EVIL: megnéztem hátha találok infót a Cagiva Canyon-ról, de magyar nyelvű írást róla nem találtam. Régebbi motorrevüben biztos volt már tesztelve, ha mész vele vmire megnézem neked a katalógusukban, hogy mikori számban volt benne.
binyooo: megadom az msn címem: mdenes@cia.hu. ha gondolod írj, kérdezz bármit a mitoról, legjobb tudásom szerint válaszolok :) de látom, hogy BPesti vagy, ha ellátogatsz felém vmelyik nap, akkor megmutatom a mito-t ha gondolod
Szeki: igen jól mondod, csak ioncserélt víz a jó (=desztillált). nem esküdnék meg rá, de talűán télen nagy hidegekben illik tölteni hozzá kis fagyállót is, de gondolom a nagy fagyokban nem fogsz motorozni. bár ki tudja.. egy kis jégen motorozás jó buli lehet. amúgy mi másra gondoltál? otthoni csapvízre? egy ideig fog működni a hűtés, de hamar úgy elvízkövesedik az egész rendszered, hogy nem éri meg
Sziasztok tudna nekem valaki mondani pár dolgot a mitoról mert naon tetszik és arra lennék kíváncsi hogy milyen meg hogy mit kell nézni ha használt mitot szeretnék venni sajna csak jövőre lesz jogsim de a motort már most megveszem
én 3.kerületi vagyok, egész pontosan aquincumi. nem vagyok benne biztos hogy holnap a mitoval megyek.. amúgy jó, akkor 2kor találkozhatunk a K előtt.. a mitodnál mondjuk :)
Ha jól összevan rakva, szakértő kezek között volt, a gazdája odafigyelt rá, akkor egy hiba nélkül működő sportgéped van, ha egy mito-t birtokolsz. Odakell rá figyelni, de az odafigyelést meghálálja. Én nem állítom, hogy a legjobb a 125-ösök között, mert azért egy szintén jól összrakott RS megtudja szorítani, de talán ha mindekttő kifogástalan, akkor mito a nyertes, De kinézetileg ráver az rs-re, szóval ezek alapján a Cagiva a legjobb :).
Tudni kell róla, hogy kőkemény versenytechnika. Nem spóroltak semmit sem az olaszok belőle (ez az árán is meglátszik), sem technikát, sem anyagot. Minden, ami benne és rajta van, tényleg versenytapasztalatokon alapszik (mito-val nyertek vmilyen világbajnokságot is azt hiszem), és maga a gép a legprofibb módon van összrakva. Kezdetben ugye a Ducati gyár felelt ezért, ma pedig már az MV Augusta. Egyiket se kell azt hiszem bemutatni. Már sokszor írtam, de magát a formavilágát pedig Tamburini tervezte. A világ legkeresetebb és legmegbecsültebb motortervezője az úr, akinek egykét munkája (gondolok itt az MV Augusta F4 1000-re vagy 750 ) a New York-i Guggenheim múzemuban mind a mai napig ki van állítva, mint művészi munka. Hát no komment. Versenytechnika egyébként alatt olyan dolgokra gondolok, mint például a kormánygátló (szériában még a nagy kawasaki ninjákon sincs a mai napig!! ha jól vagyok tájékozódva), a korában kuriózumnak számító banánlengővilla hátul, elöl fordított teló (nagy dolog, mert többek közt a honda cbr600rr csak az idén kapott ilyet), Brembo fékrendszer, méghozzá elöl 4dugós 320-as tárcsával (ami azért nem semmi, mert nagy 650-es motorokon van talán ilyen fék), könnyűfém felnik, karbon dob (mutasson bárki mégegy motort, amin szériában ilyen van.. mondjuk a 2005-öst már aluval adják), mikuni/dell ortho karbik.. stb. Mindez nem tűnik talán nagy dolognak, de ne felejtsük el, hogy 1994-ben már így volt méghozzá szériában!!!! mert azóta lényegiben nem igen fejlesztették sajnos.
És nem elfelejteni azt sem, hogy a mito egy kis 125-ös motor. Szóval nagyon komoly kis szerekezetet alkottak az olasz mérnökök, tevezők. Egyébként leginkább pályára szánták.. modnom ezt azért mert, a mito kőkeményen sportmotor. A váltója (fantasztikusan jó, nagyon rövid úton jár és eszméletlenül pontos), a fékek (bivaly erősek, keményen fognak és még adagolhatóak is!!), a teljesítmény, a menettulajdonságok (kanyarban meglepően jók a motor visszajelzései), az üléspozíció mind mind hihetetlenül sportos érzést ad. Motor legyen a kerekein amelyik képes arra, hogy olyan érzésekkel száll le róla a pilótája, mint ha a mito-ról... főleg ha maradunk a kategórián belül.
HY!
LEHET HOGY TAVASZAL ÉN IS VESZEK EGY MITO-T!!!
