Rossz helyen jársz. Prima 50 és Supercity 50 csoportot keress inkább, ott több információval . Itt csak Mitok-freccicák-supercity 125-é. Itt 50cc kategóriával nem foglalkozunk (szerintem.) .
Egy kis Segítségre lenne szükségem.
Nemrég került a házhoz egy 2002-es Super City(50)
Milyen hajtómű(kuplung)olajat, illetve 2t olajat használtok hozzá?
Olajszivattyúja megbízható, vagy jobban járok ha kikötöm?
Valamint milyen szériahibái vannak az ilyen gépeknek? Alkatrészellátás?
Honnan a legcélszerűbb beszerezni? Első teló szimering, első fékmunkahenger felújító szett(ha van), és a Kuplung kicsit csúszik, valószínűleg lamella baja lesz. Esetleg valaki tudja a gyári láncszett pontos méreteit? Valamint a fejidomról hiányzik a plekszi, valakinek talonba esetleg?
Előre is Köszi a segítséget.
Széles utat, meg sok Gumifát... XD
Én tudok neked ilyen csonkot, amennyiben szükséged van rá. Közelebbi kontakthoz kérlek írj : pippo17@citromail.hu
Nem gumis, hanem teljesen aluminium szívócsonk, egyedi tervezés és kivitelezés. Nekem VHSB 34 és VHSB 37 karbikhoz van. De tudok neked adni 44mm-es belső átmérős karburátorhoz is.
Keresek Gilardoni 1-es hengerre membránt, mert nagy bele az előző hengeré.
Az előző henger egy gyári nicasilos henger volt egy ami egy 6 sebességes Miton volt.
Csere érdekelne leginkább, valamennyit rá tudnék fizetni.
Szia!
Vegyük sorra a csöveket.
1.) Benzincső, ezt biztos jó helyre tetted
2.) 2 db szellőzőcső a karbi tetején két oldalt. Ezeknem mennek sehova, át szokás hajtani őket a karbi felett és úgy kivezetni a motor alá valahova. Ezzel a hurokkal elkerülhető, hogy ömöljön a benzin, ha eldől a gép.
3.) a fém házon a kis cső az alapjárati levegő csöve. Ellenőrizhető, hogy ha ezt befogod akkor alapjáraton leáll a motor.
4.) Az úszóház (nem üllepítő!) alján egy túlfolyó cső van. Ha ebből ömlik a benzined, akkor túl sok az úszóházban a benzin. Ez két okból lehet. Lehet attól, hogy nem zár a tűszeleped, akad az úszód és nem tudja szabályozni a szintet. Vagy előfordulhat akkor is, ha egyébként minden a legnagyobb rendben van, de az üres úszóházba zúdítottad a benzint és olyan nagy volt az áramlás, hogy le tudta nyomni a szelepet. Üres úszóházra én szakaszosan nyitom rá a csapot, nyit-zár-nyit-zár-nyit. Ezzel lassabban telítődik és az úszónak könnyebb lesz elzárni a megfelelő pillanatban a szelepet.
Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem hogy van valakinek tapasztalata Mitaka hengerrel kapcsolatban?Vagy használ valaki ilyet?Megéri megvenni.
Vagy zsír új gyári hengert hol lehet venni?
Az enyémbe sajna az egyik segéd és a fő kipufogó csatorna közötti gát elrepedt.Pedig újra nicasilozott henger,kb.400 kilométer van benne.
Komplett blokk érdekelne-e illetve csak Evo2-es blokk jöhet szóba? ugyanis eléggé egyformák!
Ha érdekel: mitozozi@citromail.hu