Sziasztok!
Nekem Aprilia AF-1 Futura 125-öm van, de van egy sürgős problémám is: törött az indexbúrája. Hülyeségnek tűnik, de holnap úgy nem engedik át a műszaki vizsgán. Nem feltűnő, nekem sem tűnt fel eddig, de a műszakiztatóknak fel fog. Honnét tudok még ma szerezni hozzá egy bal indexbúrát? Akár kölcsönbe is, és másnap menne vissza!
Nagykanizsán láttam valakit egy 50-es AF-1 Futurával. Ha olvassa ezt, akkor kérem szépen, vegye fel velem a kapcsolatot!
Nem,neked csak a blokkban van egy kis átlagtól eltérő,ha jól emlékszem talán a hengerfejet írtad,azért pörög annyira,a gyári SP-knek a kerekei is mások: Grimeca helyett Marchesini,onnan veszed észre,hogy kifele vékonyodnak a küllők és keskenyebb a felni. Bár attól még lehet vmilyen limitált széria nekem is ott figyel a tankon a felirat.
Most itt tartok,a rezócsövet csináltam meg ami láccik.
Hát nem tom a kék és a fehér találkozásnál van a 60an esténként/éjszaka alig éri el szal nem huzom akkor 5ezer fölé... Ha jó idő van nappal 65-75között mozog bár gyorsan bemelegedik kb 2-3km... De egy jó 8-10km után szoktam neki huzni...
6000-ig hurka 8000 felett meg nagyon állat 12000-ig
Af1 alul erősebb volt meg kényelmesebb,bár már kezdek hozzászokni a mito által kinált kényelemhez...
Azt viszontmég nemtudom,hogy mennyit eszik-még nem néztem
Most jöttem garázsból,összeraktam a gépet,mentem vele egy rövid szakaszon pár karikát és nekem is csak a kék vonal tetejéig jut el a mutató. Jó nehezen sikerült beindítani, utána pöccre ment,de sajna az előző tulaj felújításnál nem húzta meg rendesen a csavarokat így utat talált magának a hengerállványnál a víz nem vészes,2 km alatt pár csepp,de idegesítő
Meg a kuplungom olyan kemény,hogy simán ínhüvelygyulladást kapnék hosszú távon,azon még állítani kell.
Szerintem ez így pont jó. Ez lehet kb. a 65 fok (80 fok lenne a függőleges állás ugye), és pont itt kezd el nyitni a termosztát normál esetben, vagyis ez a 65-70 fok a motor normál üzemi hőmérséklete.
Nálam pont az most a gond, hogy nem melegszik be rendesen, mert folyamatosan kering a víz a teljes rendszerben, és így épp a kék rész tetejéig megy csak fel vízhőfok. Termosztát valakinél elfekvőben?
Ha már a vízmelegedés témánál vagyunk normális az, hogy a régi dupla kereklámpás Mito-nál 40 fok az alap utána kb a negyedénél az órának van egy kis fehér csík valami jelzésként, nincs semmi aláírva, annál tovább nem megy feljebb a mutató, normális hőfok ez vagy át kéne nézni azt a részét az elektronikának mert a motor maga nagyon meleg.
Nincs benne termosztát... Röviden a történet: nem mért a vízhőfok mérő óra. Nem volt a hengerfejben a jeladó gomba. Szereztem bele, így már láttam, hogy nagyon nem akar bemelegedni a víz. Megnéztem kézzel, hogy mennyire meleg a hengerfejem. Kis óvatoskodás után simán rátettem a kezem... Ekkor néztem a termosztát után, és kiderült, hogy nincs... Majd szét vágott az ideg.
Szóval most nagyon kéne egy!
Én Spearowtól vettem egyet,az I-esé is 65 fokon nyit,mivel full ugyanaz a 2 blokk,tuti jó bele bármelyik,ezt csak a prestigemotor-nál nem voltak képesek felfogni
Úgy látszik, hogy termosztátot beszerezni nem lesz olyan egyszerű, mint gondoltam... Azt tudja valaki, hogy az EVO termosztátja megegyezik-e a Mito I-II-ével? Méretileg gondolom nincs eltérés, de 65 fokon nyit mindkettő?
ÚÚ Doornboss meg vette a régi mitom mondtam neki ha faszán öszerakja és jó lesz és király és mito akkor megveszm tőle tiszta beteg vagyok de én nagyon szeretem azt kis kacsát és már K*rvára megbántam hogy eladtam:S
Nekem Aprilia AF-1 Futura 125-öm van, de van egy sürgős problémám is: törött az indexbúrája. Hülyeségnek tűnik, de holnap úgy nem engedik át a műszaki vizsgán. Nem feltűnő, nekem sem tűnt fel eddig, de a műszakiztatóknak fel fog. Honnét tudok még ma szerezni hozzá egy bal indexbúrát? Akár kölcsönbe is, és másnap menne vissza!
Nagykanizsán láttam valakit egy 50-es AF-1 Futurával. Ha olvassa ezt, akkor kérem szépen, vegye fel velem a kapcsolatot!
Most itt tartok,a rezócsövet csináltam meg ami láccik.
Af1 alul erősebb volt meg kényelmesebb,bár már kezdek hozzászokni a mito által kinált kényelemhez...
Azt viszontmég nemtudom,hogy mennyit eszik-még nem néztem
na hogy tetszik a mito az af1 után ? teljesítménye milyen, fogyasztás, mik az észre vételek a 2 motor közt?
Akkor az enyém is limitált szériás me pont u.ilyen a tankom meg az első sárvédőm meg az oldalidomom meg minden
Meg a kuplungom olyan kemény,hogy simán ínhüvelygyulladást kapnék hosszú távon,azon még állítani kell.
Nálam pont az most a gond, hogy nem melegszik be rendesen, mert folyamatosan kering a víz a teljes rendszerben, és így épp a kék rész tetejéig megy csak fel vízhőfok. Termosztát valakinél elfekvőben?
Szóval most nagyon kéne egy!
Nincs esetleg valakinek jól működő, eladó termosztátja?