Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg azért nem rr-el pályázom,mert zabálja jobban a gumit,kurvasok pénz és ugyérzem,hogyha eltöltök még1 szezont a miton akkor kurvasokat tudok tanulni,és lesz talán értelme elindulni magasabb kategóriában.amúgy igazából ssp400ra pályáznék,de most nincs pénzem csinálni magamnak egy ssp400-ra való gépet-
cső,hát ez így hosszú,mondjuk nem bonyolult:)
nincs msn-ed?ott elmondanék mindent.,
cső
hi szivató a legkeményebb gerimitoján amugy azért nem rr-el volt. mert 125-ős kupára neveztünk be
Hi! Mitogeri, légysz mailba ird meg hogy mit és hogyan/mennyire változtattál a 2es MITOdon hogy pályagép legyen!? (gondlok itt a burkolatokra, futomü, motor, elektronika, kapcsolok, gumik, stb... minden amihez hozzányultál hogy pályán hajtsd) Meg mégegy hogy milyen magas vagy? Nem kicsi (kényelmetlen) pályázni testileg a MITO? Miért nem az RRel pályázol!? Jah meg még annyi hogy mennyibe fájt neked ez a pályázásra átalakitás a miton!?
fhoksz@freemail.hu a mailom

sry hogy ideirok de nem találtam a mail cimed!

köszi elöre is a választ!
helló érdeklődnék hogy valakinek nincs egy c12 re elsőő sárvédője??
és még egy power szwelep vezérlőő tekecs is kéne ha vna valkinek előre is köszi
!!
csáá
Basszus mik vannak itt??
Szétszeditek egymást szezon végére?
valaki nem tudd km óra spirált cagiva primáhozz?????????
Köszönöm!Örülök,hogy tetszik.:)Remélem sikerül télen finomítani,hogy még szebb legyen...
jaja szép a mitod duki nice
Szerintem is kb:-))) Van MSN-ed?
Nagyon jól megy,bár nem tudok nagyon viszonyítani...nyár vége felé elég sokat motoroztam együtt egy CB-250-es csajszival,az a motor egy picit jobban megy,nem sokkal,de jobban...beleraktam több,mint 6000 km-t,semmi bajom nem volt vele,ami cserés lett:gyertya,km-és fordulatszám spirál,két hátsó izzó,üres visszajelző izzó a műszerfalon,hátsó féklámpakapcsoló...egyszer kellett hegeszttetni a kipufogót a lábtartó alatti rögzítésnél...és pár hete az akksi adta meg magát...szóval semmi panasz...szerintem ez így nagyjából normális.
ez így félreérthető, hogy bejön..... ki jönnek az adatok, látni mindent!!!
Nekem bejön jól az adatlapod!!!:-) Amúgy jól megy Mito? MInden ok vele?
:)Nem,Tatán van a moci,sajnos,csak hétvégente járok haza,szóval alig látom...a fényezést az előző tulaj csináltatta,ha lesz pénzem télen,akkor egy-két helyen módosítva lesz...a felniket szeretném másra és a hátulját,hogy még "olaszosabb" legyen...ja és bocsika a névjegyem miatt,rajta vagyok a témán,csak valamiért nem jeleníti meg az adatokat...
Csáááá emlékszem Rád:-)))) Nem baj, hogy megemlíteted, asszem a legtöbben itt tudnak róla.-)))
Szép a Mitod, gyönyörű, Pesten vagy Vele??? Megnézném élőben, állatira tetszik,,, Te fényeztetted???
GRATULÁLOK A MOTORHOZ!!!
Sziasztok Cagiva-sok!!!Andris vagyok,egy Mito 2 boldog tulajdonosa...május óta.Folyamatosan követtem a fórum eseményeit,gondoltam ideje bemutatkoznom.Külön üdvözlöm Schreiber Csabit,szerintem emlékszel rám:a tatai rendőrökkel kapcsolatos élményed után beszélgettünk egy picit...bocs,hogy említem a dolgot,de így biztosan beugrik.:):)-a továbbtanulás miatt felkerültem Budapestre,múlt héten láttalak menni és végülis ez ösztönzött,hogy végre regisztráljak.A Komárom-Esztergom megyeieknek,Dákinak és Marcinak is üdv!
0620/662-9785
Ha valakinek kell én adok mondjuk 300ft/db-ért. Ekta olyan a feje a csavarnak mint a gyári. Vagy felárért méretre is vágom.

Nektek is jó mert nem 900ft/db, én meg beszerzerm annyiért amennyiért.
Akkor EVO-hoz 1800/db
én akartam venni rs-hez és 900 ft/darab csavar.. szal nagyon nem éri meg...
Srácok!Evohoz lehet gyári csavarszettet venni?
Ezen sokat gondolkoztál bazdmeg?:-DDDDD
így elég félreérthető. vázát veszel nem vázat.
nemhiszem, hogy lemegyek, sőtt biztos, most veszek vázat,,,,,