Hali minden motorosnak!..lenne pár fontos kérdésem 1: van egy 2002es mitom és nincs rendszámosítva de megvan minden papír..mennyibe fájna nekem ha le akarnám rendszámosítani ??? 2:el szeretném adni de nem tom mennyit ér mostanában egy 2002es fekete gyári állapotú(4230km) ??? előre is köszi
Az öcsémnek Mito-ja nekem Planetom van valóban végre az Övé jobb, kinézetre az Övé jobb, de a városban az Enyém viszi a pálmát fordulékonyabb, stabilabb.
jah tényleg kihalt... szomorkodunk a szutyok idő miatt
Jamal amúgy megvan már a mito??
adalékolaj: Motul, Agip, Castrol és ezekből ugye a sport/verseny 2T olajat kell választani és persze Full Syntetic. nemhiszem, hogy bármi gond lenne velük. márha nem vmi "olcsó gazdaságos" olajat veszel :)
Sztem végsebre biztos, hogy a mito többet produkál, mert ott több a szélvédelem, és a múgy is két külön "műfaj"!
A mito sportmoci
míg
A planet nakedbike
Egy biztos, mindkettőben uaz a motor van! (ha jol tudom)
ezt nem tudja senki megmondani, szerény véleményem hogy még évek kellenek hogy magyarország eljusson az unios szintre.
de ha be vezetik a rendszám kötelese smkp-t, akkor be kell hogy vezessék azt is hogy a B kat. vezethető a 125-ös is.
Mondom, Bemész a Szentendrei uton a Shox hoz és azzal szembe van egy Eredtiségvizsgáló.
Bekopogsz és elmondanak mindent.
Ha a tied a motor tehát nem most vetted akkor 30rongy a papirok intézése+ forgalmi megint 4E kb ennyi deh lehet hogy még van vmi aproság, deh sztem 40 ből meguszod.
akkor + baszhatod!, nézz olyat ami rendszámos.
ha nincs vámpapír akkor nem tudod rendszámozni, én is ebben a cipőben jártam, nyáron.
vagy olyat keress aki ezzel foglalkozik hogy kintről hozza a motort és hoz be neked olyat ami kell és le rendszámozza, vagy eleve rendszámosat keress.
hát enyit tudtam, kérdezz ha tudoksegítek.
Köszi, de ez egy magyar motor, a motor.hu-n találtam és én nem szeretnék mindenhol negyvennel cammogni, mikor már fizettem a jogsiért. Talán kezd kicsit bosszantó lenni hogy a 25-ösök nagy része 50-es papírral van.
hát először is ott kezdődik hogy 96-nál régebbi motort eleve nem lehetrendszámoztatni.
amúgy ha fiatalabb a gép akkor kell hozzá a vámpapir amivel behozták a motort, a kinti forgalmi.Na ez az alap.
innentől kezdve ha magánemberként csinálod, kibaszott hoszú és időigényes dolog lesz.
jobban jártok ha kereste vmi kereskedést ami foglalkozik ilyenekkel.
RMC- csinál ilyet azt tom.
de ha vkit részletesen érdekek akkor előkeresem, mert vmelyik motorrevüveb irták már.
Tudom hogy már kérdeztem, de mennyibe kerülne levizsgáztatni egy nem rendszámos mito-t ha nincs rajta rendszám, de tökéletes állapotú és vissza van folytva 15 lóra?
Az öcsémnek Mito-ja nekem Planetom van valóban végre az Övé jobb, kinézetre az Övé jobb, de a városban az Enyém viszi a pálmát fordulékonyabb, stabilabb.
Jamal amúgy megvan már a mito??
adalékolaj: Motul, Agip, Castrol és ezekből ugye a sport/verseny 2T olajat kell választani és persze Full Syntetic. nemhiszem, hogy bármi gond lenne velük. márha nem vmi "olcsó gazdaságos" olajat veszel :)
Mitohoz milyen adalékolajat ajánlotok??? Azt hallottam hogy nincs olyan adalékolaj ami 10 000 RPM után jó. Ez igaz?
Sztem végsebre biztos, hogy a mito többet produkál, mert ott több a szélvédelem, és a múgy is két külön "műfaj"!
A mito sportmoci
míg
A planet nakedbike
Egy biztos, mindkettőben uaz a motor van! (ha jol tudom)
de ha be vezetik a rendszám kötelese smkp-t, akkor be kell hogy vezessék azt is hogy a B kat. vezethető a 125-ös is.
utánna meg 125-ös
szerintem.
Bekopogsz és elmondanak mindent.
Ha a tied a motor tehát nem most vetted akkor 30rongy a papirok intézése+ forgalmi megint 4E kb ennyi deh lehet hogy még van vmi aproság, deh sztem 40 ből meguszod.
És kb. mennyibe kóstálna ez az egész???
Ha kintről van egy mocid akkor vámpapirral bemész és megcsinálod a törzskönyvet, eredetiségvizsga, átirás, rendszám, vizsga, forgalmi, stb
ez igy 60 rongy
Bp-en a Shoxnál bemész a kapun és van a telepen egy eredetiségvizsgáló, és ott kérdezd meg.
Nagy papirmágusok:)
Nekem 20kw és sárga volt a forgalmiba ma 11kw és piros van! (30 rongy)
szal nem kell aggodni van megoldás mindenre:)
ha nincs vámpapír akkor nem tudod rendszámozni, én is ebben a cipőben jártam, nyáron.
vagy olyat keress aki ezzel foglalkozik hogy kintről hozza a motort és hoz be neked olyat ami kell és le rendszámozza, vagy eleve rendszámosat keress.
hát enyit tudtam, kérdezz ha tudoksegítek.
amúgy ha fiatalabb a gép akkor kell hozzá a vámpapir amivel behozták a motort, a kinti forgalmi.Na ez az alap.
innentől kezdve ha magánemberként csinálod, kibaszott hoszú és időigényes dolog lesz.
jobban jártok ha kereste vmi kereskedést ami foglalkozik ilyenekkel.
RMC- csinál ilyet azt tom.
de ha vkit részletesen érdekek akkor előkeresem, mert vmelyik motorrevüveb irták már.
Ha meg rendszámosat veszel és saját nevedre irod az meg 30.
Tudom hogy már kérdeztem, de mennyibe kerülne levizsgáztatni egy nem rendszámos mito-t ha nincs rajta rendszám, de tökéletes állapotú és vissza van folytva 15 lóra?