Polar, kicsit kifejthetnéd, hogy pontosan mit is hogy is, mert nem vágom, hogy a karbinál mit hogy kell. :) Szóval hogy állítom a benzin szintet, meg alapjáratot, meg ilyenek. Konkrétan mit kell csavarni, meg merre. Szétszedjem? ne szedjem? Ha szétszedem, vajon össze birom rakni? Talán igen, talán nem, és ha mégis? :DD Elméletileg nekem ilyen karbinak kellene lenni a paripán. Kettő ;)
benzincsap kitakarítva folyik a benzin rendesen
tanksapkában átfúrtam a szellőző furatot nagyobbra kicseréltem minden csövet kitakarítottam
benzin jól folyik a tűszelepnél mert ha bedugom a szellőzőket folyik orrán-száján
úszószintet is már addig állítgattam amíg már a túlfolyón is folyt
a gyorsítóspriccli kitűnő majd 2 méterre spiccent
eredetileg 115ös fúvóka volt benne felvittem 150ig de csak szarabb lett most 95össel működik
légszűrőt is nyitottam, eltömtem, szintúgy a kipufogóval is trükköztem
szóval minden praktikát kipróbáltam
ami esetleg még hiba lehet hogy ezen 32es karbi van egy ismerősén meg 34es de ez sem hinném hogy ezt tenné
nekem a babettánál volt ez,kipucoltam a karbit és rendben lett
vagy mivel néha még előjön de ritkán,lehetséges hogy a benzincsapom van eltömődve olyankor áttekerem más állásba,mert talán kevés a benzin a karbiban és egy erősebb gázhúzáskor már nemkap eleget ,a levegő ugye megvan mert nyit a schuber de nemtud felszippantani elég benzint.
Talán a benzinszintedet nézd meg,lehet alacsony,vagy a tűszelep nem enged be elég benzint,vagy a tanksapkád túlságosan zár és vákum alakul ki a tankban ezért nem jut le elég benzin,vagy az úszód szintje nem megfelelő
picit hülyeséget írtam hiszen tökmindegy hogy kézzel gázt húzva tartod e a schuber-tolattyút vagy az alapjárati csavar tartja
4-ed vagy 8-ad fordulatonként add neki a benzint és várj 10 másodperceket amíg reagál rá a fordulat
van akarburátoron,legalábbis az enyémen valami gyorsító szelep vagymi,egy membrán ami ha jóltudom a hírtelen gázvisszaengedésnél pumpál több benzint be hogy meglegyen a benzin megfelelő mennyisége,a csavarja pirosan megvan festve és a karbi-gyárban gyárilag beállítva,azt nemszabad elállítani.
Nálam is hasonló volt, de azért nem ilyen drasztikus. 20-30 perc után azért beállt az alapjárat, nem kellett a szivató. Ha rendben lesz a szívó oldal meglátom a karbival mi lesz.
Huh, jó játék lesz. Asszem előbb mindenképpen a szívó oldalt tesszük rendbe, hogy az stabil legyen, ne kelljen újra állítgatni az egészet. Asszem nekem pillangós a karbim, ha jól láttam. Na majd hétvégén már többet tudok. Nálad a légszűrő alatt mi van? Azt láttam, h valami szivacs réteg lenne alatta, (ami nálam hiányzik, és van egy lyuk. Onnan mi hiányzik? Meg le van törve a légszűrő felett lévő fedél is. Konkrétan nincs is, meg az alatta lévő gyűrű sincs.
nekem mindig leáll az ar350
gyors gázhúzásra mindig
2 napig szenvedtem vele különféle fúvóka átmérőkkel tűállással csavargatással
de feladtam
piros lámpánál ha túl gyorsan indulnék olyanokat horkangat hogy majd átugrok a kormányon
ha a karbi túlfolyó folyik akkor biztosan rossz a benzinszint illetve nemzár a tűszelep,nememlékszem jól de asszem egy kis gumi van a szelepcsúcson,nézd meg mind a kettőt kiderül ogy az hiányzik e.
Az egyik karbihoz fut a szivatóbovden,azt nézd meg jól nincs e folymatosan nyitva.
Karbi beállításnál attól függ melyik karbid van nekem a pillangószelep nélküli.Én úgy csináltam emlékeim szerint hogy addig adtam neki a benzint ameddig el nem értem a legmagasabb alapjáratot ami után már csökkent a fordulatszám,onnan kicsit visszavettem a benzint,és beállítottam az alapjáratot.
nememlékszem jól hogy teljesen kitekertem e az alapjárati csavart és kézzel tartottam egy bizonyos fordulaton és akkor állítottam a benzincsavart negyed vagy nyolcadfordulatonként,vagy eleve adtam neki egy bizonyos alapjáratot.
