Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, megnéztem és megvettem a paripát. Állat. Bár vagy 10 éve nem motoroztam, pár kilóméter alatt megszoktam a súlyát meg a fix fejidomot. (nekem az is fura volt, mert régen olyan ronda fejidomok voltak, h mindenki azzal kezdte, hogy levette) Kapott rögtön Castrol olajat. Most jönnek olyanok, hogy légszűrő, lánc takarítás, stb. Amúgy a motorja sokkal erősebb, mint gondoltam. Lentről húz konstans, és elég magas fordulatig. A motor pedig nem igazán rezonál. Gumik faszák, lánckerék szintén. A burkolat repedezett, de az kb nem érdekel. (lehet, h leszedem róla, amig meg nem szokom a motort, nehogy teljesen összetörjem) Hidegen első rúgásra indul. (pedig gyakorlatom nincs a dologban) Brembo fékek vannak rajta, úgyhogy egyenlőre még nem mertem nagyon rángatni. :) Sztem egy nagyobb hátsó fogaskereket is fog kapni, mert 140-el biztos nem fogok közlekedni terepen. A km óra spirál hiányzik, úgyhogy a km nem valós benne, bár nem hiszem hogy sokkal több lenne. Viszont így fogalmam sincs, h a vezérműszíjat/csapágyakat mikor kellene cserélni. Miből látom, ha cserés? Amúgy a blokkhoz így elsőre sztem egy darabig biztos nem kell hozzá nyúlni, sztem nem is volt még széthúzva. Ami viszont élőben más mint képen, az a motor mérete. Qrva nagy! :) 180cm vagyok, de a lában két oldalt lábujjhegyen ér csak le. De menet közben a mérete és a súlya is nagyon gyorsan megszokható és sztem ezzel a blokkal jól motorozható, stabil. ...viszont, ha arrébb kell tolni... :D Ja, nemtom a kategóriatársai milyenek, de nekem ez a motor kényelmes.
Kistarcsán a bontóban Rózsa u 1. NV motoros bt-ben vannak supercity idomok is.
majd írd le mi volt,mik a benyomások

hosszú ismertetőt irtam neked de valamit félrenyomtam s eltűnt az egész :(

lényeg kopóalkatrészeket kínkeservesen de találsz hozzá amerikából,dugó és henger csak 500 600-as pantah hoz kapható utángyártott,de eszement módon variálhatóak a henger dugó hajtókar variációk,talán az átmérők egyeznek,nememlékszem,rengetegféle löketű gép építhető, vannak rajongói oldalak ahol a pantahokhoz minden van ami kell,ami nem fontos hogy új legyen az bontóbol beszerezhető

most nincs már kedvem mégegyszer leírni azt a sok jótanácsot,csak annyit hogy én a lemerült aksis ritkán használt gépemet bármikor berúgom 2 rúgásból mert ismerem a középkorú ducati és a tipus hülységeit

amire figyelj,a vezérműszíj és vezetőcsapágyainak állapota,cserélni kell a szíjat megadott km-renként

kipufogónak az elődobját hagyd meg a v2-es gázlengéseihez van tervezve ,elég a végét lecserélni ha jobb hangot akarsz

öreg revült kábelborításokat nézd át,állítólag hírhedten rossz a minőségük,ugyanígy a karbi gumi csonkjait szintén tekerd be szigetelőszalaggal ha repedezett vagy bontóból szerezz mert a fals levegő fura dolgokat művel

felhasználói és szerelői könyv van a neten ,minden benne, 350-650 ugyanaz
Üdv!
Sürgősen kellene tanács mi tévő legyek!
Van egy cagiva super city125-ösöm,a hátsó lánckerék egész nagyon lötyögött,ma felbakoltam a motort,spanoló lelazít,anya le,tengely ki ,kerék kivesz,zeegergyűrű levesz,hézagoló lemez megkopva....:( 1 hiba... oké második hogy a felniin belül ahogy levettem az egész lánckereket gumiperselyt ki,van egy ilyen csapágyszerűség,ami rögzítve van(ilyen fészekház) 5 db imbuszfejű csavarral...bespréztem őket lazítóval,megkocogtattam is őket de 5-ből 4 sikeresen egyszerűen beletört.....:( cakum pakk letört a feje 1 menetnyire...5.ik meg szétment a feje...egyik se jött ki....Mi tévő legyek?

ha elviszem esztergályoshoz,ő kitudja fúrni nekem a csavarok bennmaradt felét úgy hogy menetet ne roncsoljon?....


