apropó, van itt nálunk vásárhelyen egy piros evo, nemrég óta lehet meg a srácnak. ilyen kis takonypóc gyerek, csak úgy lobog a motoron rövidgatya pólóban (az idiótája) :))) Viszont kurva szép hangja van az evonak a karbon dobbal... bár az enyémnek meg mégszebb :D
na a lényeg, nem innen valaki?
általános szabályként el lehetne mondani, hogy ugyebár minél több levegőt enged át, annál több koszt is. Nem kevés embertől hallottam hogy nem árt vigyázni a sportlégszűrőkkel, mert hamarabb megnyúvad tőlük a motor! Én speciel úgy vagyok vele, hogy a gyári airboxot elég rendesen megtervezték, jó az ott ahogy van! Nálam négyezrenként van takarítva a gyári légszűrő, és épp elég szutykos ez így is, nem akarom hogy ennek a fele a motorban kössön ki! tényleges tapasztalatom nincs sportlégszűrővel!
csá
Tyt tudok motorozni ezzel nincs baj
nem mostanság akarom bőviteni a végét,majd idővel
de ha ennyire képbe vagy segithetnél kicsit h 1 polini levegőszűrő nem öli meg a motort és nem csökkenti a teljesitményt? (ezt hallottam)
az adatlapomat kitöltöttem csak neked
jaja jól írja mito
kunhegyesen vettem Bibok Tomié volt...
eléggé le volt ölve nálla már a motorja
na a lényeg, nem innen valaki?
Tyt tudok motorozni ezzel nincs baj
nem mostanság akarom bőviteni a végét,majd idővel
de ha ennyire képbe vagy segithetnél kicsit h 1 polini levegőszűrő nem öli meg a motort és nem csökkenti a teljesitményt? (ezt hallottam)
az adatlapomat kitöltöttem csak neked
nem fogsz lemaradni róla, benne lesz az újságokban :DDD
lesz majd vidi... valamikó" :D :D :D
ja meg töltsd ki az adatlapod!
mit csináljak a mito-mal h több legyen a vége?
tuning levegőszürő? dob?
PLS Valaki segítsen.
aztán várj egy kicsit hadd legyen jó.
nem egy nagy hókuszpókusz!