az önindító relé
a csatlakozóban úgy maradnak benn, ahogy bedugod van egy "visszacsapó" fül ami benn tartja, azt egy kis csavarhúzóval lenyomod és kihúzod, ha megnézed látod majd szentem
a következő hozzászólásod is nekem szól?
az index relé az az a fém szinü kerek kis szarság az ülés alatt,amibe 3vezeték megy ugye?
ja igen a vezetékre gondoltam én is ,nem a bovdent forqasztom át,az vicces lenne értem má hogy mondod,a csatlakozoba megcserélem, azt csak ugy ki lehet huzni onnan?
de ne a bowdent, ugye csak elírtad?!
Ok akkor holnap kipróbálom.
Thx!
első motorom...első téliesítésem volt .... elfelejtetem
Én régen mindig elzártam de mostanában sose zárom és mindig indul a motor...valamelyiknap elzártam a csapot és tegnap indítottam volna és nem indult szóval nekem azért nem indul mert még benzin sincs a karbiban De tény h el kell zárni a csapot ha megállunk valahol