Én értem! CSak öcsémnek van mindig nagy szája!
Én állítom hogy két egyforma 125-öst nem lehet találni! Hiába jobb az egyik gyorsáluása (400 m-en 10 m-el) vagy a másik végsebessége, az még nem jelent semmit! Egy fogaskerék csere aztán annyi! ÉS akkor ez a legalapabb hozzányúlás volt!
Én nem mondom hogy rossz a mito, de azt utálom ha valaki szapulja a másikat!
Öcsém ameddig nincs motorod ne fikázd a másét...
Minden motornak lehet rossz napja.. meg egy idő után mindegyikkel vannak gondok
én ezt annak a számlájára írom, hogy nem fiatal már... de majd mito7gang elmeséli én nem lövök le semmit :)
(nem fikázom az RS-t.. mint írtam is nagyon jó notor... meg emlékszel? nektek is mondtam hogy nekem is kell egy RS :) )
mito7gang:
Te ugye a karbantartásról tudnál mesélni! Meg a szervízigényről!!!!
Az Árpád-hídon mi történt???? Tudom nagyon megy a gép, nah de nem 500 méterről szól a világ! Én nem fikáznám ennyire az Rs-t!
mito7gang-nak lehet hinni RS vs. Mito téren, mert bárjának Apriliája van, neki meg ugye a Cagiva..
Egy nagyon kicsit mentem én is az RS-sel. Amiket észrevettem, hogy tényleg ég és föld a két motor. A fékek egyértelműen a mito-n jobbak (érezhetően erősebb, talán kezelhetőbb is), üléspozíció mito-n sokkal sportosabb (jobban fekvős... aki ezt inkább szereti, annak nagyon fog tetszeni), valamint a váltója is sportkategória (nagyon kis úton jár, alig kell belepöckölni a karba, és hihetetlenül pontos!! ennél jobb váltóval nem találkoztam még!! pedig ezzel-azzal mentem már). Hogy melyik motor, honnan tol és melyik erősebb, azt nem tudom, mert nem húztam a apriliának, de ezt a részét higyjük el mito7gang-nak :). Én mito mellett teszem le a voksom
Sztem jobb a Mito mint az Rs vagyis inkább azt mondom hogy teljessen más.
Más a motor üléspoziciója!! meg egyenletesebben huz mint az rs.
a mito folyamatosan tol és 7000 től meg elindul az Rs az meg 7 ig semmi aztán elindul deh az is kevés:)
Kicsit megtévesztő a 7 sebesség deh 6. ig nagyon jol huz a 7. meg üzemanyagtakarékos vagy nemtom:) akkor már 160 tól nem akar még jobban huzni max tartod a tempot.
Deh amugy jol kezelhető a futóműje is sztem jo a fékek meg istenesek!!!
Jo gumit azt szereti meg a jo olajat.
A szervizigényességről meg sztem ha vki karbantartja a mociját akkor nem lesznek olyanok hogy otthagyja vagy ilyesmi.
A bukómat olaszországban vettem kb 40 be mert 2 öt vettünk és igy az akcióból is jött le egy pici.
Sokkal jobb sztem mint a demon mert kényelmesebb meg sztem jobban néz ki.
Szélzaj az elég jo, 110 nél nem vészes 160 nél már van egy kisebb hang deh az sem vészes.
Nekem nagyon bejön!!!
hát nem teljesen igaz... nem a legjobban gyorsuló.. mert az rsek kicsit talán jobban mennek.. de ez is ott van a TOp-on. de erősebb a mocija viszont,kicsit nyomatékosabb. de nagyon szép..és nincs más 125ös ameik szebb lenne tőle
Nah kicsit meséljetek már még a Mito-ról, egy két hasznos infot, azt hallottam a 125cm3 -es közt a legjobban gyorsuló és leggyorsabb moci, de azt hallottam még ,h. gyakran vannak müszaki meghibásodások
na gyerekek győzetek meg róla ,h. király egy moci
jah meg ha vki tud arról vmit, h. ugyebár sokan 50-esként használják, utánna azt hogyan lehet forgaloba helyezni?