NAGYON TETSZENEK,MA IS MAJDNEM LEKÉSTEM A BUSZT MIATTA
NEKEM MOST EGY 91 ES NSR EM VAN!
TUDTOK MITÓS KISFILMEKET???
VAGY JÓ HÁTTÉRKÉPEKET?
Ez jó ötlet, én is akartam mondani, hogy összefuthatnánk az egyetemen, mondjuk holnap dél...? Én mocival megyek és remélem nem fog esni az eső!
Képzeljétek a nyáron az 160nál (lejtőn) az autópályán besült a dugóm, mert fasz voltam és kifogyott a benzinem! Szóval az egész hengert cserélni kellett! És ha már úgyis ki kell dobnirá egy csomó pénzt akkor már gondoltam veszek rá egy pollini hengerszettet, meg egy nagyobb karbit, aztán még kellett szívómembránt meg kipufogót meg csővet meg szívócsonkot cserélni! kegyetlen sok pénzbe került!
Szóval ezért van rajta nagyobb dob, ja és csináltatva lett! Szerinted DennyM tré?
szal akkor egy igazán vad moci és mindez hiba nélkül...... az az igazság hogy idáig akárkit kérdeztem meg amit olvastam róla nemhogy senki nem szidta, de azt mondták hogy a legjobb 125 sportgép........ és igazuk van
na most hangot nem tudom itt neked leírni. nem pöcsköszörűs hangja van, inkább sportos 2T. csaszii halott engem egyszer a szentendrein és ő azt mondta hogy nem hitte volna hogy ilyen jó hanjgja van a mitonak.. szóval szép hangja van.
menettulajdonságok.. ha jó gumik vannak rajta, akkor nem lesz rá semmi panaszod. hihetetlen jól viselkedik a kanyarokban, köszönhetően talán a széria kormánygátlónak. nagyon sportos, igényli hogy goyrsan vedd vele a kanyarokat. nem tudok benne hibát találni
Most akarok, vagyis inkább tél után mert idénre felesleges, de mitot szeretnék. Ha lenne valaki akinek mitoja van akkor lécci írjon már róla pár sort, hogy szerinte milyen, mennyire megbízható, hogy megy hogyan gyorsul, milyen hangja van meg ilyenek............... KÖSZ :)
Nekem június óta van meg a mito. Hamarabb mint a jogsim, sőt ha a rutin-os motort nem nézzük, akkor az első amin ültem, az a sjaátom :).
Ma is láttam a cagivád, mert mentem könyvtárba. Én amúgy az E előtt szoktam, parkolni, ahova lépcső vezet fel és biciklis "parkoló van". (Milyen dob van a motorodon??). Egyébként VIK-ás vagyok (műszaki infós) és elvileg ez a második félévem. Egyik nap lehetne találkozni a suliban ha gondolod. Megbeszéljük mikor és akkor megyek motorral, mert amúgy sajnos egyre kevesebbet járok be vele (
binyooo: megadom az msn címem: mdenes@cia.hu. ha gondolod írj, kérdezz bármit a mitoról, legjobb tudásom szerint válaszolok :) de látom, hogy BPesti vagy, ha ellátogatsz felém vmelyik nap, akkor megmutatom a mito-t ha gondolod
Szeki: igen jól mondod, csak ioncserélt víz a jó (=desztillált). nem esküdnék meg rá, de talűán télen nagy hidegekben illik tölteni hozzá kis fagyállót is, de gondolom a nagy fagyokban nem fogsz motorozni. bár ki tudja.. egy kis jégen motorozás jó buli lehet. amúgy mi másra gondoltál? otthoni csapvízre? egy ideig fog működni a hűtés, de hamar úgy elvízkövesedik az egész rendszered, hogy nem éri meg
A hűtővíz folyadékot desztilált vízzel kell feltölteni vagy lehet mással is?
Hát lehet hogy még is ugy lesz hogy nagyobbat veszek,de azt csak két-három év után mert 15 éves vok
Pályanapon volt már valaki mert én nagyon elakarok már menni!
Ja és valaki túrázni szokott járni! Mert megdumálhatnánk egy közös kis kiruccanást!
Nekem a holnap 2 óra is megfelel amúgy! Mondjuk a könyvtár elött!
A többire is válaszolj léci!
