Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor is ez a laki sztrájkos a legszebb fényezés (motor) ésjokora mérete van nameg hangja:)
Jamal:
autópályán 140-et nagyon kényelmesen viszi huzamosabb ideig is 7esben. Olyannyira, hogy még a 150 se kottyan meg neki, de akkor már jobban pörög. Én mikor autobahn-oztam 140-160 között tekertem, gond és zokszó nélkül. Egyszer mentem fel kiváncsiságból 175ig (az én és a mellettem haladó órája szerint is), nekem az volt a vége. De ha 100%-os a motor, akkor tutira 180 is van Vmax. Ha megmég bele is nyúlkál az ember a technikába akkor mégtöbb :). Mindenesetre 140ig magabiztosan gyorsul, utána kicsit tompábban, mégis azért 160ig még mindig élénknek mondható, azon túl felfele már tornászni kell kicsit, de megy. Ez az én motoromra jellemző, nem tudom, hogy a többi Mito tulajdonosnak mik az ezirányú tapasztalatai.
Mito EVO 95 ös, piros, kifogástalan nem ér meg valakinek 370-et

Ha igen akkor firkáljon: atcsi1@freemail.hu ra
Megtudja valaki mondani, ha lehet akinek mitoja van hogy mennyi az utazója?? nem ilyen 12000-es üvegelésre gondolok hanem amivel simán lehet menni kb 1 - 1,5 órán keresztül menni. kös z
nemtud valaki egy jó tuningoldalt???
Sürgős lenne! létszíves írjatok
nem tom én egyszerübben megoldottam mert raktam bele 2 szüröt.
De!
Üdv!

Én (ne ugassatok le), de nekem a régi Simson (mert mindenki ezzel kezdi) annak is jócskán rozsdás volt a tankja, leszedtem és vízet meg zúzott követ raktam bele. És indulhatott a szamba. Azóta nincs gond vele!
Bár lehet ,h. az újabb mociknál nem így megy! De röhej, egy módszer és mégis müködik!!

Nem?
há wazze nem véletlenül tanulok motorszerelőnek
az ilyet úgy kéne tudnom mint a himnuszt
bár mondjuk ha belegondolok ő isten áld meg a ...aszem.

na most komolyan ha berozsdázik a tank akkor szopsz mint az állat, állandóan eltömödik.
tavaly csinátam hayabusát, ami törött vót, azt ahogy hegeszzteték a tankját belülről rozsdásodni kezdett és belement az injectionba.
szoptam anyit mire kitakaritottam ,mint állat.
igaz......
szerintem ne probáld meg, mert mire kiszárítod assigra berozsdázik, és akkor többet szopsz vele mint előtte.
ha anyira koszos akkor vmi marósabb anyaggal mosd át.
szerintem.
én annó a dt nél kerozinnal csináltam.
és bevált
Nem, ha utánna jó alaposan kiszárad6kiszárítod, mert a motor nem igazán szereti a H2O-t
Hello!

Attól nem lesz baja a Mitonak ha felnyitom a tankot, és úgy nyomatom slaggal a belsejébe a vizet? Vagy hogy lehetne onnan kiszedni a koszt?
Cagiva Mito EVO 2000-es sárga... nem érdekel valakit????

ha valakit érdekel, akkor írjon mailt!

atcsi125@freemail.hu
TANULD MÁR MEG!!!!!!!!!! FOJTÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Én kérek elnézést mindenkitől!!!!! (végülis az idén fog érettségizni )
Majd meglátjuk Chesterfield eske hogy mit tud

beleteszek a Mitoba egy folytást hogy szorosabb legyen a verseny
Jártam arra ott álltam a lámpánál, de a múlt hét szombaton meg vasárnap volt!
windsurfer

napokban nem Te álltál egy Chesterfield fekete motorral a Dózsa györgy út váci út kereszteződésében a dózsa felől érzeve? sztem te voltal
amúgy jövőre lenyomlak titeket ígérem!!
ha sikerül összehoznom rá a keretet akkor a legapróbb részletekig rendbe lesz rakva a mito és akkor meglátjuk melyik a jobb.. ja meg addig megtanulok váltani
Cseréld le a hátsó gumidat 80-asra mert úgy is csak annyit borítasz hogy kár a 150-es rá! Gyorsuláson meg még előnyöd is lehet! Már ha nem tuning gyertyával mész
hú skacok amúgy ma életemben előszőr kvadoztam :D
igaz csak egy 50-es volt, de nyélgázon csapattam a hajógyári dimbesdombos részein... nagyon állat küzdöttem az életemért rajta rendesen

másik durvaság a kis gyerek krosszmoci volt.. na mondom hamár ottvan ellopom egy körre. legnagyobb meglepétsemre volt egy 2másodperces tartománya amikor úgy elkezdett húzni, hogy kapaszkodni kellett vmbe :P.. még jó hogy ott volt kéznél a kormány

háá ja meg életemben előszőr csoppereztem is!!! és egész jó volt!! vagyis annál jobb mint amit elképzeltem róla (ne essünk túlzásokba ). nah szóval élveztem :))) azt a részét viszont nem, hogy termóbéléses téli shoxtól kölcsönvett felszerelésben kellett jó pofát vágni a gépen.. és majdhogynem rövidnacis idő volt áááááááá

:)))
ja és FOREVER THE BEST, FOREVER MITO!!
www.bikepics.com/pictures/419311/

ez lett a kupos dugattyúból

a mostani nem lett durva csak a nicasil jött le a henger faláról meg a dugattyú két oldalán a gyürüig belemart:(
Ez Cagiva topik és nem Aprilia

2 szer akasztottam meg a motort ezt aláirom.
Az eggyik az nem az én hibám volt.
Az elöző tulaj egy barkácsos balfasz aztán a sima dugattyú helyett kuposat tett bele mondanom se kell hogy 500km er után majdnem kikönyökölt a hajtokar.
170 ezrem bánta.
ztán kész lett nyár közepére-végére bejárattam Hringen elment a szikra agyertyából aztán beletettünk egy 8 as gyertyát és elfelejtettük visszacserélni.
elmentem vele 30km ert és Pénteken Illegál gyorsulásra kimentünk és Hazafele az Árpádhidon 160 -170 el elmentem a bátyáméktól aztán gurultam kb 140 el és egyszercsak megakadt.
De lehet hogy olaj vagy ilyesmi de tuti hogy gyertya miatt volt.
2 hete rendeltük meg az uj dugattyút meg a hengert.
elvileg a héten jön meg és jövöhéten talán összedobják:)

Amugy a Hajogyárin illegálon megettem a richnek a motorját de nagyon 2. nál már volt 4 m em A végén meg már a hangját se hallottam a vasadnak(tudod a nyekergést a hátsó rugóstagnál:))

a Dennymét is megettem viszont egy Rs től beégtem( wityak)
Jah és volt még egy Rs is deh azt a Rich is megette szal tuti volt a gép:D

Elötte meg Af1 ek voltak a szemétégetőnél aztán mondanom se kell hogy félúton jártak amikor én befutottam!

De Tavasszal hozzátok a gépeket aztán csapatunk eggyet.
((windsurfer a Hringel fog jönni, de aMansellnél parasztiven megyek el mellettted mert ott fosol:))
Valami olyasmi
Ti tesók vagytok mito7gang-el