Rövid kis helyzetjelentés.
Visszabontottuk a blokkot mert a hengertalptömítésnél falsot szívott, majd miután néztük a blokk felek eléggé elmentek egymástól, ezért tudott egyáltalán félre szívni. Blokk széthúzva minden csapágy cserélve lesz, minden átnézve hogy rendben van-e.
Sajnos a kollégának kicsit megcsappant a ráfordíható kreditje, és még a másik motort sem vitték el ezért egy kicsit most pihen a téma. Remélhetőleg hamar elmegy a kis rs és akkor folytatódhat a móka.
üdv
Szia! Feltételezem, hogy arra a furatra gondolsz, ami függőlegesen áll a ház tetején. Abba egy csavar kell, rajta egy kontra anyával a rögzítés miatt. Ez a csavar állítja, hogy mennyire zárjon a power, zárt állapotban mennyire közelítse meg a dugót. Ha hiányzik a csavar, beleérhet a dugóba a power. Lehet, hogy már rendbe is tett valamit odabent és ezért nincs erő a motorban. Csak levett hengerfejjel lehet beállítani a csavar pozícióját rendesen, szóval érdemes lehet levenni a hengert is és belenézni.
Egyik haverom vett egy Mito és a powerből nyomja az olajat az olajtartály aljára ez normális? Van ott egy furat csak nem tudjuk mi hiányzik belőle. A másik pedig hogy 5. 6. sebességben nem húzz a gép 6-7 fordulaton, ez a power baja lehet vagy a motor van már
r kikopva?. Köszi a válaszokat.
Jó állapotú power mechanikát keresek! bovdentányérral, jó legyen benne a szimering, és a power nyelv ne lötyögjön, tehát a kis perselye ne legyen kikopva! mert akkor beledolgozik a power házba, és nem tömít a 3 kis labirinth gyűrű! Az enyémnek a háza offos lett, leszakadt a perselyház sajnos:(((
ezekből még érdekelne: spirál,kapaszkodó,visszajelző világítás,projektor izzóval,bal kormánykapcsoló,olajszintjelző,akksi gumi,légszűrő ház gumi.ezekről képet szeretnék még ha lehet illetve egy komplett árat.Több vásárlása esetén kedvezmény nem jár? Esetleg víztartály még jól jönne ha akadna
előre utalnék csak kellenének az adataid is
6e a fékmunkahenger.