hehe már vagy 10 helyen néztem de sehol se volt csak ilyen kúpos vagy milyen kapucsavarba aminek nincs semmi vágás ilyesmi a tetején amivel be tudnám csavarni :D elég hülyén fogalmaztam remélem érted
Hi! Be kell jelenteni a megyei közlekedési felügyeletnél műszaki vizsga, egyedi forgalomba 22.800.- műszaki adatlap: 1.190.- műszaki vizsga: 2.750.- MGA, szárm. ellen.: 8.400.- eredet vizsga: 17.000.- elvileg reg adó, + okmány iroda, forgalmi törzskönyv rendszám, stb... sztem is ojan 100-120 körül lehet kijönni az adatokat más oldalrol néztem, remélem segít...
üdv mindenkinek !
ha veszek egy evot ami 50esként volt használva de megvan a törzskönyve mennyi pénz hogy arra rendszámot kapjak és rendesen forgalomban legyen?
előre köszi a segitséget mindenkinek
ja és fontos lenne
Hát ezaz! Hogy az alapjáratot hiába veszem lejjebb, megyek vele pár száz métert, és már megint más! Amúgy gyertya...háát eszembe se jutott, megnézem azt is...hátha, de asszem mindenképpen tisztítok karbit is! Jaa és thx a gyors válaszért!
Üdv! Bocsi hogy pont ide írok, de asszem ide többen járnak, és talán így tudtok segíteni!
SZal nemrég vettem a Prima-mat, és tegnap elkezdett egy olyat csinálni, hogy úgy 3.-tól felfelé ha csőgázt húzok, akkor elkezd 1 olyat csinálni, mintha hirtelen visszaengedném a gázkart....vagy mintha nem kapna benyát, és aztán ha visszaváltok akkor ugyanezt csinálja, csak 3-ból 2x le is fullad, hiába van behúzva közben a kuplung, ezen kívül az alapjáratom mindig változik...néha nincs egyáltalán, néha olyan ezer körül van ( gondolom az a jó) és néha meg 3 ezerig megy fel! Én karbi tisztitásra gondoltam,, vagy gáz bovden szórakozna velem? Remélem tudtok segíteni! Jaa és ma nem néztem bele teljesen, de szerintem a karbiból hiányzik a benzin-levegő csavar is...de ezt megnézemm majd holnap, addigra remélem írtok. THX előre is!
te,aztne mond hogy az első képen lévő blokk a tied...
például örülnék ha nem a tölem szedett képpel hirdetnél rx supermoto szettet...
ez a mito blokk meg egy nem gyári dugós fokolt hengerü,kit-es gyujtásos ganyé,de ha ilyened van polcon én magam veszem meg.
Akkor gumiügyben erős tévedésben voltam. Marad a német gumma egyébként se fogom a betont karcolnia lábtartóval, ahhoz nagyon kezdő vagyok. Az enduro meg a robogó nyüstölés nem olyan mint ez sportmotort terelgetni.
Próbálok minnél kevesebbet belefeccolni ebbe a hobbiba, de ez legtöbbször nemsikerül. Lehet hogy hülyeséget csináltam amikor nem banditot vettem, 420000Ft-ért már lehet venni egész pofás darabokat.
Mire a mito megint forgalom teljes jogu tagja lesz szerintem a közelébe leszek a fenti összegnek.
így hírdették mikor én vettem akkor is
meg amúgy sztem tökre mind1 mit írok oda,gyári adatot vagy akármit, ha láttad peterman teljesítménymérését akkor érted.meg aki ért hozzá az úgyis tudja mit várjon egy ilyen mocitól,aki meg nem az...
ha veszek egy evot ami 50esként volt használva de megvan a törzskönyve mennyi pénz hogy arra rendszámot kapjak és rendesen forgalomban legyen?
előre köszi a segitséget mindenkinek
ja és fontos lenne
SZal nemrég vettem a Prima-mat, és tegnap elkezdett egy olyat csinálni, hogy úgy 3.-tól felfelé ha csőgázt húzok, akkor elkezd 1 olyat csinálni, mintha hirtelen visszaengedném a gázkart....vagy mintha nem kapna benyát, és aztán ha visszaváltok akkor ugyanezt csinálja, csak 3-ból 2x le is fullad, hiába van behúzva közben a kuplung, ezen kívül az alapjáratom mindig változik...néha nincs egyáltalán, néha olyan ezer körül van ( gondolom az a jó) és néha meg 3 ezerig megy fel! Én karbi tisztitásra gondoltam,, vagy gáz bovden szórakozna velem? Remélem tudtok segíteni! Jaa és ma nem néztem bele teljesen, de szerintem a karbiból hiányzik a benzin-levegő csavar is...de ezt megnézemm majd holnap, addigra remélem írtok. THX előre is!
milyen matrica van a mitodon?
például örülnék ha nem a tölem szedett képpel hirdetnél rx supermoto szettet...
ez a mito blokk meg egy nem gyári dugós fokolt hengerü,kit-es gyujtásos ganyé,de ha ilyened van polcon én magam veszem meg.
kopletblokk,gyujtás,karbi,powerelektronika,fesz
abályzó.gyujtáskapcsoló,
foritott telo,hátsó teló,tank,farok idom,váz,lengövilla,müszerfall,
kormány kacsolok,stb
érd:705377495
Próbálok minnél kevesebbet belefeccolni ebbe a hobbiba, de ez legtöbbször nemsikerül. Lehet hogy hülyeséget csináltam amikor nem banditot vettem, 420000Ft-ért már lehet venni egész pofás darabokat.
Mire a mito megint forgalom teljes jogu tagja lesz szerintem a közelébe leszek a fenti összegnek.
akkor nekem csak 125ös papírokkal kel moci!
ha már ugy is van rá jogsim
ha nincs még rajta tehát 50esként van használva?
meg amúgy sztem tökre mind1 mit írok oda,gyári adatot vagy akármit, ha láttad peterman teljesítménymérését akkor érted.meg aki ért hozzá az úgyis tudja mit várjon egy ilyen mocitól,aki meg nem az...
SPearow, mitől 40 lovas a mitod?