Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnálom, de ez nem egy Tamanaco tankja. Első ránézésre a Super Citynek lehet ilyen tartálya. A tamanaconak nem középen van a tanksapka, hanem jobbra, és van benne benzinszint érzékelő is.
De köszi a képet.
Hali! Azt szeretném kérdezni h mi a véleményetek a cagiva super cityeől, meg h tud- e valaki rendszámosat nem olyan drága pézé kb: 250 körül?
itt vannak a képek remélem ugyan az a tank mint ez.
engem érdekelne egy karbi+airbox ár és tipus. ha tudsz akkor küldj képet roluk a gaborh@citromail.com.
persze occsóért add mert válság van.
Cagiva Freccia bontott cuccok valakinek?egy komplett motor szétszedve,egyben nagyon olcsón eladó!
Naa még mindig keresek freccia indexbúrát de már csak jobb oldalit,ha valaki tudna azt köszönöm.
Ha dobsz egy email címet meg egy tipust hogy melyikhez kell akkor küldök servicemanualt
Holnap teszek fel neked képet amúgy tökéletes a tank.
Köszi Király.
Rendes vagy, reméllem találók cuccot a talicskához.
Üdv, adok 2 e-mail cimet, nekik szokott lenni bontott Cagiva:
cma@cma-motor.hu
vargaszabolcs@net.info.hu
nekik irj, hátha szerencséd lesz
Sziasztok!
Segitsetek nekem, Cagiva T4 350-hez kellene néhány alkatrész.
pl.:hátsó fék bovden, fékkar stb. Ha tudtok valahol bontót vagy bárkit aki ebben utazik, írjátok meg légyszives.
köszönöm!
A Cagiva Prima és Prima R az idomra pont ugyanaz, meg blokkra is nem csak az R szérián nagyobb a karbi , meg sima Cagivanak jobb oldalon van a lánc R-nek meg bal oldalon, jol tudom
köszi megnézem..
A tankról tudsz feltenni képet? Az a része érdekel, ahol benzincsap belemegy. Itt szokott repedni. Ha itt hibátlan, akkor érdekel. Köszi!
Sziasztok!
Ötleteket várok a következő probléma megoldására: a motorom nem akar kiforogni. Egy Tamanacoról van szó, ami a power nyitás után, rövid nekiiramodás után 7500-nál nem forog többet. Nem köhög, nem fullad, egyszerűen az említett fordulaton megáll a nutató és se lejtőn, se alacsony fokozatban nem megy tovább. Elváltva a fokozatot ismét erőre kap és a következő fokozatot is kiforgatja 7500ig.
Karburátor dúsítás-szegényítésre nem reagál, légszűrő tiszta, henger szapágyak csendesek, dugó-hüvely tökéletes állípotú.
Gyújtásra gyanakszom, alaplap frissen cserélve, de nem hozott eredményt, időzítés gyári értéken, Champion N2C gyertya van benne, de más típusokkal is éppen ilyen. Úgy írnám le a folyamatot, mintha a gyújtási pont rossz irányba mozdulna el a fordulat emelkedésével.
Egyébként a motor kötzepes fordulaton kimondottan virgonc, 2-3000-től húz, tökéletesen indul.
Volt már hasonló tapasztalata valakinek?
Egy havernak a kawája produkát nagyon hasonlót. Neki a szelepek felújítása hozott eredményt.
Üdv!

Én nemrég szedtem szét meg raktam össze az elefantomat a blokkjuk azt hiszem hasonló. Szerintem csak a vízpumpánál folyhat át, nézd meg a tömítését. Bármelyik csapágyboltban vehetsz O gyürűt. Szedd le mind a 2 oldalon a deklit, mert a vízpumpa lapátja egy tengelyen van ami a kuplung oldaláról kapja a hajtást. / a lapátokat le is lehet tekerni sima jobbmenetes /
Hali
Problémáim akadtak a motor Cagiva Freccia és most hogy átnéztem a motort hát észtevettem hogy a hűtőfolydék összefoly a seb olajjal
tehát a motorból emulziót engedtem ki.
Kérnék minden hozzáértőt hol lehet a hiba vagy akár esetleges szerelési útmutatót is. Valaki azt mondta nekem hogy a vizpumpa
szimering és O -Gyűrű tömitését nézzem meg.
Kérem aki tud segitsen.
Előre is köszönöm.
Cagiva Freccia indexbúrák kaphatók a Intalmondónál .
Én ott vettem.
Szombattól én is Cagivás lettem egy Cagiva Blues személyében
aki tud Freccia első indexbúrát mindkettőt köszönöm.
parazs74@gmail.com.
Cagiva alkatrészek eladok! minden idom megvan, a blokk elméletileg lefoglalva. ha nem, akkor az is elado.
prima a mito-ra hasonlít, az sportos
a prima és a supercity csak motorikusan ugyan az, vagy idomokra is?