Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóllátom hogy ezen berúgókar van
A véleményeteket kérném erről mert nagyon durva de szerintetek nem rontja a teljesítményt mert én azt hallottam hogy 1 henger=1 kipuff és 2 henger=2 kipuf vagyis hogy így van értelme nem?
teccik a cagivádon a 2 kipuff
12-13-14 ezer ilóméter után nem megragad a motor, hanem rohadtul elgyengül,

(nem tömít rendesen a gyűrű)
Modaráljad magad szörföske mert átmegyek a szobádba aztán...

A brembo feliratodat leszarom akkor is jobb a féke a mitonak és ezt tapasztalatból!!!!
ez irjad nyugodtan alá hogy jobb és nem kell szövegelned össze vissza.
ha jobb lenen az rs nek akkor én is aláirnám de nem igy van szal....

az üléspozicioja meg izlések kérdése!
egyébként az Rs-t sztem kicsit hamarabb lehet megülni pályán mint egy mitot.
könnyebben kanyarodik , meg ilyesmi.
Kisköcsög!
A féktartályon a brembo felirat nem csak azér van ott mert ők azér a 20forintos műanyagért felelnek! És nem az a lényeg hogy a tárcsára mi van írva hanem amit tud! És ha az 50-es Rs-hez is a Brembo csinálja féket, akkor...
Igaz! a fékek nagyon jók igaz nem mitom van de tapasztalom! Ugyan az a fék van a tzr-eken (amilyen nekem van legalábbis) mit a mito evo-n és tényleg faxa!
a 140km/h fordulatszáma az áttételtől is függ.

Alkatrészára pl egy lánc (d gyürüs) 23000; X gyürüs 33000; kisfogaskerék 4600; nagyfogaskerék 6600; henger+dugattyú 55000( még nem tom hogy milyen léessz nekem is most hozzák:()

Fogyasztását le lehet vinni 6L körülire deh átlagban 7-8 között!! (az enyémen mondjuk 35 ös Mikuni karburátor van)

"Windsurfing" ha az aprilián elég jók a fékek "aprilia" akkor a Cagiván a 4 dugattyús BREMBO ra mit mondjunk? pl.: Istencsászár méltó a minőségére
140nél 7esben 9000 körül pörög talán... de megmondom őszintén hirtelen fogalmam sincs. lényeg, hogy addi stabilan gyorsul, és gond nélkül tartja a 140-et. felette már kicsit lomhább a gyorsulás
Hello!
Itt írjátok hogy akár 140km/h hosszútávon az utazója. Érdekelne hogy ilyenkor kb mekkora fordulatszámon pörög? Köszi
Az Rs 125-ről tudok tapasztalatokat írni, fogyasztása 7-8 liter, végsebessége 170 körül, utazója 120-130-140 kényelmesen.
Olaj fogyasztása kb 1liter/1000km, és nem érdemes rossz minőségűt bele tenni.
Egy dugattyúval kb 10-12-15 ezer km-t mennek el használattól függően, utána csere. Jobb előbb kicserélni mint megvárni míg megragad!
Üléspoziciója más mint a Mitonak, nem annyira rádőlős, de sportos! Kanyarokban nagyon jó... Futómű, fékek nagyon jók...
Vigyázni kell rájuk, kezelni őket, karban kell tartani és akkor semmi gond nem lesz!
És felejthetetlen élményt nyújtanak!

(nincs 2 egyforma 2T, de az alapok mindegyikre érvényesek)
grobari:
377. hózzászólásom (2. felében) úgy érzem egész jól leírtam, mitől különleges a mito evo. Technikában, motorozhatóságban, sportélményben a mito-n nincs nincs hiány, vérbeli utcai motorsportolóknak ajánlott. Sok vita volt mito-RS kérdésben, így kicsit félve, hogy megint elkezdődik a vita, de a mito-n kapott érzést is hozzávéve véleményem szerint a cagiva a legjobb széria gyorsasági nyolcadliteres. Egyébként ha elolvasod/olvassátok a topicot az elejétől, akkor minden információt megtaláltok a mito-ról, még azt is, ami lehet eszedbe se jutna megkérdezni.
De röviden:
Fogyasztás a kétütemű pörgős, de bivaly blokk miatt 6 liter körüli, utazója nagyon, de nagyon kényelmesen és nem terhelve a gépet 140km/h stabilan, kanyarvadászatra kategóriájában egyedülállóan jó (inkább pályán él a mito). szervízigény, mint minden más motornál. A szervízintervallumokat betratva és odafigyelve a gépre semmi, de semmi baj nem lesz vele, ha elvan hanyagolva, akkor büntet. Alkatrészellátás van, de gyári dolgok nem olcsók (utángyártott értelemszerűen olcsóbb)