Vehetsz egy mitot 200E ért csak akkor amikor elhozod hazafele széthullik:)
Kb ilyeneket kapsz 200E ért hacsak nem annyira rá van szorulva a pénzre.
Esetleg papirok nélkülit tudsz venni deh az is olcso lenne annyiért.
Ha veszel eggyet 200 ért és utánna fél évet áll mert nincs pénzed motorjavitásra vagy vmire akkor minek veszed meg.
inkább gyüjts vagy szerezz valahonnan pénzt és vegyél 300körül vmi papiros régebbi Mitot.
Én is egy Zxr 250 est akartam csak kelett volna még 1 év a jogsihoz aztán bepöccentem vettem egy mitot meg letettem a vizsgát.
egy évet nem tudtam volna motorozás nélkül:)
Nah szeretnék egy Mito-t a közel jövöben, de csak sajnos olyan 200E-ig tudnék menni, nah ilyen árba megéri nézelődni Mito után. mert nagyjából azért vannak, csak de lehet ,h. azért kerülnek annyiba mert már széthajtották öket!
900ezer sok egy 4200km-eres (tehát nem sokat használt) 3 éves, állítólag hibátlan blokkal és kifogástalan állapottal rendelkező Mito Evo-ért? Több éve a mito-n érdemi változás/fejlesztés nem történt, így ennél a konkrét típusnál nem az évek száma a fő szempont (hiszen egy nem használt 2003-as darab csavarra ugyanaz mint egy 2005ös), hanem inkább a beletett km-ek száma és a motor használtásga/állapota. Az a tény, hogy 3 éves, az én véleményem szerint, és gyanítom, hogy kereskedések szerint is maximum mínusz 150ezret jelent, ergó ha nem lenne használt akkor 1millió 150ért (rendszámosan! és regadóval meg mindennel) lehetne hozzájutni. 4200km pedig szinte semmi, a szalonok tesztmotorjaiban szokott ennyi lenni. Ha ezen tény miatt levonunk az árból mondjuk további 200ezret akkor is 950nél vagyunk. Ha ezeken kívűl semmi olyan ok nincs, amiért lekéne vonni (jelen esetben a rendszám hiánya azért...), akkor nemhiszem, hogy 900ezer sok lenne egy ilyen mito-ért. Lehet rosszul gondolkodok, de én nem adnám kevesebbért, főleg ha tényleg hozzávesszük, hogy nem könnyű -nemhogy Mo.-on, de környékén sem- jó állapotú használt mito-t találni. Nincs belőle sok. Amúgy én egy jellegtelen, régi, rendesen (le/el)használt kawasaki és egy fiatal, alig használt, tökéletes, gyönyörű és egyedi Mito Evo közül az utóbbit választanám. De ez az én véleményem :)))
Hogy mit kapunk a pénzünkért, ha Cagiva Mito-t veszünk? Az ismétlés kedvéért bevágom egy régebbi hozzászólásom. Ajánlom figyelmükbe a hitetlenkedőknek . Aki nem ismeri a mito-t az olvassa el!! Aki igen, annak adok felmentést alóla
""Mikor 94-ben Massimo Tamburini bemutatta a varanói pályán a Ducati 916-ost, azt mondta az újságíróknak, hogy még abban az évben szolgál egy nagy meglepetéssel. És lám 2 hónappal később elővezetett egy a 916-osra egyértleműen hasonlító kisköbcentis erőgépet. Tamburini: "Nem csupán úgy néz ki, de úgy is viselkedik, mint csúcsmodellünk (a ducati akkori legjobb superbike-jára godolt, a 916-ra ugye). A rugós tagok belső szerkezete, az általunk szabadalmaztatott - a kormánnyak mögött felszerelt és vízszintesen elhelyezett - kormány-lengés-csillapító, vagy a kezelőelemek elhelyezése mind a 916-ossal egy időben került kifejlesztésre, és kivitekezése is annak megfelelő."
