Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eg yhenger és egy dugattyú gyürüvel kerül ennyibe + ehhez kell ég tömités , csapágyak!
csak az a necc hogy ez már a második az évben!

A fogyasztás az sztem nő, deh a teljesítmény is , és kisebb az esély a megragadásra.
stb
teljesítményen kívül még mi változna egy ekkora karbival?fogyasztás?motor élettartam?Meg én nem tudom hogy ment a géped, hogy ment? és pontosan mi került ilyen sokba?
jah és 20-25 körül simán lehet venni és sztem jo a használt is csak jol kell beállitani azt kész!!
jah kicsit még tegyél hozzá!!
167000 az ára !!+ munkadíj!
nem adom neked

A karbiról annyit hogy nekem 35 ös Mikuni van rajta, és tudod hogy megy, (ment)!!
Azért az magáért beszélt !!
A karbi oldalán van egy sima csavar egy rugóscuccal alatta nah azt ha csavargatod ugy megy az alapjárat.
Befele - emeled, kifele csökkented az alapjáratot!!
Meleg motornál állitsad!!
Megadom az email címem

jamal...@freemail.hu
Nem tudja vki hogy a miton hogy lehet beállítani az alapjáratot? Vagy inkább vigyem szerelőhöz?
Nekem lenne egy csak nem tudom hogy mutassam meg neked. Nem tudom ide felrakni.
Valaki dobjon már meg pár mitos hanggal................ még soha nem hallottam mito evo hangját csak a mito 1-ét
mito7gang: "Az ára igen huzós szal vigyázzatok rá!!!"

Én szívesen vigyázok rá ha nekem adod
Mit jelent az, hogy húzós? 120e?

Egyébként szerintetek mennyibe van egy új karbi? (Dell" ortho-ra gondolok leginkább, min 34-35-ös átmérővel).. én olyan 50-re tippelek. Vagy érdemesebb az ilyet használtan szerezni. Azt hallottam, hogy a karbi -hacsak nem éri vmi drasztikus dolog- nem tud tönkremenni, nem kopik, nem forog, nem pörög meg semmi hasonló mutatvány, szóval elvileg egy használt is ugyanolyan jó lehet ha bevan lőve. Nos?
Meghozták a Hengert- gugót Olaszo. ból a múlthéten!!
Az ára igen huzós szal vigyázzatok rá!!!
A héten elvileg kész lessz és megyek vele kb 5-10 km ert a téli álom barlangjához
ott lepihen egy pár hónapra aztán majd meglátjuk....
Hát azért én sem akartam szanaszét szerelgetni! Csak egy olyan 8-szor kiszedtem a gyertyát, kipucoltam, visszaraktam! De utána már nem tekert az önindító sem! Rakatam másik gyertyát bele, de akkorsem! Tiszta benzin szagú volt a mindenség is! Tehát szerintem bezabált! Elzártam benzincsapot, gyertya nélkül tekertettem, új gyertya de semmi! Most töltőn van az aksi, és majd megpróbálom újra beindítan! Valamaelyik nap! Hátha ki megy a makacsság belőle! Meg hát minden motor hidegintításánák meg van a technikája, amit el kell sajátítani!!!! És a mi kapcsolatunk még eléggé gyerek cipőben jár!!! Tehát ki kell tapasztalni!
Testvérem sápadt!!!
Hát a felső sor utolsó képe??!!! Egyszerüen meseszép!!!!
UGYE MILYEN SZÉÉÉP LÁTVÁNY........................
most látom előszőr a mito-t hátsókeréken ágaskodva
Jól tetted!
Feldobok pár képet.........
ez is egy megoldás, viszont a gyertyát nem szabad drótkefével takaritani mert érzékenx rá.
nitrohigitóba bele kell nyomni, azt megtörölni.
Meg kell fújatni hajszárítóval a hengert és környékét pár percig és beindul. Ez a hidegben nemakaromindulás meg jellegzetessége a 125-ös sportgépeknek, szóval nem kell szana-szét szerelni egész télen, hogy vajon mi a baja
ez így olvasásra is a gyartya halálát mutatja.vedd ki a gyartyát gáz nélkül tekertesd át egy párszor, majd tedd bele az uj gyertyát és indulni fog.
az hogy a hengeren kivül van szikra az semmit nem jelente mert valszeg a hengerben az a tizenx bar nyomás alatt már nem ad vagy nem elegendő szikrát ad a gyertya. a mitoban amúgy is kibaszott tűhegyű porcelán gyertya van, ami elég érzekeny a beköpös dolgokra, és az életartama sem a leghosszab.

esetleg még aszt megprobálhatod hogy autoról bikakábel rá, mert így sokkal nagyobb lesz a z inditó áram és hideginditó a légszürőbe vagy a helyére.
és ha igy se indul max durran egyet-kettőt akkor már 100% hogy gyertya.
Srácok, nem indult be a hercegnőm!
Semmi! Még csak nem is ígért tologattam, gyertya pucolás, újra tiszta dzsuva a gyertya ismét ki a gyertya tehát vagy 8-szor kiszedtem a gyertyát, és nincs semmi kecmec! nem indul sem tolásra se ön9ndítóra! Már az aksim sem nagyon tekeri. Mi lehet a baj??? Szívesen vennék minden használható tanácsot! Szikra van benzin van mert ugye beköpte. Türelmem nem sok. Ezért majd később hozzáfogok. Tavaszra majd kész lesz! Meg nekem sohasem sikerül eltalálni a motor indítását! Egyyiket sem sikerült eddíg télen beindítanom elsőre!
Helló

Tud valaki olyan odlaldt ahol mito-ról vannak hangok???????
nekem szivató 4-5ig is felviszi, de aztán stabil alapjárat hidegen melegen, nyugis meg durvább húzás után is 1500
Nálam is 1500-2000 között
nálam mind2 motornál 2000nél van