Sziasztok!
Látom itt több hozzáértő van a Mitokhoz, mint jómagam, szóval a segítségeteket szeretném kérni:)
Körlámpás Mitora hol tudok plexit szerezni viszonylag jó áron?
Illetve hogyan kéne megoldani azt a problémát, hogy a főtengelyen elnyíródott a tartó-szeg, vagy mi az, ami tartja a gyújtást, hogy együtt forogjon a kettő.
Köszi előre is!
Kirbit kioucolni
Meg esetleg szimeringeket cserélni de nem kell ha jo es nincs gond vele
Kompreszio meres elött kicsimolajjal jarassatok meg a blokkot az öninditoval
Esetlegesen letapadt gyűrűk miatt meg hogy jol zárjon a hengerfal mert a ket ev allas alatt biztos az is megszáradt....
Sziasztok! Megéri megvenni egy olyan Mitot ami másfél éve nem lett beindítva, de mikor lerakták akkor üzemképes volt.. jelenleg nem indul.
Ha egy feltöltött aksival megkerregtetjük az önindítót és egy kompresszió mérőt betekerünk és tegyük fel hogy a kompresszió 10 atmoszféra vagy a felett van akkor motorikusan hatalmas baja nem kéne hogy legyen. véleményeket szeretnék hogy megéri-e nem egy eget rengető összegért, és ha megéri akkor mi az amit feltétlen cserélni kéne vagy teljes motor generál?
Egy gyors belekukkantásra jó amit írsz. De mintha a kolléga motorja új lenne nála és ilyenkor nem ártana neki ránézni a szelepre is, megtakarítani és beállítani. A beállítást pedig hengerfej nélkül kell csinálni.
Sziaztok!Le akarom papirozni a 125 mitom.Le kell műszakiztatni is.Az a kérdésem lenne,hogy szükséges e a hátsó lábtartoknak fent lenni.Ugyan is amit vettem még májusba,ugy van felvogatva a kipufogoja,hogy a lábtartróra van rákötve,igy azt nem is tudnám használni.Ha kell akkor valószinű kipugot is kell cserélnem mert bele ér a lábtartó.Milyen kipufogot kellene feltennem,hogy a lábtartó használható legyen.1991 es R125 mitorol van szó.Segitségeteket előre is köszönöm...
Hengerfejet nem kell minden esetben levenni, én nem is szoktam még akkor sem ha hengert cserélek. Tömítés így maradhat, nem kell új szettet venni belőle , plusz a tömítő felület is marad rajta. Én csak a 4 csavart szoktam levenni, ami fogja a hengert.
meg a többi sallangját
Eladó mito 1-ből :
Első kerék, féktárcsával, gumival. /jó gumi, nincs repedezve, kb 7-8mm profilmélységgel /
Láncvédő, hátsó nyúlvány, hátsó féknyereg . . .
1-es mito műszerfal kompletten.
Gyári blokk , henger - gyujtás nélkül .(lendkerék van hozzá)
Gyári rezó, tompító nélkül .
Gyári hengerfej .
Gyári membránház, gyári szívócsonk . (opcionális : vhsb 34-hez tudok adni aluminium szívócsonkot aki igényli, de igény esetén lehet gyári 28mm karburátorhoz is .)
PHVA 32 -es karburátor, nem síktolattyús.
PHBH 28-as karburátor, gyári .
Hátsó idom.
Hátsó lámpa.
Első lámpa, első lámpa konzolja egyben a műszerfal tartóval.vagy külön.
Index relé..
Ezeken kívül még sok sok apróság, kérdezz ! Árat itt vagy levélben írok mindenkinek, nem meggazdagodni akarok, csak nagyon foglalja a helyet !
Idomokból csak farokidom maradt.
Mail : pippo17@citromail.hu
Ha jól tudom az RS-nek fáradásos törés eredményezi a szelep lehullását. A Cagiva ezen a betegségen még a korai Frecciák időszakában túllépett, amikor visszahívás volt és lecserélték az addigi alu nyelveket acélra. Mi simán szarul állítjuk be a határolót, vagy a határoló kirázódik, és ettől ér össze a szelep a dugóval. Ez nem a konstrukció tervezési hibája, sima felhasználói hülyeség.
én úgy tudtam hogy az RS-nek a gyerekbetegsége a nyelv behullás :D legalábbis még Mitoról nem hallottam hogy megzabálta volna a nyelv a dugót, bár a fene tudja... időközönként nem árt ránézni a powerre, mint minden másra
Az a tapasztalat, hogy mégis többen vannak közöttünk, akinek leverte a dugót a szelep. Bevallom szemlesütve, én is közéjük tartozom. Egy korai szerelésem közben a két kis görgő közül az egyik kimaradt és a tengely ki tudott csúszni. Onnantól semmi nem állította meg a szelepet.
Egyébként valahol valami nagyon türelmes hozzáértő asszem összeírta, hogy hét féle nyelv létezik a power szelepes 125ccm cagivákhoz az első Frecciáktól kezdve. Lehet, hogy ezek között van olyan, ami beállítás nélkül eléri a dugót, lehet, hogy van amelyik nem.
Az a fura,hogy mikor én raktam össze a Power az a csap aminek a végé a két kis görgő van Eleve nem engedte lecsúszni annyira a nyelvet hogy beleérjen a hengerbe szóval nem értem hogy érhet bele mikor fizikai képtelenség hogy leérjen addig
A power benyúlását nem a bowdenekkel, hanem a power ház tetején a kis kontraanyás csavarral állítod. A bowden nyugalmi helyzetben nem lenne elég feszes, pontos, hogy a nyelvet épp a megfelelő távolságban tartsa a dugótól.
Szia!
Régen voltak olyan power nyelvek is, amik csak egy irányban voltak leköszörülve, mint a klasszikus favéső. Ott is az él ment a dugó felé, és a lapos felület a kipufogóba. Ez akkor jött jól, amikor nyitott a szelep, mert így a kipufogó csatorna tetejét teljesen síkra egészítette ki a nyitott power. A két irányba köszörült szelepek esetén is az a helyes, ha a kisebb oldal áll a dugó felé és nyitott szelep esetén a hosszabb oldal jobban kiegészíti a kipufogó plafonját.
Látom itt több hozzáértő van a Mitokhoz, mint jómagam, szóval a segítségeteket szeretném kérni:)
Körlámpás Mitora hol tudok plexit szerezni viszonylag jó áron?
Illetve hogyan kéne megoldani azt a problémát, hogy a főtengelyen elnyíródott a tartó-szeg, vagy mi az, ami tartja a gyújtást, hogy együtt forogjon a kettő.
Köszi előre is!