Keresek többek között motoromhoz:jobb oldali hátsó szárnyat!
Cagiva Freccia-hoz tud valaki magyar nyelvű szerelési útmutatót?
helo ha valakinek van cagiva elephant 160hoz dugattyuja az azonal szoljon megveszem vagy ha valaki tudja hogy hol lehet kapni
tel 06204835773
email:peti.8904@freemail.hu
heello volna egy kérdésem
van 2 főtengelyem és az eggyikre k6 a másikra k1 van irva mi a külömbség?a k1 es jo cagiva elephant 125 be?
Köszönöm a segítséget.
Üdv.
12V os aksi kell bele és 6 A -es.
Meg tudja valaki mondani hány voltos a Cagiva Elefánt 125-ös?
Milyen akksi kell bele.
Segítséget előre is köszi.
oké kereslek telón.szia
A tel. számod nem kapcsolható,de a nevemre kattintva láthatod az elérhetőségemet.
:D És ja, valószínű az, mert Kiskőrösön van. Nem hinném, hogy tele lenne a város ilyen paripákkal. Úgy tudom a gép egyébként külföldről van. Hétvégén megyek haza megnézni. Egyenlőre a dilemma a Cagiva és egy rosszabb állapotú Suzuki Dr600 között van. Eddig csak 600-asban gondolkodtam, de kíváncsi vagyok mit tud a 350V2. Sztem kipróbálom mindkettőt, és amelyik bejön... :D
Szia!
Itt láttam:
http://www.hasznaltauto.hu/3282733_cagiva_elef
ant_1989
Azt hittem erről beszélsz, mert szépen néz ki 13000km van benne, és típusra is rendben van. Ebből a típusból nincs olyan sok, gondoltam egyről beszélünk.
ja, az A-betűs úton. én is néztem már. Bezzeg az én cagivámat ellopták még régen lezárva, az meg ott rohad csak úgy
Üdv!
Nem hiányzik valakinek egy 89-es rendszám nélküli 125-ös cagiva tamanaco? jobb oldali hátsó idom hiányzik. Kinnt áll az utcán mindenféle zár nélkül (még kormányzár sincs.) Budapesten. Rozsdás tárcsafékekkel esőtől koszosan...valaki ottfelejtette. Alvázszámát megnéztem, ha egyezik megadom a pontos helyet hátha lopott.
Hol láttad a motort? Nem nagyon értem. Neten van fent ilyen? A két motor amúgy egy havernál van, még én sem láttam őket. Amúgy az adásvételi elég ahhoz, h a tulajdonviszony rendben legyen? Rendszám meg egyéb nem kell, jogsim sincs, meg betonra se vinném. Szal csak terepre túrázni.
Keresek Cagiva Cocis-hoz benzincsapot.
A 180kg nagyjából lehet valós, pláne megtankolva. A nagytestvére (750) szárazon 188kg feltöltve 205kg. Szerintem megtankolva ennek is 180 környékére kell kijönni.
Láttam a motort, amit megnéztél, sőt mivel nekem is nagy kedvencem a modell, írtam az eladónak, mert nem szeretem a "hobby célra" dumát. A válasza annyi volt, hogy a motornak csak adásvételi szerződése van. Na, mint tudjuk az a semmi kategória.
Ha youtube-on rákeresel az ilyen típusú blokkal szerelt motorokra, hamar rájössz, hogy ez már nem az a hang, amit 50-esnek el lehet adni. Én ezért tettem le erről a motorról...
eladó cagiva mitó2 szép állapotu.

ugyanitt : mitó gyujt kapcsolo , illetve power motor
Elméletileg a motorja rendben van, naqgyon kevés kilóméter van benne (13K talán) és a külső is ezt tükrözi. A 180 Kg száraz súly lehet valós? Konkrétan én legalább is a súly miatt aggódom. A V2-es motor nem lehet amúgy rossz, sztem elég kiegyensúlyozott lehet. Igazából egy rosszabb állapotú Suzuki DR-600 és a Cagiva között kellene döntenem.
Szia!

Személyes tapasztalatom nincs, de egyszer a totalbike.hu motordokijának tették fel ugyanezt a kérdést, és olvastam a válaszát.
Ő azt mondta, hogy a Ducati blokk és az off-road motor párosítása nem volt túl népszerű: utcai motornak túlzottan terepes, terepre meg túlzottan pörgős a blokk. Emellett nem tanácsolta a motor megvételét, mert bár önmagában egy műszaki remek, de 20 év után 100000ért a sufniból kidobott példány valószínüleg nem kapott szakszerű ápolást, amit például a desmo vezérlés megkíván. Szóval biztosan szerethető motor, de nem kizárólag a vételárral kell kalkulálni a ráfordításokat, mert valszeg az első szakszerű szervízre több megy el.
Hi! Tud valaki mondani nekem véleményt/tapasztalatot Cagiva Elephant 350 (V2) motorról? Mennyiért mennek mostanában? Mennyire megbizható? Nyomaték, súly, futómű? Előre is köszi!
szia az ár megfelelő ezen a tel számon elérsz:30 36 37 801 köszi szia.
HAli!
Valakinek nincs véletlenül Cagiva freccia C12R- hez , a sztender visszajelzőhöz, csavar (ami ott lennt van a sztendernél, amiből kijön a vezeték) ?