Tamburini nem túlzott, az olaszok valóban nem spórolták ki belőle sem a versenymotorokból átmenekített technikát, sem a profi minőségi alkatrészeket. Ezek mellett természetesen fő szempont volt a tervezésnél a lenyűgöző olasz formavilág megmutatása is. (Nagyon kis apróság, de egyedül a rugós oldaltámasza is olyan szépre, designosra, egyedire sikerült, hogy eddig egyik más motoron se láttam olyat, ami a közelébe érhetne. És ezen kívűl persze teljes mértékben ellátja feladatát. Egyébként ez jellemző a motor egészére is: a formai szépség mellett minden alkatrésze magas szinten tudja, amire készült.)
Tudni kell a Mito-ról, hogy (korának) kőkemény versenytechnikája, ami a mai napig maradéktalanul megállja a helyét kategóriájában. Minden, ami benne és rajta van, tényleg versenytapasztalatokon alapszik (mito-val nyertek vmilyen világbajnokságot is azt hiszem), és maga a gép a legprofibb módon van összrakva. Kezdetben ugye a Ducati gyár felelt ezért, ma pedig már az MV Augusta. Egyiket se kell azt hiszem bemutatni. Formavilágát pedig kizárólag -a már sokat emlegetett- Massimo Tamburini tervezte, akit azt hiszem nem kell a tájékozottabb motorosoknak bemutatni. Ha vki mégsem ismerné, a világ legkeresetebb és legmegbecsültebb motortervezője az úr, akinek egykét munkája (gondolok itt az MV Augusta F4 1000-re vagy 750) a New York-i Guggenheim múzemuban mind a mai napig ki van állítva, mint kortárs művészi munka. No komment.
Versenytechnika alatt egyébként alatt olyan dolgokra gondolok, mint például a kormánygátló (szériában még a nagy kawasaki ninjákon sincs a mai napig!! ha jól vagyok tájékozódva), a korában kuriózumnak számító banánlengővilla hátul, elöl fordított (up-side down) teló (nagy dolog, mert többek közt a honda cbr600rr csak az idén kapott ilyet), Brembo fékrendszer, méghozzá elöl 4dugós 320-as tárcsával (ami azért nem semmi, mert nagy 650-es motorokon van talán ilyen fék), könnyűfém Grimeca felnik, karbon dob (mutasson bárki mégegy motort, amin szériában ilyen van.. mondjuk a 2005-öst már aluval adják), mikuni/dell ortho karbik.. stb. Mindez nem tűnik talán nagy dolognak, de ne felejtsük el, hogy 1994-ben már így volt méghozzá szériában!!!! Azóta lényegiben nem igen fejlesztették, sajnos.
És nem elfelejteni azt sem, hogy a mito csupán egy kis 125-ös motor! Szóval nagyon komoly kis szerekezetet alkottak az olasz mérnökök, tevezők.
Hogy igazán mire képes azt leginkább pályán fedezheti fel az ember.. modnom ezt azért mert, a mito kőkeményen sportmotor. A váltója (fantasztikusan jó, nagyon rövid úton jár és eszméletlenül pontos), a fékek (bivaly erősek, keményen fognak, adagolhatóak), a teljesítmény, a menettulajdonságok (kanyarban meglepően jók a motor visszajelzései), az üléspozíció mind mind hihetetlenül sportos érzést ad. Motor legyen a kerekein, amelyik képes arra, hogy pályázás után olyan érzésekkel száll le róla a pilótája, mint amilyenekkel a Mito-ról... főleg ha maradunk a kategórián belül. ""
Én állítom hogy két egyforma 125-öst nem lehet találni! Hiába jobb az egyik gyorsáluása (400 m-en 10 m-el) vagy a másik végsebessége, az még nem jelent semmit! Egy fogaskerék csere aztán annyi! ÉS akkor ez a legalapabb hozzányúlás volt!
Én nem mondom hogy rossz a mito, de azt utálom ha valaki szapulja a másikat!
Öcsém ameddig nincs motorod ne fikázd a másét...