Bakker ez így elég para lesz, mert nagyon gyengusz a gép power nélkül.
Meg egyébként is idegesít hogy nem jó rajta az a vacak, azt szeretem ha egybe van a gép.
Volt egy Kawasaki kmx endurom anno, azon mechanikus volt a power, úgy működött mint egy svájci óra, nem ilyen kényes vacak volt.
Megkérdeztem a jánoshalmai motorbontóban, és készségesen adnának egyet potom 40.000Ft-ért, hát majdnem elmagyaráztam a telefonba a tagnak hogy hova dugja azt az olcsó power elektronikáját.
Vinném műszakira is a lovat, már csak gummákat kellene hozzá vennem. Egy kereskedésben ajánlottak valami német márkát amiről még sose hallottam, gyenge 19.000Ft a hátsó, meg 10.000 az első gumi.
Nem tudnátok valami kevésbé pénztárcakurtító gumit ajánlani?
Telefonon próbáltad már elérni?:O Bár nem tudom, mert nagyon olcsó a gép, lehet h csak kamu vagy mittudom én... Hát 450-be lehet tudok egyett és kb 430ba eltudod hozni (ha megvan még)!
hát ha így megy tovább akk jah.. de hallod ilyen hulladék úton ha mindent odaheggesztenék is elhagynám.. már haverom se használja innen a fórumról mito neki is elege van ezekből.. úgy hidd el hogy majdnem minden hónapban szét van szedve és ami rossz vagy sanszos cserélem benne... hetente átnézem az összes csavart... de ha egy nap belenyomok 100-150km-t tuti valamit elhagyok... de most tuti nem motorozok vele egy pár hónapig estére nekikezdünk mito-val és szétszedjük darabjaira h még véletlen se menjek vele és mindent ami szr kicserélek benne ha 3hónap akk 3... lehet hogy festve is lesz.. tényleg nem tudja vki hogy idomcsavarokat honnan lehet szerezni? nagyon szeretem a sportmotorokat de bazki amíg ilyen gányok az utak lehet h valami túragépet nézek.. mert ennek így nincs értelme h minden nap leszórjak vmit idomok plexi is sínyik ezeket az utakat...
wazze tegnap hogy jártam ecsém facsiga nem elhagytam a hátsó fékbetétem és még az a poén nagyon ritkán használom a hátsó de most vmiért eszembejutott mondom megmozgatom hallottam h surlódik a dugattyú meg lerendezte a tárcsám... áááááááááááááááááá és a dugattyúnak is reszeltek...
jah meg előtte pár órával a jobb oldali hátsó indexem.. áhh a tököm kivan ezzel a dudva utakkal.. én befelyeztem a mitozást egy jóidőre elegem van már hogy megyek egy kört és mindig vagy elhagyok vagy elromlik valami... inkább veszek egy ts-t
Meg egyébként is idegesít hogy nem jó rajta az a vacak, azt szeretem ha egybe van a gép.
Volt egy Kawasaki kmx endurom anno, azon mechanikus volt a power, úgy működött mint egy svájci óra, nem ilyen kényes vacak volt.
Megkérdeztem a jánoshalmai motorbontóban, és készségesen adnának egyet potom 40.000Ft-ért, hát majdnem elmagyaráztam a telefonba a tagnak hogy hova dugja azt az olcsó power elektronikáját.
Vinném műszakira is a lovat, már csak gummákat kellene hozzá vennem. Egy kereskedésben ajánlottak valami német márkát amiről még sose hallottam, gyenge 19.000Ft a hátsó, meg 10.000 az első gumi.
Nem tudnátok valami kevésbé pénztárcakurtító gumit ajánlani?
Szükségem lenne power elektronikára a mitomhoz. Ha van esetleg itt valakinek eladó akkor megvásárolnám ha nem túl drágáért adja.
A segítséget előre is köszi.
Kicsit el van szállva a gyerek
Remélem a többi alkatrész eredeti
jah meg előtte pár órával a jobb oldali hátsó indexem.. áhh a tököm kivan ezzel a dudva utakkal.. én befelyeztem a mitozást egy jóidőre elegem van már hogy megyek egy kört és mindig vagy elhagyok vagy elromlik valami... inkább veszek egy ts-t
Van 5let, hogy mit csináljak, vagy jó így?
Vegyek másik csonkot?
Köszi a segítséget!