Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TÚL TÖLTÖTTED AZ OLAJAT :D
Hát az majd kiderül.....de amúgy le lett már csupaszítva, és ugyan nem lett felnyitva a blokk csak így kivülről szépnek látszik, meg nincs ilyen kábel toldás-foldás....! ÁÁh 2 kérdés: vettem lánc sprayt, de nemsok magyar szöveg van rajta! hogy kell használni? befújom várok 15 percet és gurulok vele 1-et? A másik: tegnap előtt volt olajcserén, váltó olaj + motor olaj...és azelőtt nem csöpögött, most viszont csöpög a kipufogó dob alján lehet látni! Ötletek? THX
HALI figy nem kell ösze heggesztve lennie csak különböző dolgokat raktak bele ami jó volt az bele rakták
Háát figy...nemtudom, de nem gány a motor! Tényleg nincs rajta ilyen összehegesztés vagy ilyesmi sz@rság! Ennek ellenére nem tudom tényleg! Amúgy olyan 95 körül van a vége , 6 ezertől elkezd húzni, vettem bele verseny olajat mert hogy ez azért elég pörgős és vigyázni akarok rá!
az viszont hogy kintről hozták az már ciki mert lehet hogy össze van szedve más motorokból :S
"Derbi bought the plans of cagviva. " ez anyit tesz hogy a derbi mebvette a cagiva terveit, ez azon az oldalon van amit beírtál!
most nézem az már nekem sincs rajta és az enyémnek is elég brutál hangja van,bár nekem rajta az arrow cső is
oks köszi
fasza a lánc
nincs benne semilyen fojtás én azzal 170-et mentem simán
Egyébként külföldről lett behozva...szal nemtudom megtudakolni hogy s mit csináltak vele....
Az lesz! Csak még enyémen is rendbe kell ezt-azt tenni:
- olajzás bekötése
- valszeg termosztát csere
- hűtőt most takarítom ki
Műszakilag nincs vele több gebasz,külsőleg fogom még kicsit pofozgatni.
http://www.50cc-motorcycles.co...

The mito is the predecessor of he Derbi GPR, Derbi bought the plans of cagviva. The Cagiva 50cc is still in production.



Amúgy a motorban a felnyitható idomon belül rajta van a gyári felirat hogy MITO, és ottvannak rajta a motor adatai is, csak halványan látszik, mert átfestették, így a festése nem a gyári piros, hanem kék!

Szóval én ezért is gondoltam, na meg persze Mito-ként is volt feladva a hirdetésben.....de tényleg nem tudom!
vedd le azt a csőrt
Fogalmam sincs,de asszem a 28-as karbi van rajta,nem 34-es.
Nekem meg pöcs hangja van,gyári szűrő,nincs karbondob hanem a sima egyszerű,de 83 km mentem úgy,h 7 liter volt a tankban és még mindig kurva sok van benne,de konkrét adatot nem tudok
Kíváncsi vagyok majd mennyire nő a fogyasztás más dobbal meg szűrővel.
az én vasam egy benzintemető!Neked mekkora fúvóka van a vasadban?
no!Akkor nekem pont az a lehajló rész hiányzik!
Ez nem az enyém,de a kép baloldalán kezdődő lefelé hajló kis szarra értettem
hol van neked kacsacsőr?
Hang az nekem nagyon hiányzik,de majd megcsinálom,mert ez így nem állapot
Akkor az lehet nem az,mert nekem egy nagy zárt doboz egy kis kacsacsőr szívórésszel.
Sportszűrőt nem akarok rá tenni,lehet majd leszedem a tetejét az eredeti betétet meg rögzítem
pass.
nem értek hozzá!A tank alatt van valami nyitott légszürőszerüség azt tudom!Viszont mikor a múlt hétvégén úgy hallottam a saját motorom hangját,hogy nem én mentem vele....Hááát vazzeg....gecijó hangja van
Scoe! Neked gyári a légszűrőd? Mondtad,hogy naon vad szívóhangja van,rajta van még pl az a kis szívócső?
Nemtudom ,Geri megnézte és azt mondta,hogy jó kis mocc!
vannak apró hibák (karbi hangolás-geci nagy fúvóka volt benn! Első telószimering csere .)
Igazából semmi gondom vele csak rohadt kényelmetlen az Aprilia után!Viszont a hangja.....