kérdezz bátran, ha megakarsz még tudni vmit!
Sziasztok!

Teljesen véletlenül csöppentem ide. Beleolvasgattam a topicba, látom jónéhányan otthon vagytok MITO témában. Sajnos (?) én már kinőttem a 125-ös korszakot, illetve amikor lehetett volna ilyen gépen nem lehetett. Most egy 600-as Horneten ülök, amiből remélem hamarosan egy 600 RR lesz De nem is rólam van szó, hanem sógoromról aki most csinálta meg a nagy "A" jogsit. Most egy NS1 75 ccm-es gépe van, de tavasszal cserélne 125-re.

Sokat utána olvasgattunk a MITO-nak és az NSR-nek is. Azért érdekelne, Ti mint tulajok, milyen tapasztalattal bírtok: alapkérdések: fogyasztás, utazó seb. végseb, kanyarvadászat stb. Aztán: szervízigény, alkatrész árak, alkatrész ellátás stb.

Az NS1-el, (végseb 100km/h!) úgy éreztem magam, mintha egy gyors bringán ülnék, nem úgy mint egy motoron. Nem túl stabil, nincs visszajelzés stb. Tudom, hogy nehéz -és nem lehet és nem is kell- összehasonlítani egy Supersport osztálybeli géppel, (főleg pl. ha nem motoroztatok még olyanannal), de technikailag elvileg sok-sok olyat tud(nia kellene) mint a nagyok.

Szóval ilyesmi. JA! És ha valaki eladná a csíklámpás jó állapotú gépét tavasszal, szóljon!

Üdv: Grobari
a peremére oda van írva, ha nagyon halványan is...
De alapból is 150-es van rajta.......
Aha. Csak azért kérdem mert elég vastagnak tűnt. Köszi. Hello
szerintem 150-es de megeshet, hogy 160-as
Hello srácok!
Valaki meg tudja mondani hogy ez mekkora méretű gumi lehet ezen a miton?
Helló
atcsi125 engem érdekelne az a moci ha még megvan. Írj róla légyszives ide vagy a zoo2@freemail.hu címre.
Köszi
atcsi125
Írtam nekem e-mail! Nézd meg légyszi.
Kösz
helló
azt a mito-t valószínűleg legtöbbször csak tolták és így került bele 60000km :)))
nehezen hiszem hogy egy dugóval ennyit, de minden meglehet

én arról tudok (erősítsen meg valaki), hogy 15000km-enként illik cserélni a dugót. nem feltétlenül jó, ha megvárja az ember amíg megragad
a Cagiva Super Citiről mit mondtok?
én már láttam 60 ezer km es mito-t is ELSŐ DUGÓVAL!!!
Szevasztok srácok!
Érdekelne hogy egy ilyen evo moci ha nincs széthajtva és rendesen gondozva van meg normális olajjal használva kb hány km-t tud a következő dugú vagy henger cseréig?
Egyetértünk Csaszii :))
ja, és a motor köszöni a bókokat!!!
amúgy tied se kutya egyébként nem zavar, hogy nem, látsz semmit a műszerfalból (márha nem cserélted a plexit)? vagy tévedek, és látni? régi álmom amúgy már kipróbálni egy ilyen zöld szörnyet, jövő szezonban el is kapok egyet :P

(raktam be új képeket, nézd meg a felsőt... -kicsi elfogultan de- gyönyörűűűűű )