közben amint nagyon megemlkedett a benzin hatására az alapjárat akkor visszábbvettem az alapjáratot
ami még szempont közben:
gázadásnál egyből kell reagálnia nem túlzóan és szépen visszaesnie a fordulatszámnak a gáz elengedése után
ez még ami módosítja a benzin arányt,az alapjáratot majd minden esetben utána kell állítani
aztán menni kell vele pár kört és finomítani mert az alapjárat megemelkedik ha már üzemi hőfokon jár,bár a beállítást is üzemmmelegen kell végezni ,a benzin csavar tekergetése után 2-5mp múlva reagál rá a fordulat
Thx, letöltöttem. Kicsit ma szétszedtük a motort. Elég érdekes megoldások voltak. A kormánynál a felső összekötőt leszedtük, csapágy ki. Az összes csavar úgy meg volt húzva, hogy a kulcs elgörbült, mire kicsavartuk. A csapágy alig forgott, be volt száradva. Akksi is kikerült belőle, a héten feltöltöm, sztem az jó lesz, nem tűnik réginek. A hátsó kerék is talán rendben lesz, ha a szelep volt a baj. Az első gumi beton keményre volt fújva. Ami most hátra van, az a karbi. Az egyikből alul dől a benzin. Megütögettük, hátha a tű felakadt de nem lett jó. Egyenlőre azt nem szedtük le. Sztem jövő hétvégén az is lekerül, meg a tank is, belenéztem, elég rozsdás sajnos belül. A légszűrőnél volt érdekes megoldás. A légszűrő alatt egy lyuk azon meg egy festőmaszk. :) tetején semmi. A szűrő meg kuka kb. Néztem a karbikhoz vezető szívó csövet, tényleg gáz, eléggé előregedett a gumi. Szal lesz még mit rendbetenni rajta, de jó lesz. Ha karbi beállításhoz van valami help-ed az jól jönne.
Az nem egy mito blokk? Vigyázz a az erősebb mocihoz szélesebb kerék is jár gyárilag.( vagy nem?) Egyébként ha cserélni szándékozol a régi blokkal mi a terved? :)
tanksapkában átfúrtam a szellőző furatot nagyobbra kicseréltem minden csövet kitakarítottam
benzin jól folyik a tűszelepnél mert ha bedugom a szellőzőket folyik orrán-száján
úszószintet is már addig állítgattam amíg már a túlfolyón is folyt
a gyorsítóspriccli kitűnő majd 2 méterre spiccent
eredetileg 115ös fúvóka volt benne felvittem 150ig de csak szarabb lett most 95össel működik
légszűrőt is nyitottam, eltömtem, szintúgy a kipufogóval is trükköztem
szóval minden praktikát kipróbáltam
ami esetleg még hiba lehet hogy ezen 32es karbi van egy ismerősén meg 34es de ez sem hinném hogy ezt tenné
vagy mivel néha még előjön de ritkán,lehetséges hogy a benzincsapom van eltömődve olyankor áttekerem más állásba,mert talán kevés a benzin a karbiban és egy erősebb gázhúzáskor már nemkap eleget ,a levegő ugye megvan mert nyit a schuber de nemtud felszippantani elég benzint.
Talán a benzinszintedet nézd meg,lehet alacsony,vagy a tűszelep nem enged be elég benzint,vagy a tanksapkád túlságosan zár és vákum alakul ki a tankban ezért nem jut le elég benzin,vagy az úszód szintje nem megfelelő
4-ed vagy 8-ad fordulatonként add neki a benzint és várj 10 másodperceket amíg reagál rá a fordulat
van akarburátoron,legalábbis az enyémen valami gyorsító szelep vagymi,egy membrán ami ha jóltudom a hírtelen gázvisszaengedésnél pumpál több benzint be hogy meglegyen a benzin megfelelő mennyisége,a csavarja pirosan megvan festve és a karbi-gyárban gyárilag beállítva,azt nemszabad elállítani.
csak nagypapásan kell a gázt húzni 3 ezres fordulatig
utánna jól reagál
12ezres tesztpörgetés megvolt már
gyors gázhúzásra mindig
2 napig szenvedtem vele különféle fúvóka átmérőkkel tűállással csavargatással
de feladtam
piros lámpánál ha túl gyorsan indulnék olyanokat horkangat hogy majd átugrok a kormányon
Az egyik karbihoz fut a szivatóbovden,azt nézd meg jól nincs e folymatosan nyitva.
Karbi beállításnál attól függ melyik karbid van nekem a pillangószelep nélküli.Én úgy csináltam emlékeim szerint hogy addig adtam neki a benzint ameddig el nem értem a legmagasabb alapjáratot ami után már csökkent a fordulatszám,onnan kicsit visszavettem a benzint,és beállítottam az alapjáratot.
nememlékszem jól hogy teljesen kitekertem e az alapjárati csavart és kézzel tartottam egy bizonyos fordulaton és akkor állítottam a benzincsavart negyed vagy nyolcadfordulatonként,vagy eleve adtam neki egy bizonyos alapjáratot.
közben amint nagyon megemlkedett a benzin hatására az alapjárat akkor visszábbvettem az alapjáratot
ami még szempont közben:
gázadásnál egyből kell reagálnia nem túlzóan és szépen visszaesnie a fordulatszámnak a gáz elengedése után
ez még ami módosítja a benzin arányt,az alapjáratot majd minden esetben utána kell állítani
aztán menni kell vele pár kört és finomítani mert az alapjárat megemelkedik ha már üzemi hőfokon jár,bár a beállítást is üzemmmelegen kell végezni ,a benzin csavar tekergetése után 2-5mp múlva reagál rá a fordulat
Meg van még a 28 -as karbira való szívócsonkod.
2000 ft-ért vinném. Tegyél fel róla képet légyszíves.
Üdv.
Nekem Cagiva Primához kellene komplett önindító, berugókar és uj dugattyú aki tud segiteni pls irjon mert sürgős lenne.
km óra jó a gépen?
használod ezt: