teljesítményen kívül még mi változna egy ekkora karbival?fogyasztás?motor élettartam?Meg én nem tudom hogy ment a géped, hogy ment? és pontosan mi került ilyen sokba?
A karbi oldalán van egy sima csavar egy rugóscuccal alatta nah azt ha csavargatod ugy megy az alapjárat.
Befele - emeled, kifele csökkented az alapjáratot!!
Meleg motornál állitsad!!
mito7gang: "Az ára igen huzós szal vigyázzatok rá!!!"
Én szívesen vigyázok rá ha nekem adod
Mit jelent az, hogy húzós? 120e?
Egyébként szerintetek mennyibe van egy új karbi? (Dell" ortho-ra gondolok leginkább, min 34-35-ös átmérővel).. én olyan 50-re tippelek. Vagy érdemesebb az ilyet használtan szerezni. Azt hallottam, hogy a karbi -hacsak nem éri vmi drasztikus dolog- nem tud tönkremenni, nem kopik, nem forog, nem pörög meg semmi hasonló mutatvány, szóval elvileg egy használt is ugyanolyan jó lehet ha bevan lőve. Nos?
Meghozták a Hengert- gugót Olaszo. ból a múlthéten!!
Az ára igen huzós szal vigyázzatok rá!!!
A héten elvileg kész lessz és megyek vele kb 5-10 km ert a téli álom barlangjához
ott lepihen egy pár hónapra aztán majd meglátjuk....
Hát azért én sem akartam szanaszét szerelgetni! Csak egy olyan 8-szor kiszedtem a gyertyát, kipucoltam, visszaraktam! De utána már nem tekert az önindító sem! Rakatam másik gyertyát bele, de akkorsem! Tiszta benzin szagú volt a mindenség is! Tehát szerintem bezabált! Elzártam benzincsapot, gyertya nélkül tekertettem, új gyertya de semmi! Most töltőn van az aksi, és majd megpróbálom újra beindítan! Valamaelyik nap! Hátha ki megy a makacsság belőle! Meg hát minden motor hidegintításánák meg van a technikája, amit el kell sajátítani!!!! És a mi kapcsolatunk még eléggé gyerek cipőben jár!!! Tehát ki kell tapasztalni!
Meg kell fújatni hajszárítóval a hengert és környékét pár percig és beindul. Ez a hidegben nemakaromindulás meg jellegzetessége a 125-ös sportgépeknek, szóval nem kell szana-szét szerelni egész télen, hogy vajon mi a baja
ez így olvasásra is a gyartya halálát mutatja.vedd ki a gyartyát gáz nélkül tekertesd át egy párszor, majd tedd bele az uj gyertyát és indulni fog.
az hogy a hengeren kivül van szikra az semmit nem jelente mert valszeg a hengerben az a tizenx bar nyomás alatt már nem ad vagy nem elegendő szikrát ad a gyertya. a mitoban amúgy is kibaszott tűhegyű porcelán gyertya van, ami elég érzekeny a beköpös dolgokra, és az életartama sem a leghosszab.
esetleg még aszt megprobálhatod hogy autoról bikakábel rá, mert így sokkal nagyobb lesz a z inditó áram és hideginditó a légszürőbe vagy a helyére.
és ha igy se indul max durran egyet-kettőt akkor már 100% hogy gyertya.
Srácok, nem indult be a hercegnőm!
Semmi! Még csak nem is ígért tologattam, gyertya pucolás, újra tiszta dzsuva a gyertya ismét ki a gyertya tehát vagy 8-szor kiszedtem a gyertyát, és nincs semmi kecmec! nem indul sem tolásra se ön9ndítóra! Már az aksim sem nagyon tekeri. Mi lehet a baj??? Szívesen vennék minden használható tanácsot! Szikra van benzin van mert ugye beköpte. Türelmem nem sok. Ezért majd később hozzáfogok. Tavaszra majd kész lesz! Meg nekem sohasem sikerül eltalálni a motor indítását! Egyyiket sem sikerült eddíg télen beindítanom elsőre!
csak az a necc hogy ez már a második az évben!
A fogyasztás az sztem nő, deh a teljesítmény is , és kisebb az esély a megragadásra.
stb