Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ya meg régebben írtam egy emailt a ducatisoknak és ők is azt írták hogy a valaha gyártott legjobb 125-ös motor és a primitív fojtások eltávolítása után 36 LE-s lesz
Kapna egy 999 es formát esetleg egy ülés alatti kipuf kivezetést digit műszerfallal
Szerintem a MITO külsejéhez kár lenne hozzányúlni!!
Így jó ahogy van!
Most olvastam a 2006-os rs 125-st de szerintem a mito szebb viszont az rs úgy néz ki mint a derbi gpr (szerintem) ........... kiváncsi lennék hogy a mitot mikor változtatják meg külsőre......
DennyM, írtam egy cagivás kereskedésnek és ott azt mondták vagyis írták vissza hogy kb 3 órás munkával 30 LE-sé tehető a motor....... szerintem ez kevés nem?? én is 36-ot olvastam mindenhol
Szóval gyakorlatilag semmi sem változott, kivéve ezek szerint a fokozatok számát, meg persze ebből kifolyólag más áttétel értékei vannak. Kiváncsi lennék milyen 6-os váltóval. De annyit még hozzátennék, hogy itt a folytott teljesítmény adat szerepelt, mert szabadon a szerkezet névleges teljesítménye keréken mérve 36LE (27kW) maxon pörögve.
Helló! Itt vannak az új MITO adatai:

- Hengerűrtartalom 125cm3
- Furat x löket 56 x 50.6 mm
- Sürítési viszony 7.4:1
- Teljesítmény 15 LE / 8500 ford./perc
- Nyomaték 12 Nm / 7000 ford./perc
- Végsebesség 127 km/h
- Motor 1 hengeres 2 ütemű
- Váltó 6 sebességes
- Tengelykapcsoló Több tárcsás, olajban fürdő
- Hajtás Lánc
- Ülésmagasság 760 mm
- Hasmagasság 150 mm
- Teljes hossz 1980 mm
- Teljes szélesség 760 mm
- Teljes magasság 1100 mm
- Utánfutás 98 mm
- Tengelytáv 1375 mm
- Első futómű Fölfordított Marzocchi villa, átmérő 40 mm, rugóút 120 mm
- Hátső futómű Állítható Sach lengéscsillapító
- Első fék Úszóágyazású tárcsa, átmérő 320 mm, 4 dugattyús Brembo
- Hátsó fék Tárcsaátmérő 230 mm, 1 dugattyús Brembo
- Gumi elöl Michelin Pilot Sport/ TX 15 110/70 ZR17"
- Gumi hátul Michelin Pilot Sport/ TX 25 150/60 ZR17"
- Indítása Önindító
- Saját tömeg 129 kg
- Tank 14 l
- Hűtés: Víz
Hello!
Valaki meg tudja mondani hogy milyen hosszú a mito az első kerék elejétől a hátsó kerék végéig? Köszi
Üdv
az a henger állapotától függ ha elég nagy válla van már vagy mély karcok vannak benne akkor kell.kivétel ha nikasilos.

százhalombattán lakok.
mostanában nem járok már a reptérre. sajna ilyen időben nem repkednek.
Ja és hengert minden dugócserénél kell fúrni, vagy elég hónolni?
Éssss... esetleg ilyet tudnál nekem szerezni? Hol lax?
ezek a kis 2 személyes magán repcsik műkszenek ilyennel. 105ös oktánszámú
és ugyanolyan halványkék szine van mint a fagyállónak, meg a régi pepsinek.
tököl szoktam néha melozni a reptéren és akkor szoktam hozni egy pár lityót. még úgy is jó ha sima 95-ös hoz kevered mert akkor is ki tudsz hozni egy 100 as oktánszámot.
mert kibaszott magas hőfokot állít elő és leolvad tőle a dugó.
Mi az a reppbenzin
én 105 ös reppbenzinel járok a simoval azon kivül hogy évente leolvad a dugó semmi baja
most az az évi 4-5 e ft az meg nem sok ahoz képest amit kap
Most olvastam hogy az új MITO 6 gangos, mert nyomatékosabb így mint elődje ami 7 gangos volt...........
Sőtt néha kap a simson egykis koktélt is!
Hozzávalók:
8 lityó 40-es keverék
1 kupak zöld fimol
8 lityó-hoz kellő ólompótló

és már repűl is!
Jaj nem lennének ott problémák!
A simom is keverékkel megy még sincs baja már 1,5 éve
és neha megyekvele huzamosabban 40 km-ert is!
Háj!
Az olaj nem nehezebb mint a benzin. Amúgy meg teljesen elkeveredik benne. Úgyhogy közúton is nyugodtan lehet így menni.
Csá
Meg pályán ugy lötykölödik a tankba a benzin és ugye az olaj nehezebb mint a benzin és leül az aljára de mivel folyamatosan lötykölödik ez így nem valósul meg.
Utcán vagy egy lightos tura alkalmával lehet hogy problémák lennének
persze hogy nem
De ha csak közúton tehát nem pályás használatra van akkor jó a sima olajzás is nem kell mellé önteni plusz olajat nem?
a különolajozás azt jelenti, hogy van külön olajtartály amiből a motor szépen menetközben bekeveri magának a keveréket. hátránya, hogy mindig ugyanaz a keverési arány, de egyébként karbin lehet állítani hogy mennyit tegyen hozzá. bár tény hogy az a legpontosabb ha az ember kiiktatja a dolgot, és a benzinhez mindig hozzáönti az olajat... dehát én például személy szerint nem akarom sétáltatni az olajat vmi mérőpohárban, hogy minden egyes tankoláskor hozzáönthessem a benzinhez.. deha pályáznék sűrűn akkor én is ezt tenném
Az én mitom ba 35 mm es mikuni karbi van és sztem untig elég.
Sztem felesleges kiiktatni ha csak nem pályára mész vele.
A Motorfékről meg annyit hogy a Mátrából nem motorfékkel kell lejönni deh amugy sztem simán lehet elvenni a gázt sebességbe nem kell ahoz kuplungolni meg gázfröccsöket adni.
benzinhez olajat keversz h a blokk kapjon olajat én rx-embe is van különolajzás,ki is van iktatva,mert azt mondják h ugy keveset kap...1:40-50es keveréket használok...
Helló!

Különolajzás???......... Én ezt annyira nem vágom szal valaki leírhatná hogy ez mit takar. Én azt hittem hogy ez is mint más 2T -nél van egy keverési arány 1:50 vagy 1:33 vagy 1:30 :D nem tom, és a benzin mellé kell önteni. Vagy itt arra kell gondolni ennél a különolajzásnál mint a 4T-nél vagy ........ szal ezt nem vágom.