sziasztok! múltkor 150-nél váratlanul leállt a motor, LEÁLLT! nem ragadt! azóta nem indul, de ami érdekes: szikra van, kaja van, kompresszió van, de a motor nem indul... ami a legviccesebb az egészben hogy 1627 km van a blokkban ami áprilisban lett kész valakinek valami tippje?
50-125 ccm es motorokra kipufogó dob
Rengeteg szinnel
Palást anyaga
Aluminium
Eloxált aluminium
Carbon
Carbon-aramid
Aramid
Bazalt
Vadonat újak
Ára 15500ft per darabb
Szinektől független
Sajat kivánság alapján személyre szabható
Jó napot.
Cserélném motoromat af1 sp vagy rs 125 re vagy Cagiva mito ra.
Elsősorban 2006 tól érdekel rs .
Külföldi okmányos motor is érdekel.
Csere oka visszasírom a 2t gyorsasági/verseny motorokat..
Képek a motorról:
A motor bármikor forgalomba helyezhető összes okmánya megvan.
Közben sikerült lekapnom hát jól gondoltam félre volt kapatva, de az a téma bejött kerék közé valami hogy nem mozduljon :D
Na akkor most nézzen mindenki egy nagyott vízpumpánál ez fogadott
Hogy kéne kinéznie vagy mi az ami gyárilag kell oda. mert volt ebbe minden 2db szimering egy csapágy kb 7db golyóval.
Ötlet valakinek?
Azért kell az erőkar, hogy kis tömeggel is megsokszorozd magad :D De mindegy, esetleg ha a közelben van gumis, akkor az lehet tud segíteni. Főleg kamiongumisnak van olyan légkulcsa, hogy az leteker mindent :D
Hidd el hogy próbáltam, sőt ma lehívtam a haverom ő is segített meg sem moccan.
Ja csak meg sugjam nem egy 50kg kis emberke vagyok :) . Am igen ezt is csináltam + cső végére, majd délután hoznak legkulcsot. Ha azzal sem szétverem hideg vágóval majd ami kapott cserélem. Jobb megoldást úgysem tudok, jártam már egyszer így egy 80dt-nél valahogy ferdén kapatták rá az anyát majd durván beletekerték szépen begyógyult akkor is ugyan így szenvedtem de lejött tengelyen szinte semmi menet nem maradt amikor letekertem.
Hát mint írtad már szedtél szét kuplungot. Ha T kulccsal a tengely végén lévő anyát bárhol meg tudod lazítani akkor meghúzva sem volt rendesen.
Nyomaték kulccsal pedig nem lazítunk.
Krova fix szárára kell ráhúzni egy csövet ha kevés. Ha egyedül vagy, akkor gondolom mekkora erővel tekerted, ha a hátsó féket is nyomni tudtad. Ha a gyári módszerrel nem megy, akkor egy kalapácsnyelet be kell ékelni a kerék és a lengővilla közé.
Amennyiben elkezded ütni a tengelyt, akkor ha bajok lesznek ne feledd, hogy nem a gyár a hibás, mert mindig bajod lesz a motorral.
Egyedül csináltam sebességbe raktam majd hátsófék tövig, és izomból tekertem. Hidd el nem egy kuplungot szedtem már le de ezzel nem boldogulok. Vagy bevan gyógyulva vagy a picsa se tudja.
Am nem tudod mennyi olaj kell bele és hogy milyen vízpumpa szimering megy hozzá?
Az tudom de lamellák szétvannak kopva, cagivam soha nem volt kicsit érdekes :) mind1 megoldom vhogy, am 22anya és t kulcsal izombol tekerem semmi, végén hidegvágó lesz
fúrás meg dugó kell bele
Rengeteg szinnel
Palást anyaga
Aluminium
Eloxált aluminium
Carbon
Carbon-aramid
Aramid
Bazalt
Vadonat újak
Ára 15500ft per darabb
Szinektől független
Sajat kivánság alapján személyre szabható
Cserélném motoromat af1 sp vagy rs 125 re vagy Cagiva mito ra.
Elsősorban 2006 tól érdekel rs .
Külföldi okmányos motor is érdekel.
Csere oka visszasírom a 2t gyorsasági/verseny motorokat..
Képek a motorról:
A motor bármikor forgalomba helyezhető összes okmánya megvan.
06706574245
üdv: Csady
Továbbá mito alkatrészek eladó!
CSAK TELEFONON KERESS!
Na akkor most nézzen mindenki egy nagyott vízpumpánál ez fogadott
Hogy kéne kinéznie vagy mi az ami gyárilag kell oda. mert volt ebbe minden 2db szimering egy csapágy kb 7db golyóval.
Ötlet valakinek?
Ja csak meg sugjam nem egy 50kg kis emberke vagyok :) . Am igen ezt is csináltam + cső végére, majd délután hoznak legkulcsot. Ha azzal sem szétverem hideg vágóval majd ami kapott cserélem. Jobb megoldást úgysem tudok, jártam már egyszer így egy 80dt-nél valahogy ferdén kapatták rá az anyát majd durván beletekerték szépen begyógyult akkor is ugyan így szenvedtem de lejött tengelyen szinte semmi menet nem maradt amikor letekertem.
Nyomaték kulccsal pedig nem lazítunk.
Krova fix szárára kell ráhúzni egy csövet ha kevés. Ha egyedül vagy, akkor gondolom mekkora erővel tekerted, ha a hátsó féket is nyomni tudtad. Ha a gyári módszerrel nem megy, akkor egy kalapácsnyelet be kell ékelni a kerék és a lengővilla közé.
Amennyiben elkezded ütni a tengelyt, akkor ha bajok lesznek ne feledd, hogy nem a gyár a hibás, mert mindig bajod lesz a motorral.
Am nem tudod mennyi olaj kell bele és hogy milyen vízpumpa szimering megy hozzá?
Hibás , megragadt, használhatatlan mito 125 hengert vennék, membránnal szivócsnkkal.
köszönöm András