www.cagiva-supercity.com
itt néz körül az oldalon belül a fiche technique menü alatt....
mito 1-2 freccia,supercity,evo ezekhez van robbantott ábra mindent megtalálni!
Az a szaggatott rajzzal jelzet alkatrész hiánya nem nagy gond ugye? Én nélküle jártam kb 400km-t.
Amugy cagiva 125-ös blokk szerelési képeket honnan található?
Bocs benéztem, az alatta lévő kapcsolja a fokozatokat, ennek a szerepe az hogy váltáskor nem engedi továbbforogni a "kapcsolótengelyt" csak 1 fokozatot./vagy minek hívják/
Üdv mindenkinek!
Lenne egy röpke kérdésem,láttam egy cagiva blokkot neten(szerelési képek között)és ezt véltem felfedezni,az enyémben a szagatottal bejelölt rész nincs benne,az mekkora probléma?
Másik kérdésem 7 sebességes önindítós blokkba belehet építeni a berúgó részt mindenféle átalakítás nélkül?(cagiva elephant berúgóját?)
köszönöm a vlaszokat!
Sziasztok! nincs valakinek valami leírása c12R gyújtáshoz mert nemtudom hogy miért nincs szikra a vason? Ha valaki tud az küldje el kisjando@freemail.hu
ja szedd szét tisztítsd ki minden zegzugát,kártevés nélkül,nézd meg a tűszelepet van e a végén(?) gumi,olyannak kell lennie mint a másik karburátorban,vagy nincs egyáltalán,olyan is lehet.
Nehogy elhajlítsd az úszót és elbaxkuráld a benzinszintet nagyon vigyázz az úszó helyzetére amikor leveszed.
Én is a dellorto oldaláról tanulgattam mi micsoda rajta :)
ha minden tiszta rakd össze és próbáld ki,az hogy folyik a benzin a karbiból az nem karbi beállítás kérdése elvileg,ne tekerj el rajta semmit,össze tudod vetni az úszó helyzetét a másikkal ami normális
Ini:
azértcsak tekerd körbe a gumikat,engem nagyon megszivatott a repedés ami alapesetben nem túnt veszélyesnek,biz fordulat után nyilt csak ki nagyonpicit
Sziasztok. olyan kérdésem lenne hogy cagiva super cityhez első idomot nem tudtok vagy cagiva W8 idomot? Ha valakinek van eladó vagy tud ilyet az szóljon mert érdekelne.Vagy valaki nemtud valami bontót? Meg még olyan kérdésem lenne hogy cagiva super cityhez kuplunglamellát hol kapok?
Segítsetek
először szedd szét ízekre takarítsd ki fújasd ki minden zugát
szellőzőket is meg kell nézni mert ha eldugulnak folyik a benzin
utánna tűszelep jól zár-e
majd jöhet az úszószint
Piszkálnom mindenképpen kell, mert a bal oldali karbiból alul dől a benzin, ha kinyitom a csapot és így nemtom használni. A benzinszintet hogy állítom? Az alapjáratot gondolom egy csavarral valahol az oldalán. A karbi típust amúgy a manuálban lévő típusszám alapján találtam a Dellorto oldalán. Nagyon jó oldal, elég részletesen le van rajzolva minden. Kár, h nem értek hozzá. :D a szívócsonk meg ja, elég gáz. A bilincs előtt van megrepedve kicsit keresztirányban. Nemtom, h lyukas-e, de biztosan az lesz.
szívótorkon repedés van, de nem lyukas még,
szélvédőragasztóval terveztem bekenegetni és valami szövettel megerősíteni
amúgy kitűnő a gép, 2500-3000 től már frankón veszi a fordulatot, csak van benne előtte egy "lyuk"
gondolom hirtelen gázadásra elszegényedik a levegő
ha kint van a szivató akkor nem érződik (hidegen), csak furcsa hogy a nagyobb fúvóka sem oldotta meg a problémát, sőt az eredetileg kisebbel ment inkább jobban
így olyan 4 litert eszik 90es tempónál
70esnél 3,7 lett eddig ez a minimum fogyasztás
szóval nagyon elszegényítve sincs
valahol hallottam olyat hogy lukas volt az úszó és szépen belefolyt a benzin ami ugye megváltoztatta a benzinszintet,ez ám a szopó hiba mert alapból minden beállítás jónak néz ki csak benzinnel együtt jön elő a hiba
józan paraszti ésszel szét lehet mindent szedni,az úszóra nagyon figyelj nehogy elhajlítsd 1mm-t se amikor kiveszed a tengelyét,eléggé hajlékony az egész
A képeiden én nem ilyet látok de a képek elég kicsik,azt tudom hogy a 750-es ilyen fejű elefantnak már pillangószelepes van,ebből gondoltam hogy ezek az "újabb" (1-2 évvel)elefantok ezeknek másféle van,a légszűrője is a 750-es 2 lámpásnak lapos,míg nekem hengeres.
Én amondó vagyok hogy csak akkor állítsd el a karburátort ha valami gondod van a motorral,simán tisztítsd ki belül,fújd ki biciklipumpával a fúvúkákat(eszedbe ne jusson tűvel belefeszülni),a kis szűrőt az oldalán vedd ki azt is fújd ki,a szivatót nézd meg nincs e megemelve,kilazítva,az is zárjon rendesen,a másikon csak 1 kar van ha jóltudom,tekerd körbe fekete szigetelőszalaggal a gumi karbi csonkokat ha repedezettek
én vákummérővel megnéztem mind a 2 karburátort,nekem egyformák voltak,ezért a csavarokat az olalán is egyformára állítottam
sőt fent a shubertolattyú tetején is teljesen egyformára állítottam a két tolattyú mozgását a bovdennél,gázhúzás után ugyanakkor kattannak le az alsó pontjukra(alapjárat csavar csonkjára)
a yamaha Rd-nél volt egy kitekerhető nézőkecsavar,itt füleltem és mértem a bovdent
Viszont ha nem egyformán kopott a 2 karburátor akkor asszem lehet illetve kell szándékosan a beállításukban eltérés,hogy melyik mennyire engedi át a levegőt azt vákummérővel lehet megmérni,benne van a kézikönyvben a metódus hogyan
De ne nyúlj hozzájuk ha látod hogy teljesen egyformán(egyforma csavar fordulatok) vannak beállítva ,nemhinném hogy piszkálta volna őket bárki is,sajnos az enyém el volt tekerve
Sziasztok. olyan kérdésem lenne hogy cagiva super cityhez első idomot nemtudtok vagy cagiva W8 idomot? Ha valakinek van eladó vagy tud ilyet az szóljon mert érdekelne.
itt néz körül az oldalon belül a fiche technique menü alatt....
mito 1-2 freccia,supercity,evo ezekhez van robbantott ábra mindent megtalálni!