Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát,ha már így rákérdeztél
Sziasztok akarjatok tudni mi lett a sorsa a képen lathato evonak?:(
Sziasztok!
Nekem Aprilia AF-1 Futura 125-öm van, de van egy sürgős problémám is: törött az indexbúrája. Hülyeségnek tűnik, de holnap úgy nem engedik át a műszaki vizsgán. Nem feltűnő, nekem sem tűnt fel eddig, de a műszakiztatóknak fel fog. Honnét tudok még ma szerezni hozzá egy bal indexbúrát? Akár kölcsönbe is, és másnap menne vissza!
Nagykanizsán láttam valakit egy 50-es AF-1 Futurával. Ha olvassa ezt, akkor kérem szépen, vegye fel velem a kapcsolatot!
Nem,neked csak a blokkban van egy kis átlagtól eltérő,ha jól emlékszem talán a hengerfejet írtad,azért pörög annyira,a gyári SP-knek a kerekei is mások: Grimeca helyett Marchesini,onnan veszed észre,hogy kifele vékonyodnak a küllők és keskenyebb a felni. Bár attól még lehet vmilyen limitált széria nekem is ott figyel a tankon a felirat.
Most itt tartok,a rezócsövet csináltam meg ami láccik.
Hát nem tom a kék és a fehér találkozásnál van a 60an esténként/éjszaka alig éri el szal nem huzom akkor 5ezer fölé... Ha jó idő van nappal 65-75között mozog bár gyorsan bemelegedik kb 2-3km... De egy jó 8-10km után szoktam neki huzni...
6000-ig hurka 8000 felett meg nagyon állat 12000-ig
Af1 alul erősebb volt meg kényelmesebb,bár már kezdek hozzászokni a mito által kinált kényelemhez...
Azt viszontmég nemtudom,hogy mennyit eszik-még nem néztem
szeva scoe

na hogy tetszik a mito az af1 után ? teljesítménye milyen, fogyasztás, mik az észre vételek a 2 motor közt?
mivaaa?
Akkor az enyém is limitált szériás me pont u.ilyen a tankom meg az első sárvédőm meg az oldalidomom meg minden
Most jöttem garázsból,összeraktam a gépet,mentem vele egy rövid szakaszon pár karikát és nekem is csak a kék vonal tetejéig jut el a mutató. Jó nehezen sikerült beindítani, utána pöccre ment,de sajna az előző tulaj felújításnál nem húzta meg rendesen a csavarokat így utat talált magának a hengerállványnál a víz nem vészes,2 km alatt pár csepp,de idegesítő
Meg a kuplungom olyan kemény,hogy simán ínhüvelygyulladást kapnék hosszú távon,azon még állítani kell.
Szerintem ez így pont jó. Ez lehet kb. a 65 fok (80 fok lenne a függőleges állás ugye), és pont itt kezd el nyitni a termosztát normál esetben, vagyis ez a 65-70 fok a motor normál üzemi hőmérséklete.
Nálam pont az most a gond, hogy nem melegszik be rendesen, mert folyamatosan kering a víz a teljes rendszerben, és így épp a kék rész tetejéig megy csak fel vízhőfok. Termosztát valakinél elfekvőben?
Ha már a vízmelegedés témánál vagyunk normális az, hogy a régi dupla kereklámpás Mito-nál 40 fok az alap utána kb a negyedénél az órának van egy kis fehér csík valami jelzésként, nincs semmi aláírva, annál tovább nem megy feljebb a mutató, normális hőfok ez vagy át kéne nézni azt a részét az elektronikának mert a motor maga nagyon meleg.
kasa! Megtartod a motort mégis? A powerhez kell egy tömítés és tömítő paszta! Nálunk lehet kapni direkt motorblokkhoz ami hő,víz és olajálló
motor.hu-n vagy hasznaltauto-n nincs fent vmi bontott mito? ott lehet még találni
Nincs benne termosztát... Röviden a történet: nem mért a vízhőfok mérő óra. Nem volt a hengerfejben a jeladó gomba. Szereztem bele, így már láttam, hogy nagyon nem akar bemelegedni a víz. Megnéztem kézzel, hogy mennyire meleg a hengerfejem. Kis óvatoskodás után simán rátettem a kezem... Ekkor néztem a termosztát után, és kiderült, hogy nincs... Majd szét vágott az ideg.
Szóval most nagyon kéne egy!
Mennyi a hőfokod amúgy,nem nyit? Nekem 90-100 között volt de csak 80 km-t mentem vele finoman,nem forrt meg szerencsére.
asszem 3ért adta oda + postaköltség,neki a régi mitojából maradt egy,azt vettem meg
Spearowtól mennyiért jutottál végül hozzá?
Nincs esetleg valakinek jól működő, eladó termosztátja?
Igen,de 5ödszöri hívásra sem tudtak segíteni,vhol korábban leírtam,kész kabaré volt
Csak mert, ha nem horror az ára, akkor inkább vennék bele újat...
És prestige-éktől kértél rá azért árajánlatot?
Én Spearowtól vettem egyet,az I-esé is 65 fokon nyit,mivel full ugyanaz a 2 blokk,tuti jó bele bármelyik,ezt csak a prestigemotor-nál nem voltak képesek felfogni
Úgy látszik, hogy termosztátot beszerezni nem lesz olyan egyszerű, mint gondoltam... Azt tudja valaki, hogy az EVO termosztátja megegyezik-e a Mito I-II-ével? Méretileg gondolom nincs eltérés, de 65 fokon nyit mindkettő?
ÚÚ Doornboss meg vette a régi mitom mondtam neki ha faszán öszerakja és jó lesz és király és mito akkor megveszm tőle tiszta beteg vagyok de én nagyon szeretem azt kis kacsát és már K*rvára megbántam hogy eladtam:S
rsbe a 28as gyárija 125
Nekem a 28-asba van 155