Tudni kell róla, hogy kőkemény versenytechnika. Nem spóroltak semmit sem az olaszok belőle (ez az árán is meglátszik), sem technikát, sem anyagot. Minden, ami benne és rajta van, tényleg versenytapasztalatokon alapszik (mito-val nyertek vmilyen világbajnokságot is azt hiszem), és maga a gép a legprofibb módon van összrakva. Kezdetben ugye a Ducati gyár felelt ezért, ma pedig már az MV Augusta. Egyiket se kell azt hiszem bemutatni. Már sokszor írtam, de magát a formavilágát pedig Tamburini tervezte. A világ legkeresetebb és legmegbecsültebb motortervezője az úr, akinek egykét munkája (gondolok itt az MV Augusta F4 1000-re vagy 750 ) a New York-i Guggenheim múzemuban mind a mai napig ki van állítva, mint művészi munka. Hát no komment. Versenytechnika egyébként alatt olyan dolgokra gondolok, mint például a kormánygátló (szériában még a nagy kawasaki ninjákon sincs a mai napig!! ha jól vagyok tájékozódva), a korában kuriózumnak számító banánlengővilla hátul, elöl fordított teló (nagy dolog, mert többek közt a honda cbr600rr csak az idén kapott ilyet), Brembo fékrendszer, méghozzá elöl 4dugós 320-as tárcsával (ami azért nem semmi, mert nagy 650-es motorokon van talán ilyen fék), könnyűfém felnik, karbon dob (mutasson bárki mégegy motort, amin szériában ilyen van.. mondjuk a 2005-öst már aluval adják), mikuni/dell ortho karbik.. stb. Mindez nem tűnik talán nagy dolognak, de ne felejtsük el, hogy 1994-ben már így volt méghozzá szériában!!!! mert azóta lényegiben nem igen fejlesztették sajnos.
És nem elfelejteni azt sem, hogy a mito egy kis 125-ös motor. Szóval nagyon komoly kis szerekezetet alkottak az olasz mérnökök, tevezők. Egyébként leginkább pályára szánták.. modnom ezt azért mert, a mito kőkeményen sportmotor. A váltója (fantasztikusan jó, nagyon rövid úton jár és eszméletlenül pontos), a fékek (bivaly erősek, keményen fognak és még adagolhatóak is!!), a teljesítmény, a menettulajdonságok (kanyarban meglepően jók a motor visszajelzései), az üléspozíció mind mind hihetetlenül sportos érzést ad. Motor legyen a kerekein amelyik képes arra, hogy olyan érzésekkel száll le róla a pilótája, mint ha a mito-ról... főleg ha maradunk a kategórián belül.
nem tudtok segiteni hogy a Cagiva Canyonról hol olvashatok infókat?
LEHET HOGY TAVASZAL ÉN IS VESZEK EGY MITO-T!!!
NAGYON TETSZENEK,MA IS MAJDNEM LEKÉSTEM A BUSZT MIATTA
NEKEM MOST EGY 91 ES NSR EM VAN!
TUDTOK MITÓS KISFILMEKET???
VAGY JÓ HÁTTÉRKÉPEKET?
Ez jó ötlet, én is akartam mondani, hogy összefuthatnánk az egyetemen, mondjuk holnap dél...? Én mocival megyek és remélem nem fog esni az eső!
Képzeljétek a nyáron az 160nál (lejtőn) az autópályán besült a dugóm, mert fasz voltam és kifogyott a benzinem! Szóval az egész hengert cserélni kellett! És ha már úgyis ki kell dobnirá egy csomó pénzt akkor már gondoltam veszek rá egy pollini hengerszettet, meg egy nagyobb karbit, aztán még kellett szívómembránt meg kipufogót meg csővet meg szívócsonkot cserélni! kegyetlen sok pénzbe került!
Szóval ezért van rajta nagyobb dob, ja és csináltatva lett! Szerinted DennyM tré?
Még csak most járattam be de nagyon-nagyon megy!
szal akkor egy igazán vad moci és mindez hiba nélkül...... az az igazság hogy idáig akárkit kérdeztem meg amit olvastam róla nemhogy senki nem szidta, de azt mondták hogy a legjobb 125 sportgép........ és igazuk van
menettulajdonságok.. ha jó gumik vannak rajta, akkor nem lesz rá semmi panaszod. hihetetlen jól viselkedik a kanyarokban, köszönhetően talán a széria kormánygátlónak. nagyon sportos, igényli hogy goyrsan vedd vele a kanyarokat. nem tudok benne hibát találni
na mindegy
szóval: mdenes@cia.hu
Most akarok, vagyis inkább tél után mert idénre felesleges, de mitot szeretnék. Ha lenne valaki akinek mitoja van akkor lécci írjon már róla pár sort, hogy szerinte milyen, mennyire megbízható, hogy megy hogyan gyorsul, milyen hangja van meg ilyenek............... KÖSZ :)
Nekem június óta van meg a mito. Hamarabb mint a jogsim, sőt ha a rutin-os motort nem nézzük, akkor az első amin ültem, az a sjaátom :).
Ma is láttam a cagivád, mert mentem könyvtárba. Én amúgy az E előtt szoktam, parkolni, ahova lépcső vezet fel és biciklis "parkoló van". (Milyen dob van a motorodon??). Egyébként VIK-ás vagyok (műszaki infós) és elvileg ez a második félévem. Egyik nap lehetne találkozni a suliban ha gondolod. Megbeszéljük mikor és akkor megyek motorral, mert amúgy sajnos egyre kevesebbet járok be vele (