50esként nem túl biztonságos, 2 ok: a motor méretei:fék, gumi stb, a másik h ELVILEG 2006tól rendszámozás lesz 50esre is ahol i derül ha 125ös, de persze a magyar törvények... rs50től nagyobb, én összehasonlítottam a TZR-remmel egy mitot kecskeméten, nem volt nagyobb, a TZR segge nagyobb nagyobb a feje is és szélesebb is, a Mito viszont nem olyan üreges meg stb., és a Mitonál a kormány lentebb és meszebb van
A 98-as benzin tankolás meg az olaj még megy , de az a helyzet hogy én nem értek többet hozzá. Pl.: karbi tisztítás az hogy megy? Vagy inkább menjek időnként szerelőhöz?
önts bele mindig normális olajat, szimeringeket, tömítéseket ellenőrizd rendszeresen, és akkor nem lehet baj!
Jah, meg csak normális Kúton tankolj!!!Ne benzineskannából lötyököld bele a benzint...Mert arra nagyon allergiás...Én enyémbe anno mindig 98 as benzint tettem szigoruan!És a karbit 2-3 havonta érdemes kitisztítani!
Ahogy látom az a motor pályán volt használva, így nem hiszem hogy nem kóstolta meg a kavicságyat, bár kitudja... mindegy, de nemhiszem hogy kímélve volt, szóval ne feltétlenül higyj annak, hogyha azt mondja rá hogy tökéletes. Biztos folyton pörgetve volt, bár ha volt vele törődve, márpedig biztos volt, akkor nem biztos, hogy ez bármiben is jelentkezne a motoron. Mindenesetre (krasy alapján) full tuningos, mindenbe belepöcköltek, meg ugye 160-as pollini szóval tutira megeszi a maga kis 9-10literjét. Más kérdés, hogy ha ezt vki bírja pénzzel, akkor van alatta egy nagyon brutál motor. Én tuti nem venném meg utcára, mert nem éri meg, nem lenne túl gazdaságos és úgy is csak egykét évig használnám, és feljebb mennék vmi nagyobb motorra, szóval nem kellene arra az időre egy ennyire tuningolt paripa. De ez egyéni.... Pályára annál inkább megérné!
Blue ezt a motort már láttam, van rajta 160as pollini henger, asszem arrow vagy gianelli kipuff meg tök full tuningos, a piros idom rajta az üvegszálas pályaidom ami hibátlan és van neki szontétn hibátlan eredeti idomja, Lucky Strike-os, és most az új hengerrel 500km van benne, és ez látszik is rajta, tökéletes, brutális hang, pöcre indul semmi fulladás, villanymotor megy, a gumin nincs majrécsík se annyira új, szóval kurva szép állapotú, de 99es, csak 2000ben lett orgalomba helyezve!árulják többmint egy éve, már láttam újságba 2003asnak is szóval régóta el adnák már csak kurva drága, 800ért lehetene elvinni!de annyitért veszel egy 2003asat is már sznte!!
mondjuk a tzr50hez viszonyitva vagy a rs50 hez viszonyitva?
meg szerintetek lehet a mitot 50esként használni?? (biztonságosan)
510 ért adtam el
nekem is volt egy kiköpött ugyanilyen!
Azzal a különbséggel, hogy az enyémen karbon kipufogó volt, meg a faridomon rajat volt a gyári MITO felirat...
NAgyon szép motor.
Jah, meg csak normális Kúton tankolj!!!Ne benzineskannából lötyököld bele a benzint...Mert arra nagyon allergiás...Én enyémbe anno mindig 98 as benzint tettem szigoruan!És a karbit 2-3 havonta érdemes kitisztítani!
Akinek van Mito-ja az tudna segíteni, hogy mikre kell odafigyelni vagy cserélni rajta stb...? Nem szeretném ha egyszer csak lerobbanna alattam.
pár hónapja adtam el, ha jól emlékszem Dunaújvárosba vitték el!
(énis drágállottam)