hát én most egy 600as suzuki dr-t készítek magamnak,sokba lesz de várom bütykösgumi stb, neked van az xtén rendszám?
alkatrészeket venni hozzá gyakorlatban nem lehet,vmit mókerulni kell rá más motorról...
havernak is van csak gyújtás kéne rá de egyszerüen nincs pedig csak az kéne
xt600 az mennyei királyság a dt80 után.......
jó a dt, de csak fiataloknak és könnyűeknek
az xt kicsit nehéz de ha megszokod akkor semmi gond(60 kilós haver is simán tép vele), legalább nem akar mindig 1kerékre állni
olyan nyomatékos hogy 4.ben 2 ezres fordulaton odatépem, és kapartat 100métereken át
friss tárcsázásban 2 személlyel 3.ban 70-80al simán megy méterekre feldobálva a homokot....
most elhoztam a 350es cagivát, háát sehol sincs az xt-hez képest semmilyen téren, pedig kb egyidősek
cagiva alkatrészeket hol lehetne venni? kb fele motor nem működik......
Hali
Minden hozzáértő Freccia tulajdonosnak a véleményét szeretném
kérni.Vizpumpa szimeringet cseréltem a motoron és most nem tudom hogy jól raktam e össze a fogaskerekeket tehát a főtengelyét + a kuplungkosár alatt lévő fogaskerekeket vagyis a kiegyenlitőt ös a melette lévőt amint összerektam csúny csörgés jön a fogaskerekektől ha meghalgatom.
Le tudná valaki irni hogyan is rakjam össze a jeleket és csinálhatja e ez a csörgést? Azelőtt a motor szép csendes volt.
Főtengelycsapágyak,tügörgők minden OK tehát nem a hajtókar csörög.
Kérlek aki tud segitsen.
Köszi mindenkinek.
Pisti
mail: curi@minet.sk
Tiszteletem Minden Cagvia tulajdonosnak.
Arról érdeklődnék hogy a Cagiva Super City jó gép e?.
Sok -e a meghibásodás?
Esetleg valakinek van eladó 125 ös Super City je aminek a blokkja nem volt szétszedve még ?.
Vag yolyan amibe csak dugo kell.
Ijen gépek érdekelnének.
:msn:: somebodytodme@citromail.hu
Keresek cagiva elephant 125 blokkot, henger, dugó, gyűrű, karbi nélkűl, berugókar, váltókar sem kell! Gyújtás, illetve kuplung nélküli blokk is érdekel!
Vagy esetleg komplett blokkot!
Ha valakinek van ilyen blokkja, akkor kérem írjon, csak e-mail, forumon nem sűrűn vagyok! cím: crisler@citromail.hu
nem sokat használtam még.......
külsőre romos, motorikusan jó
elektromos részét újra kell húznom, spirálokat bowdeneket cserélni, meg műanyagrészeket lefújni valamivel
20éves vas de még bontatlan blokk, remélem ilyen is marad egy darabig......
amúgy szerintem a korabeli japán gépek kiforrottabbak
egyszer huzattam ki az 500 km után, aztán ennyi, egyébként 300km 50el köv 100as 60al, azutáni 75-tel aztán kihuzattam, szal sztem nem járattam be szarul de mind1, mert volt itthon 1 kompletten alkatrésznek, abbol kivetem, ugyh ingyen volt.
alkatrészeket venni hozzá gyakorlatban nem lehet,vmit mókerulni kell rá más motorról...
havernak is van csak gyújtás kéne rá de egyszerüen nincs pedig csak az kéne